kr
door kroon19 Feb 16, 2011 om 20:29
Computers & telefonie

HP printers

Ik heb zeer slechte ervaringen met HP.
de nieuwe cartridges zijn slechts 80% gevuld volgens een testuitdraai. HP help-desk als je het zo mag noemen is zowel telefonisch als per mail niet bereikbaar. probeer het maar eens en als je ooit iemand kan bereiken dan wordt je verwezen naar een ander die je ook niet kan helpen of niet te woord wil staan. het is een ware crime. mijn advies pas op
als je HP wilt aanschaffen. service is er niet.

377 3 Rapporteer

Lsk520
door Lsk520 - Feb 16, 2011 om 20:39
827 Antwoorden / 2 Vragen

En je vraag is?
Of...wil je gewoon ff je hart luchten?

ikbenik
door ikbenik - Feb 16, 2011 om 20:57
2845 Antwoorden / 27 Vragen

Dacht je nu werkelijk dat je voor €3,- nieuwe cartridges kon kopen?

Hoe goedkoper de printer, des te duurder is de cartridge.

kr
door kroon19 - Jun 10, 2011 om 11:38
5 Antwoorden / 14 Vragen

de cartridges kosten geen € 3,= maar € 13,=.
je mag dan ook verwachten dat je 100% volle cartridges krijgt!

als je goed leest kun je hieruit opmaken dat ik dit bericht heb geschreven als waarschuwing voor de (toekomstige)-hp-gebruikers.