ge
door gerard1 May 27, 2020 om 12:59
Computers & telefonie

Ik wil van mijn samsung j3 fotos sturen naar mijn laptop sturen via wifi en blue

het lukt niet om fotos van mijn samsung j3 naar mijn laptop te sturen  .
met wifi bluetooth.

12849 23 Rapporteer

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - May 27, 2020 om 13:16
2095 Antwoorden / Vragen

Is het niet makkelijker om uw foto's automatisch naar Google Foto te backuppen, dat doet uw telefoon mogelijk al, dan zijn ze direct ook beschikbaar op de laptop.

va
door vanlotjegetikt - May 27, 2020 om 13:38
809 Antwoorden / Vragen

Gewoon een kabeltje(wel het juiste en in de juiste poort) eraan leggen.

Ka
door Kassagebruiker - May 27, 2020 om 13:48
683 Antwoorden / 5 Vragen

versturen via wetransfer naar je email?

tdmduc
door tdmduc - May 27, 2020 om 14:05
704 Antwoorden / 2 Vragen

Dropbox

Google Drive

OneDrive

....ik noem maar wat...maar ja of we ooit antwoord krijgen van Gerard betwijfel ik.

sjjoppy
door sjjoppy - May 27, 2020 om 14:12
7210 Antwoorden / 3 Vragen

Staat  hier  iets voor u bij?

ma
door malty - May 27, 2020 om 15:55
1112 Antwoorden / 1 Vragen

Wanneer u windows 10 gebruikt  is het eenvoudigste om de Samsung met een usb kabeltje op de laptop aan te sluiten en in de Foto's app te kiezen voor Importeren -----> van een usb apparaat.
U moet op de Samsung waarschijnlijk wel aangeven dat u de laptop vertrouwd.
Een andere mogelijkheid met windows 10 is de telefoon te koppelen met de laptop, daarvoor de app, Jouw telefoon, uit de Microsoft store downloaden.
Via Bluetooth moet u er eerst in windows 10 de Samsung aan bluetooth toevoegen en wanneer deze verbonden is met de laptop daarna in bluetooth kiezen voor Bestanden ontvangen of naar de Samsung zenden.

@H
door @HENK@ May 27, 2020 om 18:53
159 Antwoorden / 1 Vragen

ehhh... met dat kabeltje ging met o.a.  xp, vista, 7 , 8 , 8.1 enz ook al hoor, je foon word dan gezien als drive en je vind dan de foto's meestal in de map DCIM ofwel "Digital Camera Images"

ma
door malty May 27, 2020 om 19:12
1112 Antwoorden / 1 Vragen

Met de app Foto's van windows10 worden de foto's van je foon automatisch getoond, simpel aanklikken welke je naar de computer wilt kopiëren en klaar.
Computers worden steeds slimmer.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende May 27, 2020 om 19:30
2095 Antwoorden / Vragen

Als iemand nou vraagt om bluetooth wifi in welk universum is een kabeltje dan een logisch idee?

ma
door malty May 27, 2020 om 19:43
1112 Antwoorden / 1 Vragen

@henkde...  Niet logisch, wel slim!

aurora1
door aurora1 - May 27, 2020 om 18:15
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Doe het dan per mail naar uw mailadres dat u op de laptop kunt openen. Vervolgens de bijlagen opslaan met een relevante naam. Niet grote bestanden versturen want dan raakt uw mailbox bij de provider overvol.

@H
door @HENK@ May 27, 2020 om 18:54
159 Antwoorden / 1 Vragen

mail instellen dat de box word geleegd bij openen van de mail, box raakt dan nooit propvol!

aurora1
door aurora1 May 28, 2020 om 14:28
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dat moet je maar willen... , maar staat los van de vraag. Mijn reactie was voor TS.

br
door brui0929 - May 27, 2020 om 19:34
636 Antwoorden / 10 Vragen

Dit kan met smart switch van Samsung. Dit programma is op de site van Samsung te downloaden.
Andere mogelijkheden zijn: software updates en backups maken op de computer.
Ook via WiFi. Alleen als de smart switch op de telefoon is geïnstalleerd.

gerbera
door gerbera - May 27, 2020 om 21:47
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Misschien een simpele vraag maar staat uw bluetooth  op de laptop wel ingeschakeld? kijk anders eens hier

Magnum007
door Magnum007 - May 27, 2020 om 23:58
594 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo Gérard,

