mammeloe
door mammeloe Mar 28, 2006 om 11:15
Computers & telefonie

@home internet

bij mij valt om de 14 dagen het signaal weg van mijn verbinding, heb dan geen telefoon en internet.Hebben meer mensen dit probleem met @home?


 

355 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

a2i
door a2i - Mar 31, 2006 om 03:30
407 Antwoorden / 14 Vragen
0

@home


Signaal kan wegvallen ja.


Ik heb wel een voorbeeld, waar iemand er al meer dan een jaar mee zit en wat doen ze ermee?


nada.


Het percentage zal wel laag zijn en dan doen ze er volgens mij niks mee, blijkt wel.


Bla bla signaalsterkte, oud huis ouwe kabel, lamme verdeelkast.


whatever.


CableModems/CP-nr's/Netwerk Adapters/Routers verwisselt alle kabels opnieuw gestript, maar nee oplossing of probleem verholpen ho maar, ff links en rechtsom gekeken of de Buren misschien hetzelfde probleem hadden nee die hadden weer wat anders, mijn homepage verspringt ok maar je hebt wel altijd internet? Ja, ok doei..


Na zelfs gevalideerd te zijn als redelijk of tot sterk signaal ontvangst.


En nee, na 100 telefoontjes, van desbetreffende persoon, ligt het toch echt niet meer aan u firewall, en zeker niet als je iemand zoals ik aan je netwerk heb laten checken.


Dus @home hou mensen niet aan het lijntje, geef iemand gewoon een alternatief naar adsl ofzo.


Overigens zijn dit soort fouten alleen te herkennen in de loop van de tijd, en als iemand Inet wel intensief gebruikt wordt het meestal opgelost doordat ze al overgestapt zijn naar weer wat anders, maargoed, zo hoeft @home natuurlijk niets toe te geven.


Net als u waarschijnlijk, gewoon random na een aantal dagen ineens *poef signaal weg.


Overigens is het signaal meestal ook zo als het wegwas ineens weer terug.


En nobody's knows what happend, ook niet bij @home dus.


Beetje Murphy's Law zo.


Laten we hopen dat dit bij u niet het geval is.

spleetoog
door spleetoog - Jun 1, 2007 om 11:45
130 Antwoorden / 0 Vragen
0

bij ons werkt het goed , misschien gezien de datum  zaten er nog een paar  "kinderziektes"  bij @home .
nu hoop ik voor u gezien u een jaar verder bent alles op orde is.
 groet spleetoog

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer