2g
door 2greyrooms May 2, 2018 om 19:36
Computers & telefonie

Inloggen op deze site

Ik ben erg benieuwd of ik deze vraag kan plaatsen, want ik log in en direct daarna verdwijnt de link naar mijn profiel (rechtsboven) weer. Als ik daarop klik kan/mag ik weer inloggen!? Snel gedaan, maar even snel blijkbaar weer uitgelogd . . Dit genot in Chrome op Windows en Android. Terwijl ik dit invoer staat weer/nog steeds boven dit veld:"inloggen op deze site". Hmmm ik dacht. . . Nu ga ik toch maar proberen op "verder" te klikken. Als iemand dit leest: ik weet niet of ik ooit nog kan reageren. (en als ik de email van Kassa bij een andere vraag lees weet ik dat een mens daar niet moet zijn voor zinnige feedback)

1585 8 Rapporteer

2g
door 2greyrooms - May 2, 2018 om 19:42
41 Antwoorden / 8 Vragen

Bij het plaatsen kreeg ik een foutmelding en mijn "profielafbeelding" is weer "algemeen". Als ik daarop klik kan ik weer inloggen . . Maar ik zie mijn vraag?! En wie weet komt deze reactie ook?

tijger1
door tijger1 - May 2, 2018 om 19:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als u ingelogd bent, moet u zeker niet op uw avatar klikken, want dan kunt u alleen maar kiezen tussen account of uitloggen.

Zelf klik ik daarna op een cijfertje wat rechts onder mijn avatar verschijnt. Of ik sluit de hele pagina en klik dan weer op een binnengekomen mail en dan ben ik wel ingelogd.

Maar goed, het is avond dus uw vraag zal nog wel blijven staan en morgen is hij vedwenen, verwijderd door de redactie.:-))

2g
door 2greyrooms May 2, 2018 om 19:57
41 Antwoorden / 8 Vragen

Als ik op mijn avater klik kan ik alleen! maar inloggen, dat is zo vreemd. (om deze tekst in te voeren moest ik weer inloggen, maar blijkbaar lukt dat wel, al is mijn avatar weer (hoe noem je dat? )leeg en (ik heb het even tussendoor geprobeerd) erop klikken geeft alleen(!) de mogelijkheid in te loggen. Nou ja , misschien is het geen ramp definitief een punt te zetten achter deze "ervaring". Het had zo mooi kunnen zijn (en was voor mij 11-12 jaar geleden ook informatief- nu hmmm)

Ge
door Genee May 2, 2018 om 20:06
1509 Antwoorden / 1 Vragen

@tijger1 nogmaals op uw avatar klikken en de popup zou weer moeten verdwijnen.

tijger1
door tijger1 May 2, 2018 om 20:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar mijn kat is nu verdwenen. Als ik op het rondje met boogje klik, komt een klein inlogblokje naar voren, ik moet dan het kruisje daarvan aanklikken om dat te sluiten. Op mijn voormalige avatar klikken heeft geen zin.

tenormin
door tenormin - May 2, 2018 om 19:56
16837 Antwoorden / 108 Vragen

Heb hetzelfde probleem. Kan op p.c. niet eens beantwoorden, zit nu op tablet. Ik blijf mijn profiel terugkrijgen. Op p.c. zie geen  antwoord van @tijger, wel op tablet. Redactie is op de hoogte, maar verder nog geen nadere instructie gekregen. Zie ook geen cijfertjes meer. Bj vragen ingelogd te blijven: floeps: eruit. Maar goed, uw vraag staat er. Ik gebruik FF, maar ook in Chrome en IE hetzelfde probleem. Maar lees ook dat u geen zinnige feedback hier kunt verwachten: ergo: uw probleem is niet groot dan. U "Als mens"  moet hier niet zijn. Voor u: op naar Radar, veel zinniger. LOL.

