hennyb86
door hennyb86 May 8, 2015 om 12:50
Computers & telefonie

I.E.11 instellen.

ik heb internet explorer 9 op mijn windows 7 laptop en het lukt me niet om de 11 versie te installeren. 64 bits, servicepack 1. heb hem al tig keer gedownload. waar gaat dit fout ???

3853 34 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - May 8, 2015 om 13:50
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lees klik hier eens door, misschien komt u daarmee verder.

edrick3
door edrick3 - May 8, 2015 om 13:59
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo hennub86,

Heb je geprobeerd om hier te downloaden?
Krijg je een foutmelding? Zo ja, welke?

Suc6

uwjurist
door uwjurist - May 8, 2015 om 16:53
1043 Antwoorden / 0 Vragen

Waarom zou u dit willen? Men stopt met Internet Explorer.

gerbera
door gerbera - May 8, 2015 om 16:57
7368 Antwoorden / 14 Vragen

U dient eerst servicepack1, afzonderlijk, te installeren alvorens u IE11 kan installeren.

edrick3
door edrick3 - May 8, 2015 om 17:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=gerbera schreef op vrijdag 8 mei 2015, 16:57]U dient eerst servicepack1, afzonderlijk, te installeren alvorens u IE11 kan installeren.

Als ik de vraag goed lees heeft TS dat al gedaan. ;-)

edrick3
door edrick3 - May 8, 2015 om 17:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=uwjurist schreef op vrijdag 8 mei 2015, 16:53]Waarom zou u dit willen? Men stopt met Internet Explorer.

Klopt.

@hennyb86
Waarom neem je niet bv. Firefox? Klik hier.

Cookies
door Cookies - May 8, 2015 om 17:33
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=uwjurist schreef op vrijdag 8 mei 2015, 16:53]Waarom zou u dit willen? Men stopt met Internet Explorer.

Nou ja, zeg. Voorlopig is het nog helemaal niet zover. En als mensen de voorkeur geven aan IE (ja, die mensen zijn er) is het wel verstandig om de nieuwste versie te gebruiken. Bovendien komt er tzt een opvolger van IE.

akkerdistel
door akkerdistel - May 8, 2015 om 18:04
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Dan zal ik het maar weer doen..

Wat lukt er precies niet? Waar gaat het mis? Wat doet u exact? Welke foutmelding krijgt u?

hennyb86
door hennyb86 - May 29, 2015 om 16:49
106 Antwoorden / 5 Vragen

teneerste - mijn welgemeende excuses voor deze veel te late reactie. problemen met het emailadres op mijn kassa-account. uwjurist - niet terzake doende, ik heb het nu nodig. gerbera - idd allang gedaan. edrick3 - firefox heb ik ook , maar waar ik mee werk reageert op IE. vandaar. ik krijg niet echt een foutmelding, maar meer een mededeling dat ik een verouderde versie gebruik en de boodschap komt dus niet door. aurora1/edrick3 - ik ga dit uitpluizen en hoop dat het lukt. in ieder geval bedankt voor deze reacties.

hennyb86
door hennyb86 - May 29, 2015 om 17:05
106 Antwoorden / 5 Vragen

aurora1 - dat is dus degene die ik al tig keer heb gedaan. het downloaden is niet voltooid en ik kan er met geen mogelijkheid achterkomen waarom niet. ziedaar het probleem, he. nu die van edrick3. op hoop van zege.

hennyb86
door hennyb86 - May 29, 2015 om 17:08
106 Antwoorden / 5 Vragen

ok. dat was dus dezelfde. sorry. niks met niks. iemand nog een idee ?????

edrick3
door edrick3 - May 29, 2015 om 17:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen

..... firefox heb ik ook , maar waar ik mee werk reageert op IE. vandaar.......
????

Je kon blijkbaar IE11 niet downloaden vanaf de door mij gegeven link. Kreeg je dáár een foutmelding bij?

edrick3
door edrick3 - May 29, 2015 om 17:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Anders IE9 eerst eens verwijderen en daarna opnieuw IE11 installeren.

Klik op de knop Start, typ Programma's en onderdelen in het zoekvak en klik vervolgens op Geïnstalleerde updates weergeven in het linkerdeelvenster.

Blader onder Een update verwijderen omlaag naar de sectie Microsoft Windows.

Rechtsklik op Windows Internet Explorer 9, klik op Verwijderenen vervolgens op Ja.

Klik op een van de twee mogelijkheden:

- Nu opnieuw opstarten (om de procedure voor het verwijderen van Internet Explorer 9 af te sluiten en de vorige versie van Internet Explorer terug te zetten).

