ma
door marijson Nov 14, 2009 om 13:18
Computers & telefonie

Ik kan me niet aanmelden bij MSN 2009

Ik had altijd MSN 8.5 maar kreeg een melding dat ik moet upgraden naar Windows Live Messenger 2009. Dit dus maar gedaan, maar sindsdien kan ik niet meer inloggen. Op andere computers lukt het wel met deze versie.
Wie kan mij helpen (ik heb XP).
Alvast bedankt.

1228 18 Rapporteer

labswans
door labswans - Nov 14, 2009 om 13:21
1918 Antwoorden / 10 Vragen

check of uw firewall goed staat en het programma ook contact laat maken met internet.

Tevens : let goed op of u een hoofdletter gevoelig wachtwoord heeft
Weet u niet precies het wachtwoordt laat dan het oproepen via de geheime vraag van msn

groetjes ,labswans

edrick3
door edrick3 - Nov 14, 2009 om 13:28
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Misschien helpt het om opnieuw te downloaden:
download
Suc6

soepkiep
door soepkiep - Nov 14, 2009 om 14:40
529 Antwoorden / 75 Vragen

dit helpt allemaal niet
dit probleem heb ik ook
oude msn verwijderd je kunt er toch niet meer op
maar de nieuwe krijg je er niet op
hij download tot 97% en loopt dan weer terug

erik008
door erik008 - Nov 14, 2009 om 16:16
1401 Antwoorden / 25 Vragen

Opnieuw er op zetten...wil vaak helpen.
kijk ook even op de site van Jonathan
Dit is een expert op gebied van msn... op zijn site staat een uninstaller zapmessenger.

kiran
door kiran - Nov 14, 2009 om 16:54
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@marijson

msn problemen

Mocht je een foutmelding krijgen, kijk dan eens of je met bovenstaande uit de voeten kan.

ma
door marijson - Nov 15, 2009 om 12:33
33 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=labswans schreef op zaterdag 14 nov 2009, 13:21]check of uw firewall goed staat en het programma ook contact laat maken met internet.

Tevens : let goed op of u een hoofdletter gevoelig wachtwoord heeft
Weet u niet precies het wachtwoordt laat dan het oproepen via de geheime vraag van msn

groetjes ,labswans

Firewall staat goed.
En ik weet mijn wachtwoord e.d. natuurlijk nog. Ik kan me ook gewoon aanmelden op andere computers.

ma
door marijson - Nov 15, 2009 om 12:34
33 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=labswans schreef op zaterdag 14 nov 2009, 13:21]check of uw firewall goed staat en het programma ook contact laat maken met internet.

Tevens : let goed op of u een hoofdletter gevoelig wachtwoord heeft
Weet u niet precies het wachtwoordt laat dan het oproepen via de geheime vraag van msn

groetjes ,labswans

Firewall staat goed.
En ik weet mijn wachtwoord e.d. natuurlijk nog. Ik kan me ook gewoon aanmelden op andere computers.

ma
door marijson - Nov 15, 2009 om 12:34
33 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zaterdag 14 nov 2009, 13:28]Misschien helpt het om opnieuw te downloaden:
download
Suc6

Ik heb MSN al een paar keer opnieuw gedownload, maar het probleem blijft bestaan.

ma
door marijson - Nov 15, 2009 om 12:34
33 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zaterdag 14 nov 2009, 13:28]Misschien helpt het om opnieuw te downloaden:
download
Suc6

Ik heb MSN al een paar keer opnieuw gedownload, maar het probleem blijft bestaan.

ma
door marijson - Nov 15, 2009 om 12:35
33 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=soepkiep schreef op zaterdag 14 nov 2009, 14:40]dit helpt allemaal niet
dit probleem heb ik ook
oude msn verwijderd je kunt er toch niet meer op
maar de nieuwe krijg je er niet op
hij download tot 97% en loopt dan weer terug

Ik krijg de nieuwe versie prima gedownload, dat is het probleem niet, maar ik kan me alleen niet aanmelden

ma
door marijson - Nov 15, 2009 om 12:58
33 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=kiran schreef op zaterdag 14 nov 2009, 16:54]@marijson

msn problemen

Mocht je een foutmelding krijgen, kijk dan eens of je met bovenstaande uit de voeten kan.