2g
door 2greyrooms May 2, 2018 om 20:01
41 Antwoorden / 8 Vragen

Radar heb ik lang geleden achter me gelaten toen daar in de uitzending serieus werd ingegaan op de klacht dat er "onechte" helderzienden aan de telefoonlijn  zaten. Tsja . .Nooit meer gekeken of gelezen

2g
door 2greyrooms May 2, 2018 om 20:44
41 Antwoorden / 8 Vragen

Aanvulling: mijn tekst : "  lees ook dat u geen zinnige feedback hier kunt verwachten" betreft de redactie van deze site (daar) niet zoals u zegt "hier". Ik geef toe dat u toch ook gelijk heeft omdat u het andere onderwerp vast goed gevolgd heeft. Het doet me goed dat u nu zoveel luidkeels plezier heeft. Heb ik toch maar mooi genot gebracht. Fijn!

tijger1
door tijger1 - May 2, 2018 om 20:02
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar soms staat bij mijn avatar mijn kat en soms staat er een rondje met een boogje. Nu dus, als ik daar op klik, kan ik alleen inloggen, maar dat hoeft niet, want ik ben ingelogd.

Het is echt bar en boos dat dit na maanden nog niet in orde is.

2g
door 2greyrooms May 2, 2018 om 20:14
41 Antwoorden / 8 Vragen

" als ik daar op klik, kan ik alleen inloggen, maar dat hoeft niet, want ik ben ingelogd"
Goed dan hebben we hetzelfde probleem. Blijkbaar ben ik wel ingelogd, al lijkt het van niet. Daarmee is mijn "vraag" wel beantwoord.
Het wachten is op ....
Ik zal dit nog even als "algemene" reactie plaatsen

diumenge
door diumenge - May 2, 2018 om 20:09
11969 Antwoorden / 15 Vragen

In Chrome zie ik mijn avatar wel, in mijn andere browser niet. En ik krijg de melding dat ik moet inloggen als ik deze site open, maar blijk dan al ingelogd te zijn. Ach, inmiddels verbaas ik mij er niet meer over.

marita5
door marita5 May 2, 2018 om 20:47
11521 Antwoorden / 15 Vragen

@diumenge , bij Chrome moet ik 2x inloggen , eerst rechtsboven schermpje inloggen , klik ik daarop krijg ik in het midden nog een pagina inloggen , als ik dat gedaan heb ben ik pas ingelogd . IE werkt helemaal niet . Opera moet ik nu 5x klikken anders krijg ik geen envelopje te zien . FF werkt ook , maar daar kan ik in een antwoord geen 2 links plaatsen .Bij alle browsers kan ik account instellingen niet aanpassen blanco veld .

2g
door 2greyrooms - May 2, 2018 om 20:22
41 Antwoorden / 8 Vragen

Beste mensen, blijkbaar ben ik wel ingelogd, maar lijkt het dat ik steeds weer ben uitgelogd. Zoals ik in een reactie bij TIJGER1 (20.02)  schrijf: laten we zeggen dat mijn probleem hiermee is opgelost. Dank! Het wachten is op . . .  .

tenormin
door tenormin - May 2, 2018 om 20:37
16837 Antwoorden / 108 Vragen

O.T. Als ik stante pede de hik kon krijgen is het nu wel: voor het eerst er na inloggen in op PC. Nu ja, dat 'feestje" is zo ook weer over. Zou er een wonder geschiedt zijn? Nee, dat niet, maar nu eventjes wel. En nu zie ik ook voor het eerst een "nummertje"!

Redacteur
door Redacteur - May 2, 2018 om 21:33
1055 Antwoorden / 62 Vragen

De loginomgeving is vernieuwd. Technisch is het een veelomvattende klus, dit kan gepaard gaan met problemen. Omdat verschillende factoren de oorzaak kunnen zijn het verzoek om een probleem persoonlijk per mail te melden via kassa-online@bnnvara.nl. We kunnen dan iemand rechtstreeks van antwoord voorzien. Onze excuses voor het eventuele ongemak! Achter de schermen wordt hard gewerkt om de gemelde problemen op te lossen.

De redactie