Ik kan steeds niet inloggen al enkele weken een ander account aanmaken geeft ook geen oplossing en kassa emailen ook niet geen ander wie kan mij helpen
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Wat is dan precies het probleem? Krijg je een foutmelding als je probeert in te loggen? Blijkbaar is het voor het stellen van deze vraag wèl gelukt......
Overigens werkt het inloggen hier op de kassa website niet vlekkeloos. Als je rechtsboven op 'inloggen' klikt, je naam en wachtwoord intypt en op 'login' klikt, zul je merken dat er rechtsboven nog steeds 'inloggen' staat en niet je accountnaam. Even op (F5) drukken (= pagina vernieuwen) lost dit 'probleem' op.....
Zwartjes, als je inloggen op KASSA bedoelt, ik kan al weken niet inloggen op de nieuwsbrief. Krijg dan "weet u zeker dat u wilt uitloggen?" probeer dan F5 maar nada; tot vandaag.....toen ging het weer. En zoals bovenstaande schrijver zegt, F5 werkte niet.
edrick3, bij mij lukt vraag & beantwoord wel; alleen de nieuwsbrief die bijna iedere dag komt, niet. Dus nu maar hopen dat de site weer helemaal werkt.
Na het inloggen moeten de pagina's op de kassa website meestal eerst vernieuwd worden, voordat je gebruik kunt maken van de verschillende formulieren. Vernieuwen kan inderdaad ook met F5 of met Ctrl + R.
De laatste dagen werkte de website vaak stroef, waarschijnlijk door onderhoud aan de servers.
Nou nu lukt het wel naar wanneer ik wil inloggen dan krijg ik het bericht wilt U uitloggen. Dan wil ik eigenlijk een reactie geven op een vraag. Nu f5 geprobeerd en nu was het goed. Bedankt allemaal ik ben benieuwd of het blijvend is.
[quote=zwartjes schreef op woensdag 14 dec 2011, 22:49]Nou nu lukt het wel naar wanneer ik wil inloggen dan krijg ik het bericht wilt U uitloggen. .... Die melding geeft dus eigenlijk al aan dat je reeds ingelogd bent, ondanks dat je dat rechtsboven niet kunt zien omdat daar 'inloggen' staat.....
Gewoon als gewoonte aanhouden: - klik op 'inloggen' - vul 'naam' en 'wachtwoord' in - klik op 'log in' - Druk op (F5) En je zal rechtsboven in het scherm zien dat je ingelogd bent....
beste zwartjes, gebruik je soms Firefox? Bij deze browser werkt dat niet helemaal goed. Als je hebt ingelogd, dan zie je nog steeds staan "inloggen" i.p.v. je naam. Klik je dan een onderwerp aan en ga je weer terug, dan zie je meestal wel dat je bent ingelogd. Bij IE en Chrome doet dit probleem zich niet voor. m.vr.gr.
Hallo, Hier ben ik weer ik kon daarnet weer niet inloggen om antwoord te geven op jullie berichten, ik heb inderdaad Firefox maar daar kan ik niks aan veranderen omdat ik een simpc heb, dat blijft dus zo. F5 hielp ook deze keer niet en ik had de moed al op gegeven, maar bij het lezen van de nieuwsbrief van vandaag zag ik ineens onderaan het laatste bericht staan reageren. Dus al met al een vreemde zaak althans voor mij of ik wil te snel een reactie geven, maar dat moet volgens mij toch mogelijk zijn, ik had er tenminste anders nooit geen last van. Groetjes. p.s misschien kan ik straks weer niet reageren.
hallo zwartjes, heb het nu zelf wederom geprobeerd en pas na drie pogingen op de site met aanklikken kreeg ik de melding ingelogd. Ga bij het openen van de site naar de categorie vraag en antwoord, maakt niet uit welke en klik rechtsboven in het vakje "beantwoorden"aan. Als het goed is krijg je dan te zien dat je bent ingelogd. m.vr.gr
=zwartjes schreef op donderdag 15 dec 2011, 15:17: Hallo, Hier ben ik weer ik kon daarnet weer niet inloggen om antwoord te geven op jullie berichten, ik heb inderdaad Firefox maar daar kan ik niks aan veranderen omdat ik een simpc heb, dat blijft dus zo. F5 hielp ook deze keer niet en ik had de moed al op gegeven, maar bij het lezen van de nieuwsbrief van vandaag zag ik ineens onderaan het laatste bericht staan reageren. Dus al met al een vreemde zaak althans voor mij of ik wil te snel een reactie geven, maar dat moet volgens mij toch mogelijk zijn, ik had er tenminste anders nooit geen last van. Groetjes. p.s misschien kan ik straks weer niet reageren.
herstel op mijn laatste antwoord. Vraag beantwoorden kan dus alleen als je bent ingelogd. Merk nu ook dat het bij chrome weer voorkomt, alleen is hier bij éénmaal klikken op een categorie wel de melding aanwezig van ingelogd. Dus toch maar een aantal maal proberen met aanklikken op de site in FF, om te kijken of je bent ingelogd. Vreemd allemaal, zou het dan toch aan de site liggen? m.vr.gr.
[quote=f.weele schreef op donderdag 15 dec 2011, 15:32]herstel op mijn laatste antwoord. Vraag beantwoorden kan dus alleen als je bent ingelogd. Merk nu ook dat het bij chrome weer voorkomt, alleen is hier bij éénmaal klikken op een categorie wel de melding aanwezig van ingelogd. Dus toch maar een aantal maal proberen met aanklikken op de site in FF, om te kijken of je bent ingelogd. Vreemd allemaal, zou het dan toch aan de site liggen? m.vr.gr.