- Later opnieuw opstarten

Als de voorgaande stappen voor het verwijderen van Internet Explorer niet werkten, raadpleeg dan Hoe installeer of verwijder ik Internet Explorer 9 als de standaard manier van verwijderen niet werkt.

(Bron:MS)

hennyb86
door hennyb86 - May 29, 2015 om 20:51
106 Antwoorden / 5 Vragen

blij dat je toch nog wil reageren. firefox gaat niet samen met mijn mail. ik heb intussen een foutcontrole/herstellen laten draaien ( urenlang, haha ) . daar kwam ook niets uit . en nu ga ik dat proberen dat je net uitgelegd hebt. het mooiste is nog dat ik een update kreeg voor IE11. die werkte natuurlijk niet, maar snappen waarom ik die update krijg doe ik niet. en zoals gezegd - ik krijg alleen de mededeling dat ik een verouderde versie gebruik. geen echte foutmelding. en bij het downloaden van IE11 -- dat loopt gewoon het programma af en zegt dan - niet voltooid. er staat dus nu nog steeds IE9 op. ga nog even verder !! bedank voor het meedenken.

aurora1
door aurora1 - May 29, 2015 om 21:35
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Als u Firefox als standaardbrowser instelt dan zou het probleem w.b. samenwerken met de mail weleens opgelost kunnen zijn. Ik vermoed dat u nu IE als standaardbrowser ingesteld heeft staan.

edrick3
door edrick3 - May 31, 2015 om 13:06
27632 Antwoorden / 85 Vragen

En ..... gelukt?

hennyb86
door hennyb86 - May 31, 2015 om 23:39
106 Antwoorden / 5 Vragen

nee, dus !! puinhoop. bleek dat ik alleen de updates had verwijdert. kwam ik op IE8 uit met alle gevolgen vandien. kon niets meer. zelfs niet internetbankieren. toen dacht ik slim te zijn. mss pakte IE11 hier wel. dus - gedownload en waar ik toen terecht kwam ? geen idee, maar ik heb als een gek systeemherstel gedaan en nu ben ik weer waar ik begon. had ik al gezegd dat ik maar een amateurtje ben ?? sorry, vergeten zeker. wat me ook niet duidelijk is waar ik die vraag van jou ,over dat standaard gedoe , moet stellen. kan ik moeilijk gewoon op google doen , neem ik aan. wil je aub nog een poging wagen en me helpen ? anders laat ik het maar zo, hoor. dan maar met een verouderde versie verder zolang het nog duurt. dank je voor je moeite !!!!
henny.

hennyb86
door hennyb86 - May 31, 2015 om 23:41
106 Antwoorden / 5 Vragen

aurora1 - ik gebruik idd IE ( google ) als standaard.

aurora1
door aurora1 - May 31, 2015 om 23:56
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Mocht u Firefox als standaard browser willen instellen lees dan even klik hier.
U kunt anders ook Firefox via het Configuratiescherm en Programma's verwijderen en dan opnieuw downloaden en installeren en tijdens de installatie kiezen voor standaardbrowser als dat gevraagd wordt.

hennyb86
door hennyb86 - Jun 1, 2015 om 00:33
106 Antwoorden / 5 Vragen

hoi aurora1. ik ben eerlijk gezegd nogal gehecht aan google, dus heb niet de neiging om firefox in te stellen als standaard. hoe dat moet wist ik al. maar ja. toch bedankt voor je input.

aurora1
door aurora1 - Jun 1, 2015 om 00:58
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Internet Explorer, Google Chrome, Opara, Safari en o.a. (Mozilla) Firefox zijn webbrowsers. Google is een zoekmachine (net zoals bijv. Yahoo) waarmee je met webbrowsers op internet kunt zoeken. Dus in die browsers kunt u Google als (standaard) zoekmachine ingesteld hebben.
Zoekmachine Google: klik hier,
Overzicht van zoekmachines: klik hier,

fl
door flessebon - Jun 1, 2015 om 08:36
418 Antwoorden / 7 Vragen

Probeer eens de 32bits versie van IE11.

akkerdistel
door akkerdistel - Jun 1, 2015 om 09:39
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Ik blijf gewoon geduldig wachten op 'n antwoord, wie weet komt die dag nog ooit ;-).

Cookies
door Cookies - Jun 1, 2015 om 09:53
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=hennyb86 schreef op maandag 1 jun 2015, 00:33]hoi aurora1. ik ben eerlijk gezegd nogal gehecht aan google, dus heb niet de neiging om firefox in te stellen als standaard. hoe dat moet wist ik al. maar ja. toch bedankt voor je input.

Wat heeft Google te maken met je browser? Als je Google als startpagina gebruikt, kun je dat in iedere browser zo instellen!

akkerdistel
door akkerdistel - Jun 1, 2015 om 10:02
1790 Antwoorden / 3 Vragen

En wanneer je per se Google als startpagina wilt doe je dat het beste in Firefox. Nog beter is indirect zoeken met Google.

edrick3
door edrick3 - Jun 1, 2015 om 10:11
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@hennyb86,

..... wat me ook niet duidelijk is waar ik die vraag van jou ,over dat standaard gedoe , moet stellen. ......
Je hoeft die vraag nergens te stellen.
Je kunt gewoon op de rode tekst klikken in de reactie van 29/5 17.31 uur en je krijgt het antwoord op je scherm.
Je zou de aanwijzingen die daar staan nog eens kunnen proberen.

Mocht het allemaal niet lukken, dan zou ik toch overwegen om Firefox te gaan gebruiken. Klik hier als je dat wilt downloaden.

Met vr.gr.

reflecs
door reflecs - Jun 1, 2015 om 11:47
1859 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=aurora1 schreef op vrijdag 8 mei 2015, 13:50]Lees klik hier eens door, misschien komt u daarmee verder.
[quote=hennyb86 schreef op vrijdag 29 mei 2015, 17:05]aurora1 - dat is dus degene die ik al tig keer heb gedaan. het downloaden is niet voltooid en ik kan er met geen mogelijkheid achterkomen waarom niet. ziedaar het probleem, he. nu die van edrick3. op hoop van zege.
Misschien overbodige vraag: heeft u gekeken of de updates (kb-nummers) zijn geïnstalleerd/gedownload onder het kopje Vereiste updates voor Internet Explorer 11 op die pagina?

Worden updates automatisch geïnstalleerd?
Zie deze pagina:
Klik http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows/turn-automatic-updating-on-off#turn-automatic-updating-on-off=windows-7

na
door naj - Jun 1, 2015 om 12:48
93 Antwoorden / 43 Vragen

@hennyb86,
u kunt uw probleem ook telefonisch voorleggen aan Microsoft: 020 500 1500.

reflecs
door reflecs - Jun 1, 2015 om 13:23
1859 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=hennyb86 schreef op vrijdag 29 mei 2015, 20:51].. het mooiste is nog dat ik een update kreeg voor IE11. die werkte natuurlijk niet,..
Downloaden van ontbrekende bestanden?

hennyb86
door hennyb86 - Jun 1, 2015 om 13:57
106 Antwoorden / 5 Vragen

akkerdistel - waarom die vraag ? het antwoord staat hier, hoor. edrick3 - dat rode heb ik aangeklikt en krijg - 404-pagina niet gevonden. vanuit kassa zelf. dat google/browser was een dom antwoord van mij. sorry daarvoor. ik wist het wel, maar had even niet verder nagedacht. waar het om gaat is niet of ik IE of firefox gebruik, maar waarom ik IE 11 niet kan installeren, he. die keuze wil ik gewoon hebben. reflecs - ik weet niet beter of mijn updates gaan automatisch, maar bedankt voor het idee. ik ga het zeker controleren.

edrick3
door edrick3 - Jun 1, 2015 om 14:18
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@hennyb86,

Zie nu ook dat die link een error404 geeft (???)

Nieuwe poging:
Hoe installeer of verwijder ik Internet Explorer 9 als de standaard manier van verwijderen niet werkt. Klik hier

hennyb86
door hennyb86 - Jun 1, 2015 om 15:24
106 Antwoorden / 5 Vragen

leuk. nou heb ik weer IE 8. haha. en nou ????????

edrick3
door edrick3 - Jun 1, 2015 om 16:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=hennyb86 schreef op maandag 1 jun 2015, 15:24]leuk. nou heb ik weer IE 8. haha. en nou ????????

Zou het nog maar een keertje proberen.
Kijk eens of het downloaden van IE11 via deze site lukt.

Suc6

hennyb86
door hennyb86 - Jun 1, 2015 om 16:45
106 Antwoorden / 5 Vragen

deze had ik ook al gedaan en speciaal voor jou nog een keer. ook niets. weet je wat ? ik wacht gewoon op windows 10. daar zit de IE 11 standaard in. bedankt iedereen !!!!!