fransmariet
door fransmariet Feb 4, 2010 om 18:15
Computers & telefonie

Ie 6

Nadat ik Firefox als browser heb geinstall.zijn er diverse problemen zoals, ik kan geen afb. meer invoegen IN de mail, wel als bijlage heb nu IE6 kan ik er beter thunderbird beter bij installeren is mijn vraag??

376 13 Rapporteer

freya
door freya - Feb 4, 2010 om 18:58
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo fransmariet,

Firefox en Internet Explorer kunnen heel goed naast elkaar werken. Beetje vreemd dat Firefox van invloed is op je e-mailprogramma. Welk e-mailprogramma gebruik je?
En wat gaat er dan mis als je probeert een afbeelding in te voegen? Krijg je een foutmelding?

m.vr.gr. Freya

erik008
door erik008 - Feb 4, 2010 om 19:27
1401 Antwoorden / 25 Vragen

Ook IE6 is erg oud (2001)

magicscanman
door magicscanman - Feb 4, 2010 om 19:57
261 Antwoorden / 0 Vragen

Wat voor besturingssyteem gebruikt u !! .welk mail programma !!

fransmariet
door fransmariet - Feb 5, 2010 om 10:58
16 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=freya schreef op donderdag 4 feb 2010, 18:58]Hallo fransmariet,

Firefox en Internet Explorer kunnen heel goed naast elkaar werken. Beetje vreemd dat Firefox van invloed is op je e-mailprogramma. Welk e-mailprogramma gebruik je?
En wat gaat er dan mis als je probeert een afbeelding in te voegen? Krijg je een foutmelding?

m.vr.gr. Freya

Mijn EMail progr. is Outlook Express 6 En de fout melding is kan de map niet openen.

fransmariet
door fransmariet - Feb 5, 2010 om 11:02
16 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=erik008 schreef op donderdag 4 feb 2010, 19:27]Ook IE6 is erg oud (2001)

Sorry was foute melding heb outlook express 6 maar IK heb THUNDERBIRD NU GEINSTALL. en ik ga nu uitproberen, bedankt

fransmariet
door fransmariet - Feb 5, 2010 om 11:03
16 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=magicscanman schreef op donderdag 4 feb 2010, 19:57]Wat voor besturingssyteem gebruikt u !! .welk mail programma !!

Windows XP en Outlook Express 6

freya
door freya - Feb 5, 2010 om 11:12
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=fransmariet schreef op vrijdag 5 feb 2010, 10:58][quote=freya schreef op donderdag 4 feb 2010, 18:58]Hallo fransmariet,

Firefox en Internet Explorer kunnen heel goed naast elkaar werken. Beetje vreemd dat Firefox van invloed is op je e-mailprogramma. Welk e-mailprogramma gebruik je?
En wat gaat er dan mis als je probeert een afbeelding in te voegen? Krijg je een foutmelding?

m.vr.gr. Freya

Mijn EMail progr. is Outlook Express 6 En de fout melding is kan de map niet openen.

Ik neem aan dat je een afbeelding invoegt via Invoegen > Afbeelding en dan bladert naar de map met afbeeldingen? Dat je dan niet in die map kunt komen lijkt me eerder een probleem met die betreffende map dan dat het een probleem van Firefox is.
Werkt het met afbeeldingen die in een andere map staan wel gewoon?

Freya

di
door dirk2 - Feb 5, 2010 om 11:15
364 Antwoorden / 21 Vragen

Probeer dit eens:

Start -> uitvoeren en type

outlook /resetnavpane

(na outlook een spatie)

link

fransmariet
door fransmariet - Feb 5, 2010 om 11:25
16 Antwoorden / 4 Vragen

Krijg foutmelding kan map niet vinden.

fransmariet
door fransmariet - Feb 5, 2010 om 11:32
16 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=freya schreef op vrijdag 5 feb 2010, 11:12][quote=fransmariet schreef op vrijdag 5 feb 2010, 10:58][quote=freya schreef op donderdag 4 feb 2010, 18:58]Hallo fransmariet,

Firefox en Internet Explorer kunnen heel goed naast elkaar werken. Beetje vreemd dat Firefox van invloed is op je e-mailprogramma. Welk e-mailprogramma gebruik je?
En wat gaat er dan mis als je probeert een afbeelding in te voegen? Krijg je een foutmelding?

m.vr.gr. Freya

Mijn EMail progr. is Outlook Express 6 En de fout melding is kan de map niet openen.

Ik neem aan dat je een afbeelding invoegt via Invoegen > Afbeelding en dan bladert naar de map met afbeeldingen? Dat je dan niet in die map kunt komen lijkt me eerder een probleem met die betreffende map dan dat het een probleem van Firefox is.
Werkt het met afbeeldingen die in een andere map staan wel gewoon?

Freya

Ik heb verder geen problemen met de mappen openen,alleen met afbeelding invoegen

aurora1
door aurora1 - Feb 5, 2010 om 11:38
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Bij mij werkt hetzelfde prima met en naast elkaar. Ik weet niet of het ermee te maken kan hebben, maar staat de IE nog wel als standaardbrowser ingesteld?

vr.gr.

fransmariet
door fransmariet - Feb 5, 2010 om 11:43
16 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=aurora1 schreef op vrijdag 5 feb 2010, 11:38]Bij mij werkt hetzelfde prima met en naast elkaar. Ik weet niet of het ermee te maken kan hebben, maar staat de IE nog wel als standaardbrowser ingesteld?

vr.gr.

Hallo bedankt voor reactie ik ga thunderbird ernaast gebruiken, deze sluit hierop aan
want zijn beide van Morzilla.

Gr. Frans

aurora1
door aurora1 - Feb 6, 2010 om 00:55
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Graag gedaan Frans en succes met thunderbird.

vr.gr.