opa60
door opa60 Apr 2, 2006 om 06:32
Computers & telefonie

Ik kan op bepaalde site niet inloggen

op sommege site"s kan ik niet inloggen,kan dat door spy sweeper komen? en hoe kan dat? groetjes opa

4883 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 2, 2006 om 11:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja dat kan door spysweper komen, want de cookies die de site stuurd  worden geweigerd.

ve
door verwijderd - Apr 2, 2006 om 11:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

bedankt binka ,maar hoe kan ik dat dan oplossen?

ve
door verwijderd - Apr 2, 2006 om 12:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het niet kunnen inloggen op bepaalde sites heeft in de regel te maken met de beveiligingsinstellingen. U kunt die zelf aanpassen.

Kijk eens bij configscherm - beveiliging - beveiligingsopties hoe de instellingen staan of wel in hoeverre u iets toelaat.

Cookies hebben daar niets mee te maken, die komen eerst aan bod als je een site bezoekt.

ve
door verwijderd - Apr 2, 2006 om 12:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik denk dat opa dat ook bedoelt hoor... ;-)
Een website bezoeken is inderdaad iets anders dan 'inloggen', maar ik zie hier vaker bezoekers de kreet 'inloggen' ("Log in op Google") bezigen terwijl ze gewoon een website 'bezoeken'...

Groet,
Enterprise.

ve
door verwijderd - Apr 2, 2006 om 12:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Opa,

Waarschijnlijk heb je de computer goed tegen jezelf beveiligd.

Dit kan met programma's als Spybot (Immuun maken) en Spywareblaster.
Open het bestand met de naam hosts eens (met kladblok) en kijk of daar soms een aantal regels is toegevoegd met ip-adres 127.0.0.1.
Standaard moet dat slechts 1 regel zijn met de naam localhost.
Verwijder zonodig de regels met de namen van de sites die je niet kunt openen.

Groet,
GSM

ve
door verwijderd - Apr 2, 2006 om 13:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo gsm waar kan ik het bestand host vinden met kladblok,ik heb inderdaad hitman pro er wel eens opgehadmvg opa

ve
door verwijderd - Apr 2, 2006 om 15:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

sommige sites weigeren toegang, als cookies geweigerd worden

ve
door verwijderd - Apr 2, 2006 om 16:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

HOSTS:

c:\windows\system32\drivers\etc\hosts

Groet,
GSM

ve
door verwijderd - Apr 2, 2006 om 16:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

kijk eens in de browserinstellingen, onder privacy of cookies geweigerd worden, en zet deze op accepteren.
onder geavanceerd kun je cookies instellen.
het niveau staat meestal op normaal