fr
door frankje Mar 25, 2007 om 23:44
Computers & telefonie

Ik wil een nieuwe labtop maar welke

Hoi experts,

Momenteel heb ik een HP P3 1000 labtop met 256 mb intern geheugen hij ziet niet meer uit na 5 jaar veel gebruikt te zijn en ik merk nu dat ik voor meerdere programma's toch een nieuwe nodig heb. 2 jaar geleden heb ik er nog een nieuwe accu ingezet en die gaat gemideld 3 uur mee.

Ik zoek dus een nieuwe labtop, ik speel geen spellen maar internet veel en doe graag wat fotobewerking, verder zit ik regelmatig in de trein en die reis duurt 2,5 uur dus de accu moet dit toch wel kunnen houden. Merk maakt mij niet zoveel uit allen ik het zelf slechte ervarin met Packard Bell (accu ging maar 30 minuten mee)

Heeft iemand tips voor mij

1996 3 Rapporteer

gsm
door gsm - Mar 26, 2007 om 00:27
5940 Antwoorden / 47 Vragen

U zou kunnen wachten tot Aldi er weer een Medion heeft in de prijsklasse van €800 of lager. U heeft dan 3 jaar garantie.

Ik heb er in november 2006 een gekocht met intel centrino processor en 512 MB geheugen. Voor fotobewerking kan iets meer geheugen nuttig zijn. Ga dus voor een laptop met 1024 MB geheugen.

De batterij van die laptop gaat ook 3 uur mee, mede door de wat minder sterke onboard video adapter. Met een krachtiger video adapter zal de batterij ook sneller leeg zijn.

Groet,
GSM

ball06
door ball06 - Apr 14, 2007 om 18:22
7 Antwoorden / 5 Vragen

U zou kunnen kijken op internet waar ik het volgende bericht heb gezien: GSM-Plaza, wegens fahiet gaan hebben wij prijzen spetters! Acer Laptop 50,- euro!, of ga naar www.gratiskados.nl daar heb je gratis Laptops (Keuze uit 2)

spleetoog
door spleetoog - Apr 14, 2007 om 18:29
130 Antwoorden / 0 Vragen

je kan ook rond kijken op marktplaats.nl staan er ook vaak heel veel te koop zowel nieuw als oud.