Kan inmiddels zeggen: zeker weten dat het aan de site ligt. 't Is net een jojo, op en neer, m.a.w. soms gaat het prima en ineens: probleempjes. Net als een tijdje geleden de redactie me vertelde de F5 knop te gebruiken; hielp eerst wel en daarna niet.
ja en nu ook op IE, log ik in, sluit IE af, open IE naar kassa site, moet ik weer inloggen. Klik ik dan op inloggen, krijg ik de vraag of ik uit wil loggen. Ligt dus hoogstwaarschijnlijk aan de site. m.vr.gr.
Vandaag (zojuist) mail ontvangen: In Kassa: Tips voor een duurzaam kerstdiner. Wilde op de site een vraag beantwoorden over Vitamine D. En weer kan ik niet inloggen. En ook: weer helpt de F5 knop niet. Kan iemand van u me geruststellen dat het niet aan mijn pc ligt, want gisteren ging het even wel. Ga nu twijfelen want Kassa kan toch niet fout blijven gaan? Het gaat alleen goed bij de al bestaande en beantwoordde vragen.
Hallo Tenormin, Een schrale troost het ligt aan je pc, want bij lukt het ook niet gelijk of soms helemaal niet. Ik denk toch dat het aan de site van Kassa ligt. Groetjes.
[quote=zwartjes schreef op vrijdag 16 dec 2011, 13:23]Hallo Tenormin, Een schrale troost het ligt aan je pc, want bij lukt het ook niet gelijk of soms helemaal niet. Ik denk toch dat het aan de site van Kassa ligt. Groetjes.
haha zwartjes, gelukkig dat ik je antwoord helemaal las want je schrijft: een schrale troost want het ligt aan je pc, maar gelukkig, toch niet. Bedankt, hoor.
[quote=zwartjes schreef op vrijdag 16 dec 2011, 13:23]HEen schrale troost het ligt aan je pc, want bij lukt het ook niet gelijk of soms helemaal niet. Ik denk toch dat het aan de site van Kassa ligt.
Probleem ligt bij de site, al hele tijd en speelt nu en dan weer op....
F5 heeft helaas ook niet altijd gewenste effect, ik ga na inloggen nu eerst naar `mijn pagina` en daarna (pas) naar vraag en antwoord, dat is tot nu toe enige manier gebleken om zonder probleem op de site te kunnen komen, bij mij werkt dat althans prima hoewel beetje omslachtig........... (Ik gebruik overigens IE )
Sorry foutje mijnerzijds het ligt NIET aan je pc dat moest het zijn. Vreemd ik krijg wel twee berichtjes van hun voor één reactie die er is. Dus ik denk toch de Kassa site.
[quote=zwartjes schreef op vrijdag 16 dec 2011, 13:50]Sorry foutje mijnerzijds het ligt NIET aan je pc dat moest het zijn. Vreemd ik krijg wel twee berichtjes van hun voor één reactie die er is. Dus ik denk toch de Kassa site. Met Google Chrome werkt volgens mij de Kassa site het beste en heb je F5 meestal niet nodig. Het gebruik van Opera bij Kassa is werkelijk beroerd: traag, F5 noodzakelijk, url-linkBen I komen verschoven in de antwoorden.
Hallo gsm, Ik heb geen Google Chrome en kan ook niet downloaden op mijn simpc. Maar ik heb nu eerst ingelogd en toe naar vraag en antwoord en naar onderwerp en toen ging het wel misschien is dat de oplossing. Ik kan nog steeds niet begrijpen waarom ik twee mails van hun krijg voor een reactie. Maar dat komt ook nog wel een keer. Groetjes.
[quote=zwartjes schreef op zaterdag 17 dec 2011, 23:34].... Ik kan nog steeds niet begrijpen waarom ik twee mails van hun krijg voor een reactie. Maar dat komt ook nog wel een keer. Groetjes. Dat komt waarschijnlijk omdat je zelf de vragensteller bent. Je krijgt een mailtje omdat er een reactie op je 'vraag' is gekomen en waarschijnlijk ook nog één omdat je zelf een reactie geplaatst hebt en het vinkje bij 'Stel mij op de hoogte als er reacties zijn' hebt geplaatst. Zo zitten er nog wel méér 'bugs' in deze website.....
Ik heb verschillende combinaties geprobeerd en inloggen lijkt alleen maar te werken met een Windows PC met Internet Explorer of Chrome als browser. Met andere combinaties is het mij niet gelukt.
Dankuwel Publieke Omroep om van belastinggeld zo'n prutssite te bouwen die een groot deel van de sponsors buitensluit.
[quote=rjw schreef op zondag 18 dec 2011, 11:29]Ik heb verschillende combinaties geprobeerd en inloggen lijkt alleen maar te werken met een Windows PC met Internet Explorer of Chrome als browser. Met andere combinaties is het mij niet gelukt.
Dankuwel Publieke Omroep om van belastinggeld zo'n prutssite te bouwen die een groot deel van de sponsors buitensluit. 'Buitensluiten' is een groot woord. Het is niet zo dat je helemaal niet kunt inloggen. Na inloggen een andere pagina openen of pagina vernieuwen werkt meestal prima. Ook bij andere 'combinaties',
Opera was in mijn geval op deze website traag, doordat de Opera turbo ingeschakeld was. Zonder Turbo werkt het wel snel, al blijft het verversings probleem en het verschuiven van gemarkeerde tekst (Bold, Italic, link).
Goedenmorgen Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen. Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut
...
Lees meer
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld. Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen. De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt.
Lees meer