clijnmarijne
door clijnmarijne Apr 18, 2006 om 22:45
Computers & telefonie

@home-internet uitbreiden met telefonie?

Hallo, we willen graag van de dure KPN af maar durven niet goed de overstap te maken naar telefonie van @home (essent). We wonen in 's-Hertogenbosch en weten niet of daar nog "kinderziektes" zijn zoals het trager worden van de internetverbindingen of wegvallen van telefoonverbindingen. Internetten via @home bevalt ons overigens prima. Wachten tot 2007? Hartelijk dank alvast voor Uw reactie.


clijnmarijne


 


 

409 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

mammeloe
door mammeloe - Apr 18, 2006 om 23:05
29 Antwoorden / 2 Vragen
0

ik heb ook internet + telefonie van @home en als je met internet een stabiele verbinding hebt, dan heb je met telefoneren ook geen problemen.


maar als je met internet ook problemen hebt dan zit je steeds zonder telefoon,want dat heb ik ook al 2 keer gehad.


en dan kan het wel tot 7 werkdagen duren voordat je weer verbinding hebt. 

soepkiep
door soepkiep - Apr 18, 2006 om 23:05
529 Antwoorden / 75 Vragen
0

ja deze mail kregen wij ook van home , en heb er ook aan gedacht  omdat te doen. omdat we eerst tele 2 hadden maar ik durf het niet zo goed aan. omdat we voor een paar weken terug   3 weken geen internet hadden via home. het lijkt me dan dat je dan ook niet kunt bellen of heb ik het verkeerd?

mammeloe
door mammeloe - Apr 18, 2006 om 23:11
29 Antwoorden / 2 Vragen
0

dat heb je helemaal goed,want dan doet het helemaal niks alleen knipperen er een paar groene lampje,s op de modem.


en steeds de stekker eruit halen helpt ook niks ,want het probleem ligt gewoon bij essent.

ferry007
door ferry007 - May 10, 2006 om 22:27
5 Antwoorden / 0 Vragen
0

Kabelbellers verlangen terug naar oude telefoonlijn


Gepubliceerd op 10 mei 2006, 12:03


groningen -  Veel noorderlingen hebben spijt dat ze hun telefoonaansluiting van KPN hebben ingeruild voor een modern kabelabonnement van een aanbieder als @home. Dat blijkt uit een niet aflatende stroom klachten, die onder andere binnenkomt bij Dagblad van het Noorden. Bij Essent, waar @home onderdeel van is, bevestigen ze de problemen.


 Klachten betreffen vooral het niet krijgen van een kiestoon op de dag dat het abonnement ingaat. Ook de opzegservice - waarbij Essent de oude KPN-aansluiting opzegt - functioneert niet altijd goed. Als mensen het @home-callcenter bellen om hun grieven kenbaar te maken, blijkt deze tot hun ergernis vaak overbelast en is de hulp niet adequaat.


Gevolg van de problemen is dat een aantal nieuwe Essent-klanten wekenlang het belverkeer met een mobiel moet doen bij gebrek aan een vaste lijn, met alle extra kosten van dien. Essent wijt de klachten aan een combinatie van pech en het succes van @home-telefonie. "Voor veel mensen blijkt de lage prijs een reden om over te stappen", zegt Jeroen Brouwers van Essent. Duizenden aanmeldingen kreeg het energiebedrijf reeds te verwerken, waardoor de kans op fouten toenam. Brouwers: "Daarbij hebben we, toeval of niet, de laatste tijd in Groningen en Drenthe veel kabelbreuken gehad door bouwwerkzaamheden. Dat is gewoon erg vervelend. En, ook daar moet ik eerlijk in zijn, mensen doen bij de aansluiting gewoon dingen fout ondanks een zeer eenvoudig stappenplan."


 


http://klachtenlijn-home.isniettebereiken.nl/


Dit is een stukje in het dagblad van het noorden, kijk daar voor meer reactie's.


 


Groetjes, Ferry

li
door limbra - Oct 16, 2006 om 16:58
5 Antwoorden / 0 Vragen
0

Gewoon geduld hebben, ik mail wel als ik goede resultaten hoor. En zoals je weet kun je dan geen apart faxnummer meer hebben.


gr Wil



Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ha
halicaphi - Oct 6, 2024 om 11:13
Vakantie & reizen

Refund mails alitalia???

Nu, na meer als twee jaar na het faillissement van Alitalia krijg ik een reactie van Alitalia mbt een refund voor twee geannuleerde tickets.
Men vraagt hiervoor een copie van mijn ID en mijn bankgegevens.
ik vertrouw dit niet helemaal.
Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad of ervaring hiermee hebben? Lees meer

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer