hu
door hurkmans1 May 29, 2013 om 11:33
Computers & telefonie

Http://<a href="//wowveilingen.nl/." target="_blank">www.wowveilingen.nl/.</a>

hoi allemaal.

Ik had mezelf laatst ingeschreven op http://www.wowveilingen.nl/. en eigenlijk zonder na te denken alles ingevuld adres rekening.

Hierna ben ik eigenlijk pas gaan kijken of het een vertrouwde site was, en zag ik verontrustende post op verschillende forums. Dat ik dadelijk aan een abonnement vast zit ?

Daarom hier de vraag heeft er iemand een abonnement erbij gekregen ? en zijn er ook mensen die er spullen hebben gekocht en deze gekregen hebben ? of juist niet...?

Als ik hier een abonnement van zou krijgen hoe kan ik deze dan het beste en het snelste stoppen.

m.v.g. hurkmans1

22517 9 Rapporteer

lekkerisdat
door lekkerisdat - May 29, 2013 om 15:32
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Hier lees je er iets meer over, voorwaarden zijn wel heel vaag geschreven, helaas krijg ik geen bevestiging per 'mail', had weleens willen zien hoe het precies werkt, uit de tekst kun je het niet opmaken..

Sowieso zou ik proberen, je gegevens te wijzigen, indien mogelijk en/of je uit te schrijven.

hu
door hurkmans1 - May 30, 2013 om 11:17
4 Antwoorden / 1 Vragen

oke bedankt voor de reactie.

ik zal het gaan proberen maar volgens mij kun je op die site moeilijk of tot niet uitschrijven het is een hele vage site.

Groet hurkmans

hu
door hurkmans1 - May 30, 2013 om 11:34
4 Antwoorden / 1 Vragen

dit staat er in de voorwaarden. maar staat dus verder niks bij van dat je moet betalen voor iets.
Uitschrijven gaat op de site eigenlijk helemaal niet het is een onoverzichtelijk site.

Als er verder nog iemand tips heeft hoor ik het graag natuurlijk ;)

6. Duur en beëindiging
6.1 Registratie geldt voor de duur van 2 jaar zonder verlenging en eindigt eveneens automatisch indien en zodra de Geregistreerde Deelnemer een Product of Leisure Arrangement via de WOW Veilingen Website heeft gekocht of gewonnen. Indien de Geregistreerde Deelnemer een Product of Leisure Arrangement via de WOW Veilingen Website heeft gekocht of gewonnen kan de Geregistreerde Deelnemer niet meer inloggen en is het voor de Geregistreerde Deelnemer niet mogelijk om zich opnieuw te registreren.

zoekster
door zoekster - May 30, 2013 om 11:53
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Het is van Privilege, slechte club.

Het zou best wel eens kunnen dat u straks ergens aan vastzit. Het postadres is
Postbus 6128
2001 HC Haarlem

Misschien een idee om ze een briefje te sturen dat u uitgeschreven wilt worden, (geen handtekening op de brief) en dat u bij de ACM een klacht zult indienen als dit niet mogelijk blijkt.

Waarom u zich zomaar heeft ingeschreven en ook nog uw rekeningnummer heeft gegeven is me een raadsel............
Hoe dwaas kun je zijn.

hu
door hurkmans1 - May 31, 2013 om 09:47
4 Antwoorden / 1 Vragen

bedankt voor u reactie zoekster,

ik ga dit ook meteen doen, maar waarom geen handtekening als ik het vragen mag ?

Verder heb ik nog nooit zo iets meegemaakt op de pc je hoort de verhalen wel maar zelf was bij mij nog altijd alles goed gegaan daarom heb ik gewoon blindelings alles ingevuld. gewoon stom ik weet het.

maar ik ga ze een brief sturen en dan hopelijk dat het goed komt.

m.v.g. hurkmans1

zoekster
door zoekster - May 31, 2013 om 09:54
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=hurkmans1 schreef op vrijdag 31 mei 2013, 09:47]bedankt voor u reactie zoekster,

ik ga dit ook meteen doen, maar waarom geen handtekening als ik het vragen mag ?

m.v.g. hurkmans1
Erg onbetrouwbaar bedrijf. Je weet maar nooit wat ze met je handtekening uitspoken. Als je Privilege en Pretium (zelfde firma) hier in het zoekveld rechtsboven intikt, kom je er wel achter. Ze bellen oudere mensen op en de indruk wekken dat ze van KPN zijn. Oudjes geven braaf hun rekeningnummer en ineens zitten ze aan een abo bij Pretium vast en krijgen ze het blad Privilege door de brievenbus.
Ze hebben al een proces verloren van de consumentenautoriteit (nu ACM), maar het dubieuze gedrag gaat gewoon door.

hu
door hurkmans1 - May 31, 2013 om 19:18
4 Antwoorden / 1 Vragen

ja ik ben even gaan rondkijken op de site zie verschrikkelijke dingen dat er zulke mensen hier hun geld mee kunnen verdienen is toch onbegrijpelijk.

maar dan laat ik die dus maar even weg haha.

nd
door ndumoulin - Jan 29, 2015 om 14:10
2 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo,

Mijn (bejaarde) ouders zijn ook 'slachtoffer' geworden van Wow Veilingen/Privilege B.V. Ze hebben op hun bankafschrift moeten constateren dat er € 70 euro 'contributie' geincasseerd is tegen hun weten en willen in. Op de website van deze klaarblijkelijk malafide organisatie staan geen adresgegevens of contactformulier. De hele handel en wandel van deze organisatie geeft ernstig te denken! Wees gewaarschuwd.

tijger1
door tijger1 - Jan 29, 2015 om 14:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Simpel storneren dat bedrag.