Ik krijg helemaal geen foutmelding, dat is het rare.
Als ik me wil inloggen, dan lijkt het alsof dit goed gaat. Er komen dan van die draaiende poppetjes en hij geeft dan ook de melding: Bezig met aanmelden.
Maar dan komt ie weer terug in het inlogscherm en dan staat er: Welkom terug.

ma
door marijson - Nov 15, 2009 om 13:17
33 Antwoorden / 15 Vragen

Ik vond op de site van Microsoft nog de volgende melding:
Weet iemand hoe ik deze stap moet uitvoeren?

Note: Users who have computers that are behind some authenticating proxy servers may experience sign-in problems. They might have to configure the proxy server to force authentication for the following User Agent string:

MSN Explorer/9.0 (MSN 8.0; TmstmpExt)

To do this, see the documentation for your proxy server or contact your network administrator

ma
door marijson - Nov 15, 2009 om 13:34
33 Antwoorden / 15 Vragen

Ik heb nog even rondgespeurd op het internet en vond ergens de onderstaande opmerking: EN HIERMEE IS HET GELUKT!!!!

Open Taakbeheer (ALT+CTRL+DEL) en selecteer de "Processen"-tab.
Zoek naar Nsvcappflt.exe en beƫindig het proces. Probeer vervolgens bij Messenger in te loggen./b]

ma
door marijson - Nov 15, 2009 om 13:50
33 Antwoorden / 15 Vragen

Nog 1 vraagje:

Als ik bovenstaande uitvoer dan kan ik dus weer inloggen.
Maar ik moet dit iedere keer doen als ik mijn computer opnieuw opstart.
Kan ik dit standaard uitzetten?

En ik wil jullie nog even allemaal bedanken voor jullie antwoorden.

Groetjes
Marij

edrick3
door edrick3 - Nov 15, 2009 om 14:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Gebruik de zoekfunctie eens voor Nsvcappflt.exe en verwijder dit (prullenbak).
Kijk eens of alles dan nog/weer normaal functioneert. Zo niet kun je dit weer terugzetten vanuit de Prullenbak.
Suc6

nellyleerdam
door nellyleerdam - Nov 16, 2009 om 15:21
10 Antwoorden / 6 Vragen

Die nieuwe windows live messinger is een rot programma,ik moest hem ook insalleren,en inderdaad veel werkt dan niet meer.Ik heb hem er af gegooid en heb toen 7.0 geinstalleerd en die werkt goed,ik ben er wel uren mee bezig geweest om het er af te krijgen.Met systeem herstel,kreeg toen weer de oude terug met als gevolg dat ik de nieuwe moest nemen,toen ben ik naar mijn configuratie scherm gegaan en heb daar alles verwijderd.Nu kan ik alles weer bekijken.Succes er mee.

nellyleerdam
door nellyleerdam - Nov 16, 2009 om 15:21
10 Antwoorden / 6 Vragen

Die nieuwe windows live messinger is een rot programma,ik moest hem ook insalleren,en inderdaad veel werkt dan niet meer.Ik heb hem er af gegooid en heb toen 7.0 geinstalleerd en die werkt goed,ik ben er wel uren mee bezig geweest om het er af te krijgen.Met systeem herstel,kreeg toen weer de oude terug met als gevolg dat ik de nieuwe moest nemen,toen ben ik naar mijn configuratie scherm gegaan en heb daar alles verwijderd.Nu kan ik alles weer bekijken.Succes er mee.

nellyleerdam
door nellyleerdam - Nov 16, 2009 om 15:30
10 Antwoorden / 6 Vragen

Die nieuwe windows live messinger is een rot programma,ik moest hem ook insalleren,en inderdaad veel werkt dan niet meer.Ik heb hem er af gegooid en heb toen 7.0 geinstalleerd en die werkt goed,ik ben er wel uren mee bezig geweest om het er af te krijgen.Met systeem herstel,kreeg toen weer de oude terug met als gevolg dat ik de nieuwe moest nemen,toen ben ik naar mijn configuratie scherm gegaan en heb daar alles verwijderd.Nu kan ik alles weer bekijken.Succes er mee.