pkonings
door pkonings Feb 10, 2008 om 11:53
Computers & telefonie

@Home intensief 12000

Ik heb op dit moment het internet abonnement @Home regelmatig 4000. Maar ik denk erover om over te stappen naar @Home Intensief 12000.

Maar ik betwijfel of mijn Netgear WG111v2 58 bps wireless network adapter en mijn wireless router WGR614v6 dit aan kunnen.

Wie kan mij daar meer over vertellen.

301 2 Rapporteer

door 4711 - Feb 10, 2008 om 12:07
885 Antwoorden / 2 Vragen

Zelfs bij zwaar downloaden kun je nog een 2e PC laten surfen, en bij te zwaar gebruik zal dit pas iets terug lopen, maar deze Kassa pagina zal nauwelijks invloed hebben, je kunt meerdere ontvangers kopen zodat je tot max. 12 Computers kunt laten werken maar dan van 100 naar 10  terug zetten is dan beter....

Alleen oude apparaten zoals mijn boormachine die vele vonken produceerde zal de verbinding verstoren, dus bij foute apparaten gebruiken komt er soms vervuiling op dit netwerk!

Dus bij oude en meestal veel stroom verbruikers en enkele merkloze dubieuze Made in China producten tijdens gebruik kun je storingen verwachten!

edwardus
door edwardus - Feb 10, 2008 om 12:28
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Dit is een dubbelpost. Is al beantwoord en ik snap niet helemaal waarom de vraag een dag later nogmaals is gepost.

Zie deze vraag