te
door teunwakker May 18, 2012 om 10:34
Computers & telefonie

Iemand ook slechte ervaring met Youfone

Heb een abonnoment afgesloten bij youfone.
de simkaart kwam een maanden te laat en ik heb die maand onnodig kosten moeten maken omdat ik een prepaid kaart moest kopen.
Tot overmaat van ramp deed de simkaart het niet en heb ik verscheidene keren youfone moeten bellen. de simkaart deed het pas 3 weken later, heel veel extra kosten gemaakt.
youfone gemaild en gebeld en brief gestuurd echter zonder reactie of minimale reactie.
ze sturen je van kastje naar de muur en weer terug, maar betalen van vergoeding ho maar.

terwijl hier de schuld volledig bij youfone ligt.

1030 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

jo
door joostm_1 - May 21, 2012 om 16:33
22 Antwoorden / 0 Vragen
0

Er staat op hun site dat het 15 dagen of langer kan duren voordat je simkaart werkt. Dus dat zou op zich allemaal wel kunnen. Maar het feit dát je jouw simkaart te laat kreeg is wel een punt van zorg natuurlijk.

Ik zou een aangetekende brief sturen waarin je ze sommeert om de gemaakte kosten te vergoeden, doen ze dat niet dan laat je gewoon beslag leggen op hun bankrekeningen.

Youfone

te
door teunwakker - May 21, 2012 om 19:02
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Dan hebben ze een site ondertussen alweer aangepast.
Het was 14 dagen nadat het geld afgeschreven zou zijn van je bankrekening.
Dit kan ik ook bewijzen, de kosten zelf zijn moeilijk te bewijzen omdat ik prepaid kaart had en ook via andere verschillende nummers belde.
Het hoeft van mij geen 1000 euro's te zijn... maar een beetje begrip en tegemoetkoming zou toch leuk zijn.

Brief heb ik ook al 2 keer geprobeerd maar geen echo op gekregen, denk dat ik het aangetekend nog maar ga proberen.

pe
door peter007 - Jun 8, 2012 om 15:09
16 Antwoorden / 3 Vragen
0

ik waarschuw jullie voor provider Youfone. Onbetrouwbaar. Ik heb in oktober '11 een abonnement afgesloten en in mei in Spanje kon ik niet bellen en niet gebeld worden. Ik heb toen direct een mail gestuurd via de site van youfone met het verzoek eea na te kijken en te zorgen voor verbinding. Na 2 dagen nog geen bericht ontvangen van Youfone. Omdat ik niet kon bellen heeft mijn man de volgende dag gebeld, maar kreeg vreemd genoeg geen contact. na mijn vakantie ca. 3 mails gestuurd , weer via hum site, maar geen reactie ontvangen. Nu staan zij ook op FB, dus dacht, probeer het hier. Nu daar staat het vol met klachten en werd er aangegeven dat er de 1e 3 maanden een blokkering op staat, als je minimaal 3 facturen hebt betaald wordt de blokkering opgeheven, ik had er inmiddels al 7 betaald!!!! maar helaas ze gaan niet in op mijn klachten, niet op de eigen site en niet op FB. Ook werd er aangegeven dat ik dan maar een klacht moest indienen op hun site, terwijl er al 4 verzonden waren.....(en ook 2 maanden hiervoor, omdat ik alles zou kunnen inzien op hun site, maar niet mogelijk was!!!!! ook hier geen enkele reactie op gekregen!!!!)
Ik ben blij dat ik er maar 1 jaar aan vast zit, maar ga nu aangeven dat ik onder het contract uit wil, omdat zij zich niet houden aan de voorwaarden, die zij zelf hebben opgesteld.

pe
door peter007 - Jun 8, 2012 om 15:12
16 Antwoorden / 3 Vragen
0

bovenstaand verhaal betreft mijn vrouw!

ed
door edward66 - Sep 17, 2012 om 23:39
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Zit pas vanaf 06-09-2012 bij Youfone.nl en krijg niet de internetsnelheid zoals ze te kennen geven op de site.Heb een 1000mb en zou daar een snelheid van 3,6Mb van moeten hebben.
Na meten kom ik niet hoger dan 0,95 Mb en heb daar als 4 ticketnummers van omdat aan te tonen.

Vandaag kreeg ik een mailtje dat er een factuur klaar staat van € 24,95 zijnde deblokkeerkosten van augustus (zie eerste regel).En enkele dagen geleden kwam ik op tijd achter een rekening van ruim € 300,- vanwege data gebruik en dat was 315MB na 3 dagen al ....heb een abonnenment....duh,heb toen gebeld en kreeg te horen dat het een fout was,ja dat wist ik ook wel.Wat mijn nog meer tegen stond was dat het leek alsof er een bandje op stond met geluiden van veel mensen die door elkaar praten en zodra ik iets wilde zeggen het volume omhoog ging,was als erg storend ervaren (misschien de bedoeling,gevoelsmatig)

Kortom wat ik hier omschrijf gaat over pas 11 dagen een aansluiting bij dat bedrijf.

Ik zit hier voor 1 jaar aan vast maar denk toch wel dat ik er onderuit wil komen desnoods informatie vragen via DAS want ik neem aan dat ze niet accoord gaan met 27% van de rekening net zoals ik internetsnelheid heb.

Heb logs van de uitgevoerde testen..

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer