th
door thea39 Mar 24, 2004 om 22:19
Computers & telefonie

In de maling genomen

ik heb een vraag of er nog meer mensen zijn die problemen hebben met t.mobile. bij mij is het zo gegaan. ik had een jaar abonnement en die heb ik 3 maanden van te voren op gezegd.
want het contract zou op feb 2004 af lopen.
en ik werd daarna weer gebeld door t.mobile of ik toch nog door wilde gaan met het contract maar ik zei ik heb daar geen geld meer voor. ik wil gewoon mijn contract beeindigen. daarna ben ik nog een keer gebeld door t.mobile ik kon mijn contract van 35.00 euro per mnd nu voor 17.50 krijgen. maar ik lag uit dat er nog een rekening van mij open stond en die kon ik niet gelijk betalen. maar dat maakte niks uit ik kon gewoon dat nieuwe contract krijgen. nou dat is dus ook gebeurd. maar nu hebben ze me af gesloten omdat ik dat ene bedrag nog had open staan. en nu moet ik dus ook voor het nieuwe contract van een jaar betalen, terwijl ik daar nog nooit mee heb kunnen bellen. dus ik voel me echt in de maling genomen. dus nu wil ik graag weten of nog meer mensen dit hebben mee gemaakt.

560 4 Rapporteer

el
door ellenh - Apr 16, 2004 om 13:06
8 Antwoorden / 0 Vragen

Ze hadden uw nieuwe abonnement nooit zomaar mogen blokkeren. U heeft een nieuw contract afgesloten dat in feite niets met het oude contract te maken heeft, u heeft hier neem ik aan apart voor moeten tekenen. En als u afgesloten bent mogen ze u niet laten betalen voor de periode die u niet kunt bellen. Als u niet van de dienst gebruik kunt maken door hun toedoen mogen ze u er niet voor laten betalen. Ik raad u aan om het geval bij de bank uit te leggen en het geld voor de afgesloten periode terug te laten boeken. Ze zijn dan verplicht/ genoodzaakt er een zaak van te maken of het te laten zitten. Mijn ervaring (in mijn geval met een ADSL leverancier) is dat ze dan wel bereidwillig zijn de situatie met u op te lossen. Het probleem ligt dan namelijk bij hen.

th
door thea39 - Apr 16, 2004 om 13:06
1 Antwoorden / 2 Vragen

bedankt voor u reaktie, ik kreeg vandaag de rekening voor het abonnement wat ik niet heb kunnen gebruiken. een bedrag van 206.61 voor iets wat ik nooit heb kunnen gebruiken. maar denk u als ik er een zaak van maakt dat ik enige kans heb? ik heb namelijk een rechtsbijstandverzekering misschien zouden hun dan wat voor mij kunnen doen.groetjes thea

je
door jenn - Apr 16, 2004 om 13:06
10 Antwoorden / 0 Vragen

U heeft geen nieuw abonnement maar een verlenging van de huidige u heeft uw huidige nummer behouden en hebt voor 1 jaar bijgetekend dus u heeft de achterstand op uw huidige abonnement op het moment dat zij u belde voor verlenging was de achterstand waarschijnlijk nog niet zo lang op het moment van afsluiting was de achterstand al meer dan 2 weken... Tmobile staat in hun recht en u zult gewoon moeten betalen u heeft tenslotte een contract getekend en daar zit een betalingsverplichting aan als u niet betaald heeft u zelfs kans om BKR geregistreerd te staan in negatieve zin

frannie
door frannie - Apr 16, 2004 om 13:06
10 Antwoorden / 1 Vragen

ja sorry maar jenn heeft gelijk....
daarbij zijn wij,me man,me dochter en ik al jaren vaste klant bij T-Mobile en eerlijk gezecht heb ik nog nooit klachten gehad over hun..
En als er toch iets was bv;voicemail uit laten zetten dan werd het ook de zelfde dag nog geregeld + een mailtje trug!
succes ermee verder
groetjes fran en ray