ma
door madwim Aug 18, 2011 om 15:14
Computers & telefonie

Hoogst merkwaardig

Zd. Limburg: op teletext verscheen een ( KPN ) bericht dat er telefoon en internet problemen in Z.O Nederland zijn.
Familie met een klein bedrijfje in het zuiden waren opeens verstoken van telefoon en internet. Stevig rond gebeld (GSM)
KPN bevestigde dat het abonn. was beëindigd??!! Zo, zo en door wie dan wel? Doorverwijzing naar provider Online (?) al- waar het nieuwe abonn. zou zijn afgesloten. "Online" gebeld waar als eerste naar een bankrekening nr. werd gevraagd! Dat werd niet gegeven, en de verbinding werd verbroken.
Naar KPN winkel, waar een nieuw telef. werd gegeven. Dit nr. gebeld en....nee hoor het abonn. was NIET opgeheven. Hoe krijgen we nu weer service? Binnen enkele dagen, wel tegen betaling! Wie heeft er nu bevoegdheid om zomaar een abonn./ aansluiting te beëindigen? In Italië de maffia, maar hier?

318 2 Rapporteer

tdehond
door tdehond - Aug 18, 2011 om 17:59
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Tijd dus weer voor een aangetekende brief aan uw Provider.

KPN heeft uw aansluiting laten "kapen" door Provider Online zonder dat u uw overeenkomst beëindigd heeft bij KPN en zonder dat u toestemming heeft gegeven aan Online om deze verbinding over te nemen. Dit lijkt mij een klassiek geval van slamming als u ongevraagd klant bent geworden bij Online.

Ik zou dus eisen bij KPN dat kosteloos uw verbinding hersteld wordt omdat u uw overeenkomst niet heeft beëindigd bij KPN, noch een overeenkomst met Online heeft afgesloten.

Slamming: klik

birdies
door birdies - Aug 18, 2011 om 18:20
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Dit is al de zoveelste x dat ik op deze site dit probleem lees. Zeer merkwaardig dat dit altijd Online betreft.