Je kunt ook het geheugenkaartje uit je telefoon halen en met een adaptor via je USB ingang je foto's overbrengen op je laptop.

pi
door pierre1962 - Jun 1, 2020 om 09:19
10 Antwoorden / 11 Vragen

simpel

heb je 2 email accountant ?

voorbeeld   @gmail.com
mijn provider is van Ziggo

dan open jij mobiel gmail  foto selecteren dan mailen naar jouw provider email

Pierre

diumenge
door diumenge Jun 1, 2020 om 09:48
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Daar heb je geen twee e-mail accounts voor nodig...

audb
door audb - Jun 1, 2020 om 09:43
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Het makkelijst en snelt is de geheugen kaartje in de laptop stoppen.

Kan dat niet omdat de foto`s in de geheugen van je toestel staat dan is het aansluiten via een micro usb kabel de beste oplossing daar zoael WiFi als Blu(e)tooth traag is.

Maar voor zowel WiFi als Blu(e)tooth heb je Samsung Kies voor nodig die je op de website van https://www.samsung.com/nl/support/kies/ kan downloaden.

an
door annie van es - Jun 1, 2020 om 09:49
53 Antwoorden / 4 Vragen

gewoon het usb kabeltje in de telefoon en aansluiten op de laptop, hoe makkelijk wil je het hebben. Je ziet dan vanzelf bij deze pc verschijnen je Samsung. Daar zie je al je foto's staan op je telefoon

1paul
door 1paul - Jun 1, 2020 om 11:29
3173 Antwoorden / 0 Vragen

gewoon de foto's selecteren en naar je mail sturen....

frits
door frits - Jun 1, 2020 om 11:50
146 Antwoorden / 5 Vragen

gewoon via BlueTooth als beide aparaten over BlueTooth beschikken.

jt
door jtomassen - Jun 1, 2020 om 12:01
4 Antwoorden / 2 Vragen

De makkelijkste en snelste manier is om via Whatsapp aan je zelf te sturen. Ja, echt het kan. Je krijgt jezelf dan in de contactenlijst met je telefoonnummer (niet met een naam).
Op je laptop verplaats je ze van webwa naar de map waarin je ze wilt hebben. Je kunt op deze manier in 1 keer veel meer foto's overzetten dan via mail.
Ik verstuur bij voorkeur als ik wifi heb, maar zet het bericht al wel klaar nadat ik een handvol foto's heb gemaakt, bv in vakantie.
Zet op je telefoon de locatie aan, dan kun je achteraf op je foon precies zien waar je vakantiefoto's zijn gemaakt. Makkelijk voor het bijschrift als je ze op je lt zet.
Succes

diumenge
door diumenge Jun 1, 2020 om 12:06
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Leuk, dan heb je allemaal gecomprimeerde foto's.

rj
door rjw - Jun 1, 2020 om 12:07
3280 Antwoorden / 5 Vragen

De eerste reactie bevat al direct het beste antwoord en de makkelijkste oplossing. Alle anderen maken het onnodig complex.

aj
door ajmvl - Jun 1, 2020 om 12:30
1 Antwoorden / Vragen

Als je Windows 10 op je laptop heeft dan is er een app die heet Jouw Telefoon
die verbindt automatisch jouw telefoon met de laptop

christin
door christin - Jun 1, 2020 om 19:41
105 Antwoorden / 4 Vragen

Sluit de oplaadkabel van je mobiel aan op de usb-ingang van je laptop en je hebt alle foto's op je laptop.

gerbera
door gerbera - Jun 1, 2020 om 21:47
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Toch wel grappig, de TS wil of met WiFi of met Bluetooth foto's op de laptop zetten en vervolgens worden kabeltjes, whatsapp, e-mail en geheugenkaartje enz, aangedragen maar het is @sjoppie die daarin een tip geeft. Zelf doe ik het regelmatig met Bluetooth en heb daar geen probleem mee. Dus wat er bij de TS mis gaat zou ik niet weten behoudens mijn vraag of Bluetooth op de laptop is ingeschakeld.

sa
door sanne1 - Jun 2, 2020 om 14:55
47 Antwoorden / 9 Vragen

Ik gebruik al jaren de app SEND ANYWHERE.
Deze app staat geïnstalleerd op mijn Samsung gsm, Samsung tablet en mijn Windows 10 laptop.
Het verzenden tussen de genoemde apparaten gaat naar volle tevredenheid.