Iemand ook slechte ervaring met Youfone
Heb een abonnoment afgesloten bij youfone.
de simkaart kwam een maanden te laat en ik heb die maand onnodig kosten moeten maken omdat ik een prepaid kaart moest kopen.
Tot overmaat van ramp deed de simkaart het niet en heb ik verscheidene keren youfone moeten bellen. de simkaart deed het pas 3 weken later, heel veel extra kosten gemaakt.
youfone gemaild en gebeld en brief gestuurd echter zonder reactie of minimale reactie.
ze sturen je van kastje naar de muur en weer terug, maar betalen van vergoeding ho maar.
terwijl hier de schuld volledig bij youfone ligt.
Er staat op hun site dat het 15 dagen of langer kan duren voordat je simkaart werkt. Dus dat zou op zich allemaal wel kunnen. Maar het feit dát je jouw simkaart te laat kreeg is wel een punt van zorg natuurlijk.
Ik zou een aangetekende brief sturen waarin je ze sommeert om de gemaakte kosten te vergoeden, doen ze dat niet dan laat je gewoon beslag leggen op hun bankrekeningen.
Youfone
Dan hebben ze een site ondertussen alweer aangepast.
Het was 14 dagen nadat het geld afgeschreven zou zijn van je bankrekening.
Dit kan ik ook bewijzen, de kosten zelf zijn moeilijk te bewijzen omdat ik prepaid kaart had en ook via andere verschillende nummers belde.
Het hoeft van mij geen 1000 euro's te zijn... maar een beetje begrip en tegemoetkoming zou toch leuk zijn.
Brief heb ik ook al 2 keer geprobeerd maar geen echo op gekregen, denk dat ik het aangetekend nog maar ga proberen.
ik waarschuw jullie voor provider Youfone. Onbetrouwbaar. Ik heb in oktober '11 een abonnement afgesloten en in mei in Spanje kon ik niet bellen en niet gebeld worden. Ik heb toen direct een mail gestuurd via de site van youfone met het verzoek eea na te kijken en te zorgen voor verbinding. Na 2 dagen nog geen bericht ontvangen van Youfone. Omdat ik niet kon bellen heeft mijn man de volgende dag gebeld, maar kreeg vreemd genoeg geen contact. na mijn vakantie ca. 3 mails gestuurd , weer via hum site, maar geen reactie ontvangen. Nu staan zij ook op FB, dus dacht, probeer het hier. Nu daar staat het vol met klachten en werd er aangegeven dat er de 1e 3 maanden een blokkering op staat, als je minimaal 3 facturen hebt betaald wordt de blokkering opgeheven, ik had er inmiddels al 7 betaald!!!! maar helaas ze gaan niet in op mijn klachten, niet op de eigen site en niet op FB. Ook werd er aangegeven dat ik dan maar een klacht moest indienen op hun site, terwijl er al 4 verzonden waren.....(en ook 2 maanden hiervoor, omdat ik alles zou kunnen inzien op hun site, maar niet mogelijk was!!!!! ook hier geen enkele reactie op gekregen!!!!)
Ik ben blij dat ik er maar 1 jaar aan vast zit, maar ga nu aangeven dat ik onder het contract uit wil, omdat zij zich niet houden aan de voorwaarden, die zij zelf hebben opgesteld.
Zit pas vanaf 06-09-2012 bij Youfone.nl en krijg niet de internetsnelheid zoals ze te kennen geven op de site.Heb een 1000mb en zou daar een snelheid van 3,6Mb van moeten hebben.
Na meten kom ik niet hoger dan 0,95 Mb en heb daar als 4 ticketnummers van omdat aan te tonen.
Vandaag kreeg ik een mailtje dat er een factuur klaar staat van € 24,95 zijnde deblokkeerkosten van augustus (zie eerste regel).En enkele dagen geleden kwam ik op tijd achter een rekening van ruim € 300,- vanwege data gebruik en dat was 315MB na 3 dagen al ....heb een abonnenment....duh,heb toen gebeld en kreeg te horen dat het een fout was,ja dat wist ik ook wel.Wat mijn nog meer tegen stond was dat het leek alsof er een bandje op stond met geluiden van veel mensen die door elkaar praten en zodra ik iets wilde zeggen het volume omhoog ging,was als erg storend ervaren (misschien de bedoeling,gevoelsmatig)
Kortom wat ik hier omschrijf gaat over pas 11 dagen een aansluiting bij dat bedrijf.
Ik zit hier voor 1 jaar aan vast maar denk toch wel dat ik er onderuit wil komen desnoods informatie vragen via DAS want ik neem aan dat ze niet accoord gaan met 27% van de rekening net zoals ik internetsnelheid heb.
Heb logs van de uitgevoerde testen..
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Oude stroom meter verplicht vervangen ?
Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer