vo
door volanns Mar 12, 2018 om 10:48
Computers & telefonie

Hoort een tekst document in roaming

Goed morgen mensen ,

In bestandsmap  Roaming bevinden verschillende mappen en een tekst document : gdscan

Google , niets gevonden.
Wil het verwijderen omdat ik het niet vertrouw.

Hoort een tekst document  thuis in roaming.

1214 5 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Mar 12, 2018 om 11:20
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik begrijp niet wat u allemaal aan het doen bent met de pc, maar ik heb de indruk dat u er teveel mee aan het rommelen bent zonder eigenlijk goed te weten wat u aan het doen bent, vooral met dergelijke mappen. Als u geen problemen met de computer wilt hebben dan zou ik stoppen met prutsen en rommelen, ook gezien uw andere vragen.
Als u er geen last en problemen van dat tekstdocument heeft dan zou ik het rustig laten zoals het is: If it ain'broke, don't fix it.
U kunt anders eens foutcontrole (met repair) laten lopen, eventueel in veilige modus.
Lees ook hier: https://www.google.nl/search?q=bestandsmap+roaming&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b-ab&gfe_rd=cr&dcr=0&ei=dVOmWsTwC-aGgAa0hpPICg

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 12, 2018 om 16:36
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Het lijkt mij dat u die mappen zelf heeft aangemaakt aannemend dat u het over een telefoon(GSM) heeft.
Uiteraard vind u daarover niets via google maar als de mappen leeg zijn m.u.v het tekstdocumentje gewoon laten staatn. Het kan geen kwaad, rommelen kan dat wel als als gezegd.

vo
door volanns - Mar 13, 2018 om 17:22
126 Antwoorden / 57 Vragen

Bedankt voor de moeite; als ik het bestand zelf had aangemaakt , had ik nooit een vraag gesteld.

Cookies
door Cookies - Mar 13, 2018 om 17:27
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Gebruik je soms GData als antivirus? Of in het verleden gebruikt? Dan heeft GData die bestanden aangemaakt. Gewoon laten staan.

vo
door volanns Mar 14, 2018 om 13:32
126 Antwoorden / 57 Vragen

Bedankt.  Zal het nakijken.