chouchoun72
door chouchoun72 Dec 10, 2023 om 14:11
Computers & telefonie
Ik heb geen telefoon dus ik krijg geen sms op me telefoon nummer

me telefoon is kapot dus nu als ik inlog in me paypal moet ik een sms krijgen van me telefoon maar het is kapot dus ik kan geen sms krijgen

1050 9 Rapporteer
Mabelle
door Mabelle - Dec 10, 2023 om 14:14
436 Antwoorden / 1 Vragen

Dan maar een nieuwe phone kopen en je simkaart overzetten.

br
door brui0929 Dec 10, 2023 om 16:52
635 Antwoorden / 10 Vragen

De simkaart uit de oude telefoon verwijderen en in de nieuwe telefoon plaatsen. Het telefoonnummer blijft bruikbaar.

Mabelle
door Mabelle Dec 10, 2023 om 16:56
436 Antwoorden / 1 Vragen

Ja, dat schrijf ik toch. Of weet je niet wat 'overzetten' betekent?

sira
door sira - Dec 10, 2023 om 14:17
2353 Antwoorden / 24 Vragen

me telefoon is kapot?

Dat is pech hebben, maar ook logisch als de telefoon stuk is. Dan maar op internet naar een nieuwe op zoek.

Thecla58
door Thecla58 - Dec 10, 2023 om 14:18
858 Antwoorden / 3 Vragen

Klik op andere manier en dan via e-mail vragen dan sturen ze daar de code heen.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Dec 10, 2023 om 14:29
1773 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Couchoun,

Heeft u al op "een andere manier proberen" geklikt met de muis?

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 10, 2023 om 14:43
7200 Antwoorden / 3 Vragen

U kunt ook op een andere manier contact leggen dan via de telefoon.

         uit de link:

Ik heb geen telefoonnummer om mijn PayPal-rekening te koppelen. Is er een andere manier om mijn identiteit te verifiëren bij het inloggen?

Ja, je kunt een verificatie-app gebruiken die een eenmalige veiligheidscode genereert. Deze code kun je gebruiken bij het inloggen. Er zijn verschillende verificatie-apps. De meest gebruikte zijn Google Authenticator en Microsoft Authenticator. De meeste verificatie-apps werken op een mobiel apparaat, maar sommige zijn ook naar een computer te downloaden.

https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/psd2-biz

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Dec 10, 2023 om 16:06
2080 Antwoorden / Vragen

Met die logica is niets mis. Als uw telefoon kapot is kunt u geen sms ontvangen. Wat is nu de vraag?

br
door brui0929 - Dec 10, 2023 om 16:53
635 Antwoorden / 10 Vragen

De simkaart uit de oude telefoon verwijderen en in de nieuwe telefoon plaatsen. Het telefoonnummer blijft bruikbaar.

Re
door Reinier182 - Dec 10, 2023 om 17:54
163 Antwoorden / Vragen

De oplossing is een nieuwe te kopen online of in een telecomwinkel. Wat verwacht je voor antwoord met deze vraag?

rj
door rjw - Dec 10, 2023 om 19:28
3271 Antwoorden / 5 Vragen

Volgens mij is het bericht nog niet af. Wat is de vraag aan het forum? Of er andere opties zijn? Of dat we met z'n allen Paypal moeten veroordelen? Zeggen dat het schandalig is dat een telefoon kapot gaat?