potato
door potato Mar 20, 2016 om 13:04
Computers & telefonie

Ik heb geen geluid bij de filmpjes op Facebook en You tube.

Bij mediaspeler en zo werkt het geluid prima.
Ik heb Adobe flashplayer al verwijderd en oponieuw gedownload maar dat heeft niets geholpen.
Ik werk met Windows 7
Weet iemand een oplossing?
Alvast bedankt

42860 6 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Mar 20, 2016 om 13:20
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Als je geen geluid hoort bij het afspelen van een YouTube-video, kun je het volgende proberen:
.
Pas het geluidsvolume van je computer en je luidsprekers aan.
Pas de volumeknop aan linksonder op de YouTube-videospeler.
Sluit de browser en open deze opnieuw.
Zet het geluid van andere videospelers (zoals Quicktime, RealPlayer of Windows Media Player) harder.
Als de bovenstaande stappen niet werken, kun je een van de volgende tips proberen:

Werk de Flash Player http://helpx.adobe.com/flash-player.html bij naar de meest recente versie.
Sta toe dat Flash-inhoud van derden op je computer wordt opgeslagen. Ga voor meer informatie naar de Help-pagina van Adobe.
Controleer of de Flash-inhoud van derden door antivirus- of firewallsoftware wordt geblokkeerd.
(Bron: Oscar)

Kijk ook eens bij deze gelijksoortige vraag.

marita5
door marita5 - Mar 20, 2016 om 13:27
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Potato ,

Probeer deze oplossing eens voor You Tube ,

Klik met de rechtermuisknop op een YouTube-filmpje en kies voor Instellingen. Klik vervolgens op Geavanceerd. Kies in het menu links voor Global Storage Settings. Als er nog geen vinkje staat bij Sta Flash-inhoud van derden toe gegevens op uw computer op te slaan, plaats hier dan een vinkje. Staat dit vinkje er al wel, verwijder het dan, sluit de browser, en doorloop het riedeltje opnieuw om het vinkje weer terug te plaatsen. Herstart de browser en voilà, u hebt weer geluid!

Bron : computertotaal .

Wanneer dit niet helpt laat Ccleaner eens lopen .

reflecs
door reflecs - Mar 20, 2016 om 15:22
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Heeft u helemaal geen geluid bij het internetten?
Dan kan het zijn dat het geluid van de browser die u gebruikt gedempt is.
Zie: https://productforums.google.com/forum/#!topic/chrome-nl/nrq3uSvGjLU
commentaar van 13-1-14

U kunt, als het goed is, hier instellen bij voorkeur de HTML5-videospeler te gebruiken: https://www.youtube.com/html5

aurora1
door aurora1 - Mar 20, 2016 om 19:58
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kijk anders eens of de luidspreker van Youtube op dempen staat, links onderaan de balk bij Youtube.

mo
door movyla50 - Mar 21, 2016 om 13:14
9 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb dit ook een hele periode gehad, gebeurde meestal na een of andere update
Alles geprobeerd (ook zoals hier in de antwoorden omschreven) en me rot gezocht op internet, totdat ik er achter kwam waar het in zat.(bij mij tenminste...)
Naar Internetoptie,s , geschiedenis, cookies, internetbestanden ,opgeslagen wachtoorden,informatie in webformulieren de hele mikmak verwijderen,deed het geluid het weer .
Meestal moest ik dat dan de volgende dag weer doen ,na het opstarten weer hetzelfde probleemhet ,is nu over, een enkele keer gebeurt het weer (weer na een update van microsoft) herhaal ik de stappen weer en heb geluid
Er staat ook veel over dit soort problemen op youtube.
Succes, hoop dat het lukt....

marita5
door marita5 Mar 21, 2016 om 13:20
11513 Antwoorden / 15 Vragen

daarom ook dat ik vermelde in mijn reactie , laat Ccleaner eens lopen .

josjaws
door josjaws - Mar 21, 2016 om 15:06
25 Antwoorden / 2 Vragen

Tijdens een filmpje je volumetoets al geprobeerd..??
Kwam er een optie mediavolume te voorschijn..???
Die moet je dus aanzetten in dien hij uit is..
Was bij mij de oplossing..!!
Succes..!!