acer7520g
door acer7520g Sep 24, 2010 om 09:08
Computers & telefonie

Ik ben de vuilnisbak kwijt

Hallo antwoorders,

hoe weet ik niet, maar mijn vuilnisbakje is van het startscherm vista verdwenen. Wie helpt mij zoeken?

Dank en groet, Gerard.

3241 16 Rapporteer

de motormuis
door de motormuis - Sep 24, 2010 om 09:14
598 Antwoorden / 13 Vragen

Is het niet opgehaald door de reinigingsdienst ???? ( grapje )

Je kunt even proberen terug te gaan naar een vorig herstelpunt toen het er nog wel
was.Via systeemherstel.
Of je kunt even wachten tot de jongens van Het Gouden Team op je vraag reageren.
Als die je tips en/of oplossingen gaan geven komt het wel weer goed.

Groetjes.

de motormuis
door de motormuis - Sep 24, 2010 om 09:17
598 Antwoorden / 13 Vragen

Gerard,

Heb je nu in een keer een andere foto ??
Of heb je de computer terug gezet via systeemherstel en vandaar een vorige foto ??

acer7520g
door acer7520g - Sep 24, 2010 om 09:22
72 Antwoorden / 6 Vragen

Motormuis,

de naam van de persoon op de foto is ook de naam van mijn huisdier, een valkparkiet. En die zijn als ze jong zijn erg lelijk, en als ze een paar maanden zijn erg mooi. Dus, Lurch! Ik wacht nog even want of het systeemherstel al met of zonder Gemeente Reinigings Dienst is, weet ik niet.

Groet Gerard.

de motormuis
door de motormuis - Sep 24, 2010 om 09:24
598 Antwoorden / 13 Vragen

Gerard.

Maar had je in het begin van de vraag nou niet een foto met een geit of zo met een blauwe achtergrond met tekst er door heen ???

wa
door wapie - Sep 24, 2010 om 09:32
4 Antwoorden / 0 Vragen

het kan veel gemakkelijker, ga via de koppeling Configuratiescherm\Vormgeving aan persoonlijke voorkeur aanpassen\Persoonlijke instellingen -> naar bureaubladpictogrammen aanpassen. Prullenbak weer aanvinken en hij is weer terug.

acer7520g
door acer7520g - Sep 24, 2010 om 09:34
72 Antwoorden / 6 Vragen

Wapie,

inderdaad, de GOUDEN TIP.

Dank je wel.

Motormuis,

inderdaad had ik een andere foto, maar deze is beter denk ik.

Groet.

Gerard.

de motormuis
door de motormuis - Sep 24, 2010 om 09:36
598 Antwoorden / 13 Vragen

Wapie.

Ik zie niet staan bureaubladpictogrammen aanpassen, wel bureaublad achtergrond wijzigen.
Dus kan geen dingen aanvinken.
Ik gebruik Vista Ultimate, misschien heb jij ander Windows systeem. Xp of zo ??

de motormuis
door de motormuis - Sep 24, 2010 om 09:39
598 Antwoorden / 13 Vragen

Ik zie net het antwoord van Gerard, en zijn probleem is opgelost. En dat is het belangrijkste.

Goed werk Wapie.

Groetjes.

wa
door wapie - Sep 24, 2010 om 09:42
4 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=de motormuis schreef op vrijdag 24 sep 2010, 09:36]Wapie.

Ik zie niet staan bureaubladpictogrammen aanpassen, wel bureaublad achtergrond wijzigen.
Dus kan geen dingen aanvinken.
Ik gebruik Vista Ultimate, misschien heb jij ander Windows systeem. Xp of zo ??

Ik gebruik vista home edition,

wa
door wapie - Sep 24, 2010 om 09:44
4 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=de motormuis schreef op vrijdag 24 sep 2010, 09:36]Wapie.

Ik zie niet staan bureaubladpictogrammen aanpassen, wel bureaublad achtergrond wijzigen.
Dus kan geen dingen aanvinken.
Ik gebruik Vista Ultimate, misschien heb jij ander Windows systeem. Xp of zo ??

Het staat bij mij geheel links in het "blauw/groene deel" onder taken

wa
door wapie - Sep 24, 2010 om 09:46
4 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=acer7520g schreef op vrijdag 24 sep 2010, 09:34]Wapie,

inderdaad, de GOUDEN TIP.

Dank je wel.

Motormuis,

inderdaad had ik een andere foto, maar deze is beter denk ik.

Groet.

Gerard.

Graag gedaan, (die foto lijkt ergens wel op mijn vrouw)

Will

de motormuis
door de motormuis - Sep 24, 2010 om 09:50
598 Antwoorden / 13 Vragen

Wapie.

Inderdaad aan de linker kant bovenaan onder taken.
Ik had alleen even meegekeken om te kijken of ik zo jou oplossing ook zou kunnen
gebruiken indien ik zoiets ook een keer zou hebben.
Dus weer wat geleerd.
Perfect antwoord dus.

Groetjes.

robdeweijer
door robdeweijer - Sep 24, 2010 om 13:48
19 Antwoorden / 1 Vragen

Rechtsklikken op bureaublad,
Kies : aan persoonlijke voorkeur aanpassen
Kies bij ;Taken: bureaubladpictogrammen wijzigen
Prullenbaksymbool aanvinken
.
Klaar is kees.

pierre60
door pierre60 - Sep 24, 2010 om 13:52
132 Antwoorden / 14 Vragen

Wapie gaf al een hele goeie tip maar het kan ook zonder naar het configuratiescherm te gaan. Klik met rechts op de plaats waar je prullemand is verdwenen. Druk op "snelkoppeling maken" en daar is je prullemandje weer. Je hebt er nu wel twee maar eentje kan je in de prullemand stoppen.

edrick3
door edrick3 - Sep 24, 2010 om 13:55
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=robdeweijer schreef op vrijdag 24 sep 2010, 13:48]Rechtsklikken op bureaublad,
Kies : aan persoonlijke voorkeur aanpassen
Kies bij ;Taken: bureaubladpictogrammen wijzigen
Prullenbaksymbool aanvinken
.
Klaar is kees.

De vorige antwoorden ook eens gelezen?
Je geeft hetzelfde antwoord als wapie; die groene kleur van het antwoord valt toch wel op?

Wellicht goed bedoeld, maar overbodig antwoord.

Vraag is al OPGELOST!!!

soepkiep
door soepkiep - Sep 24, 2010 om 18:41
529 Antwoorden / 75 Vragen

Je hebt er nu wel twee maar eentje kan je in de prullenmand stoppen.

hoezo? is toch makkelijk we moeten toch het afval scheiden !
( grapje)