Ik betaal bij kpn startkosten voor niet tot stand gekomen gesprekken
Er wordt bij mij door KPN startkosten in rekening in rekening gebracht bij niet tot stand gekomen gesprekken. Bij een gebruiksduur van 0, 4, en 7 seconden wordt het starttarief in rekening gebracht. Navraag bij KPN gaf geen duidelijkheid. Vermoedelijk, zo zei men, is er toch een connectie tot stand gekomen dat de ontvanger net heeft opgenomen of dat er een voicemail ingesproken kan worden. Gezien de gebruiksduur kan dit volgens mij niet want met 0, 4 en 7 seconden kan je geen verbinding tot stand brengen.Afijn, met KPN kom ik er niet uit, mogelijk kunnen jullie er een item van maken.
Omdat ik een klein buikje begin te krijgen vind ik het onbeleeft om mij nu al in het meervoud aan te spreken. Mogelijk dat 'jullie' een item kunnen maken? U bent nu op het forum, voor contact met de redactie zit u hier niet op de juiste plek.
Maar uw 'probleem' komt vaker voor. Als er inderdaad net contact gemaakt wordt met bv voicemail gaat de teller al lopen. En waarom zou er met een paar seconden geen verbinding tot stand kunnen komen? Zodra de voicemail 'opneemt' gaat de teller al lopen. En tellen begint vanaf 0 seconden.
Maar omdat u het geen bevredigend antwoord vindt mogen andere het gaan oplossen voor u?
1. Op de KPN site staat alles duidelijk vermeld. 2. KPN heeft een forum waar je deze vraag kunt stellen https://forum.kpn.com 3. KPN is niet de enige provider die startkosten rekent. 4. Geen idee of je het nou hebt over vaste telefonie of mobiel.
Navraag bij KPN gaf geen duidelijkheid.
mogelijk kunnen jullie er een item van maken.
Nee, dat kunnen wij hier op dit forum niet. ;-)
https://kassa.vara.nl/pagina/contact
Ik neem aan dat het om vaste telefonie gaat met een starttarief van €0,10.
Wordt die €0,10 in rekening gebracht bij bepaalde telefoonnummers?
Noteer eens over de afgelopen maanden bij welke telefoonnummers je het starttarief moet betalen.
KPN kan zo niets met je vraag. Duidelijk moet eerst zijn wanneer en bij welk nummer een starttarief wordt berekend.
Is het telkens hetzelfde nummer, dan ben je al een stuk verder.
Zodra je de beltoets indrukt, maak je gebruik van het netwerk van KPN. Ook al neemt de ander niet op, je hebt gebruik gemaakt van diensten. Het is logisch dat je betaalt als je gebruik maakt van het netwerk. Daarom betaal je dus ook als degene die je wilt bellen niet opneemt.
Bij KPN vaste telefonie betaal je niet als degene niet opneemt.
@Het is logisch dat je betaald als je gebruik maakt van het netwerk,
Men kan achter elkaar tientallen keren de beltoets drukken of de hoorn van het toestel opnemen zonder dat er ene cent afgerekend gaat worden. Als ik iemand bel die niet thuis is blijft op de verbinding rond 50sec de bel over gaan en daarna wordt de verbinding verbroken. Moet je dan voor die 50sec betalen? Waar haalt u die wijsheid vandaan? In het verre verleden kon je uren met elkaar spreken voor eenmalig lokaal tarief, dus fl. 0,10. Nu betaald je als de andere kant opneemt en gaat de 'klok' lopen, evenals een voicemail beantwoord gaat het geld kosten. Niet eerder. Als men niet weet waar men het over heeft moet men niet zomaar iets aannemen als waarheid. Het starttarief betaalt men zodra aan de andere kant opgenomen wordt, mobiel of vast maakt niet uit.
Het starttarief van o.a. KPN, maar ook Telfort, betaal je zodra de telefoon overgaat. Je betaalt per gesprek, maar hun definitie van gesprek is vanaf het overgaan van de telefoon. Dat is een vast bedrag, of je één keer of tien keer over laat gaan.
Net even geprobeerd, 2x bellen mobiel naar mobiel die uit staat, geen kosten(geen voicemail aan). 3x gebeld naar dezelfde mobiel die aan staat zonder te beantwoorden, geen kosten. Beiden nummers van Telfort. Met prepay direct te controleren of er kosten waren.
Nee wij hier , zoals U ons noemt " jullie '" en ook geen "zullie " of iets van die aard kunnen en gaan er wat aan doen. U moet beter de voorwaarden lezen van de KPN. Er zijn talloze providers die dezelfde kosten berekenen . Dit is m n uitspraak en zo zit t .
Jullie? Bedoelt u Kassa? Maar los daarvan, waarom zouden "jullie" er een item van moeten maken (ik neem aan voor de tv), als dergelijke zaken in de tarievenlijsten vermeld staan? Natuurlijk kan er binnen enkele seconden een verbinding gemaakt worden, of de ontvanger opneemt is een andere kwestie.
Voortaan dus eerst maar eens zelf uitzoeken. En anders doen wat @carola.83 voorstelt.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Afpo/Feroli WTW/CV Optifor 3.0 zorgt voor tochtoverlast
Ik woon in een appartement met een CV van Feroli dit gekoppeld is aan een WarmteTerugWin unit die de woning ventileert. Om precies 19.00 uur start het ventileren op niveau storm. Je voelt een koude luchtstroom. Dit stop om 23.00uur. De instalateur kan niets vinden. Maar die komt ook niet op het tijdstip dat het gebeurt. Volgens de instalateur zit er geen klok in de WTW en ook buiten de appartement ... Lees meer
Retourtermijn bij C&A webshop minder dan 28 dagen
C&A adverteert op haar website met een retourtermijn van 28 dagen. Op zich prima, vergelijkbaar met het europese herroepingsrecht - je moet bij een online bestelling binnen 14 dagen na ontvangst schriftelijk melden dat je iets retourneert en hebt dan nog 14 dagen het product te retourneren. Bij elkaar 28 dagen.
C&A hanteert niet 14 dagen voor de herroeping + 14 dagen voor verze
...
Lees meer
Houtworm in TV meubel
Begin dit jaar via een officiële mango houten winkel een tv meubel gekocht van mango hout. Echter merkte ik op dat er elke keer "zaagsel" lag in de binnenkant van het meubel. Eerst niets achter gezocht maar nu ik ook gaatjes opmerkte ben ik er achter gekomen dat er houtworm in het meubel zit. Ik heb met het betreffende bedrijf contact gezocht hierover en zij kwamen met de volgende oplossing - ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer