ka
door karin61 May 5, 2012 om 15:19
Computers & telefonie

Inchecken met laptop

Ik probeerde online in te checken voor mijn vlucht. Mijn laptop gaf steeds de foutmelding dat ik vanwege technische storingen niet kon inloggen.
De reisorganisatie gebeld waarbij het wel lukte.
Ik probeerde daarna in te loggen via mijn tablet en dit lukte wel.
Wat kan het probleem zijn waarom het met laptop niet lukte?
Heb van alles geprobeerd: enkele malen opnieuw opgestart, firewall uitgezet, AVG uitgezet, direct op netwerk aangesloten ipv draadloos (met tablet ging het gewoon via draadloze verbinding).
Ik ben benieuwd of iemand mij hiermee kan helpen.

Bvd

815 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 5, 2012 om 17:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Om welke website gaat het?
Mis je misschien een bepaalde plugin voor die website op je laptop? Flash of Javascript uitgeschakeld?
Heb je het ook geprobeerd om het via een andere browser te proberen?

ve
door verwijderd - May 5, 2012 om 17:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Lukt het nu via je laptop wel? ;-)

ve
door verwijderd - May 5, 2012 om 19:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

@tim Javascript was inderdaad uitgeschakeld. Het was de site van www.oadcheckin.nl . Ik probeerde in te checken voor vrienden. Ik kan het niet meer controleren of het nu wel zou gaan, omdat ze vandaag vertrokken zijn.

Ik kreeg de volgende foutmelding:

An unexpected error occurred.

We are sorry but a technical error occurred. Please try again later, use a self-service check-in machine or go to the check-in counter at the airport. (1998)

Op de site staat bij FAQ:

Tijdens het inchecken krijg ik een foutmelding ?

Krijgt u een foutmelding tijdens het online inchecken, controleer of u het bevestingingsnummer zonder punt heeft ingevuld. Mocht u nog steeds de foutmelding krijgen kunt u het later nogmaals proberen. U kunt óók inchecken op de luchthaven zelf bij de betreffende servicebalie in de vertrekhal. Indien u vertrek vanaf Schiphol kunt u ook bellen met 020-405 78 75 (openingstijden afhankelijk vertrek vluchten).

Heel hartelijk bedankt voor je antwoord. Over enkele maanden ga ik zelf op vakantie en zal je voorstel in gedachten houden.

Vriendelijke groet,

ve
door verwijderd - May 6, 2012 om 12:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zonder javascript lukt het niet. Soms ligt het ook aan de browser die je gebruikt.