Hotmail Account DEFINITIEF VERWIJDEREN
Is er iemand die echt weet hoe je een HOTMAIL account DEFINITIEF kunt verwijderen?
Wat ie ieder geval niet werkt is het volgende:
*ga naar hotmail help typ account sluiten etc...
*je account 90 dagen niet gebruiken etc...
*smeekbedes mailen werkt ook niet etc...
*etc... etc... etc...
*** Help *** *** SOS ***
groetjes
Leen
-----------------
Even when we know we'll never find the answers we have to keep on asking questions
Deze vraag is al eens eerder gesteld. Kijk maar eens hier
Even zoeken op dit forum had je het antwoord kunnen geven. Ook kun je zien dat dit inderdaad lukt.
Voor je eigen gemak zet ik ?t antwoord hier nog even neer:
Uw hotmailaccount sluiten kan gewoon.
https://accountservices.passport.net/ClosePassport.srf?
( let op: U moet wel inloggen hiervoor ).
Door contact op te nemen met de klantenservice ( doorklikken ) kan het account dan gesloten worden !
Suc6,
Gr. Niels
Dat werkt ook niet....
Want ik weet mijn wachtwoord niet.... en vervolgens weet ik ook mijn antwoordt op de vraag niet meer: wat is de naam van uw favoriete huisdier....
Dus het schiet voor geen meter op ....
Graag een antwoordt van iemand die het ECHT WEET OP TE LOSSEN...
Het ECHTE antwoord heb je.
je probleem ligt dus niet in het verwijderen van het account, maar in het feit dat je je gegevens bent verloren. Eigen schuld dus!
Als je al naar de hotmail-administrator gemailed hebt en ze willen het account niet verwijderen, dan is het verder klaar.
Zonder login en wachtwoord / geheime vraag kan je natuurlijk NOOIT zelf een account verwijderen... zou al te gek zijn, kan je dat zomaar voor iemand anders doen.
Behalve nogmaals naar de administrator mailen met fatsoenlijke uitleg en normale toon en wie weet willen ze je dan wel helpen !
Niels
Hoi Leen,
de laatste mogelijkheid is: neem contact op met de Klantenondersteuning via "help". Deel mede dat je jouw wachtwoord en geheime vraag bent vergeten.
Zij zullen jou dan vragen gaan stellen m.b.t. tot jouw account, zoals:
jouw voor- en achternaam bij aanmelding, wanneer je voor het laatst zonder problemen hebt aangemeld, lijst vanoude wachtwoorden, wat je nog weet wat er in jouw account staat, jou IP-adres enz. enz.
Zodra zij overtuigd zijn, dat dit om jouw account gaat, zul je er weer in kunnen. Dan kun je natuurlijk ook de vraag gaan stellen, indien jij dit dan nog wenst, om dit account te laten vervallen.
Succes, gr. Hutch
je probleem ligt dus niet in het verwijderen van het account, maar in het feit dat je je gegevens bent verloren. Eigen schuld dus!
Niels: zo zit het niet... ik ben meer als 90 dagen gestopt met inloggen en heb het ook via andere mogelijkheden vorig jaar september gestopt. Maar dat werkt niet. En nu ik een nieuwe account heb aangemaakt voor iemand anders komen mijn gegevens ook weer naar voren. Dus wou ik opnieuw het zaakje opblazen maar wist ondertussen m'n wachtwoord niet meer(ik had verwacht dat m'n account naar meer als 4 maanden inactief niet meer zou bestaan zoals msn belooft.) Toen ik m'n wachtwoord niet wist moest ik de "zogenaamde" geheime vraag beantwoorden: het antwoordt weet ik wel maar msn pikt het antwoordt niet en blijft komen met: dit is niet het juiste antwoordt etc...... dus kom je in een cirkeltje terecht...
Hier laat ik het maar bij want onderhand is het me duidelijk geworden dat jullie het ook niet weten, in ieder geval niet meer als ik zelf.
Fijn weekend nog.
EINDE
Leen,
Zowel Hutch als ikzelf hebben geprobeerd je met de correcte informatie te leiden naar de juiste weg. Ik zou je toch willen vragen dit eens gewoon uit te proberen. Indien je zoekt naar 1 druk op de knop en alle problemen zijn opgelost, dan zit dat er helaas niet in.
Blijkbaar heb je met het verlopen van je account niet je problemen opgelost en ben je ook je antwoord op je vraag vergeten.
Dan zit er niets anders op dan de opties te proberen die wij je aandragen. Dat je dit niet de meest ideale weg vind is heel vervelend, maar we kunnen het wel mooier voor je maken dan het is, maar daar schiet je ook niets mee op !
Suc6 en ik hoop dat je het toch nog probeert. Graag horen we of het nog gelukt is.
Gr. Niels
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Verkeerde Lounge bank geleverd
Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik
...
Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
Webshop Salura
Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen. de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer