ka
door karin61 May 5, 2012 om 15:19
Computers & telefonie

Inchecken met laptop

Ik probeerde online in te checken voor mijn vlucht. Mijn laptop gaf steeds de foutmelding dat ik vanwege technische storingen niet kon inloggen.
De reisorganisatie gebeld waarbij het wel lukte.
Ik probeerde daarna in te loggen via mijn tablet en dit lukte wel.
Wat kan het probleem zijn waarom het met laptop niet lukte?
Heb van alles geprobeerd: enkele malen opnieuw opgestart, firewall uitgezet, AVG uitgezet, direct op netwerk aangesloten ipv draadloos (met tablet ging het gewoon via draadloze verbinding).
Ik ben benieuwd of iemand mij hiermee kan helpen.

Bvd

815 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - May 5, 2012 om 17:14
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Om welke website gaat het?
Mis je misschien een bepaalde plugin voor die website op je laptop? Flash of Javascript uitgeschakeld?
Heb je het ook geprobeerd om het via een andere browser te proberen?

ve
door verwijderd - May 5, 2012 om 17:45
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Lukt het nu via je laptop wel? ;-)

ve
door verwijderd - May 5, 2012 om 19:59
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@tim Javascript was inderdaad uitgeschakeld. Het was de site van www.oadcheckin.nl . Ik probeerde in te checken voor vrienden. Ik kan het niet meer controleren of het nu wel zou gaan, omdat ze vandaag vertrokken zijn.

Ik kreeg de volgende foutmelding:

An unexpected error occurred.

We are sorry but a technical error occurred. Please try again later, use a self-service check-in machine or go to the check-in counter at the airport. (1998)


Op de site staat bij FAQ:

Tijdens het inchecken krijg ik een foutmelding ?

Krijgt u een foutmelding tijdens het online inchecken, controleer of u het bevestingingsnummer zonder punt heeft ingevuld. Mocht u nog steeds de foutmelding krijgen kunt u het later nogmaals proberen. U kunt óók inchecken op de luchthaven zelf bij de betreffende servicebalie in de vertrekhal. Indien u vertrek vanaf Schiphol kunt u ook bellen met 020-405 78 75 (openingstijden afhankelijk vertrek vluchten).


Heel hartelijk bedankt voor je antwoord. Over enkele maanden ga ik zelf op vakantie en zal je voorstel in gedachten houden.

Vriendelijke groet,

ve
door verwijderd - May 6, 2012 om 12:35
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Zonder javascript lukt het niet. Soms ligt het ook aan de browser die je gebruikt.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Do
Dobroman - Feb 8, 2024 om 16:03
Huishouden & energie

Zeer hoge servicekosten

Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer