la
door lagerweij Mar 8, 2011 om 21:21
Computers & telefonie

HP Laser Jet M1522nf

Heb deze printer, copier, fax, scanner 1,5 jaar in gebruik en deze heeft sinds een half jaar grote storingen. Gaat uit (op zwart) printopdrachten komen niet meer door, fax ontvangt niet meer. IT bedrijf gebeld, die zeggen ligt aan de software. HP gebeld; garantie (1 jaar) is nu verlopen, ze doen er niets mee.... pech gehad. Er kan wel een monteur langskomen kosten Euro 185,00, nieuwprijs is rond de Euro. 300,00, nee dus dan koop ik maar weer een nieuwe.

Is tweede HP printer die na amper 2 jaar de geest geeft, ben ik de enige die zulke problemen heeft met HP printers.

1087 6 Rapporteer

freya
door freya - Mar 8, 2011 om 21:35
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo lagerweij,

Al eens gecontroleerd of je de laatste versie van de drivers gebruikt? Ik zou in ieder geval even de laatste versie downloaden via de website van HP *[u]klik[/u]*. Vervolgens de oude drivers verwijderen van de harde schijf en dan de gedownloadde drivers installeren. Lijkt me een poging waard.

m.vr.gr. Freya

la
door lagerweij - Mar 8, 2011 om 21:48
32 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor het snelle antwoord, maar voor zover ik weet is dat al gedaan, de printer deed het daarna even beter, daarna weer mis, ik neem aan dat het deze actie is geweest.

Heb de site opgeslagen en ga dat in ieder geval controleren. bedankt voor de snelle reactie

jc
door jcj - Mar 8, 2011 om 21:59
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Lagerweij

Je bent zeker niet de enigste die problemen heeft met printers
Ik heb verschillende printers van HP gehad, dan deed het scannen het niet meer, dan problemen met het papier, dan het uitprinten etc.
Ik was het zat en dacht ik koop een canon.
Deze is nu amper een maand oud en gaat morgen ook weer terug naar de winkel... hij pakt het papier niet.
Denk dus dat het niet uit maakt welk merk het is, maar eerder dat je geluk moet hebben.

laaglander
door laaglander - Mar 8, 2011 om 23:47
473 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo lagerweij,

Heb je al een firmware update van de printer zelf uitgevoerd, misschien brengt dat enige verbetering

Laaglander

börgemeister
door börgemeister - Mar 9, 2011 om 03:18
506 Antwoorden / 25 Vragen

Je zou, als suggestie, een forum met de titel 'HP Printers' kunnen openen bij 'Discussies'.

Volg ook de antwoorden van Freya & Laaglander op.

Je zou ook opnieuw de software kunnen installeren doch dan vanaf de website van HP.

Zelf gebruikte ik vanaf 2006 de HP Laserjet (monochroom) 3050 zonder enig probleem. Thans gebruik ik al weer bijna 1 jaar de HP Color Laser Jet CM1312nfi MFP naar tevredenheid.

la
door lagerweij - Mar 9, 2011 om 09:33
32 Antwoorden / 1 Vragen

Allemaal bedankt voor de reactie; ga er mee aan de slag