nonna
door nonna Oct 24, 2012 om 10:45
Computers & telefonie

Installatie Folder Hidden

Op mijn vraag hoe ik mijn externe schijf kon beveiligen , kreeg ik van Winterman de tip om Folder Hidden te proberen.
Nu wil de download installeren maar ik had in dat topic nog gevraagd waar ik het moest installeren in die betreffende externe schijf of juist niet.
Helaas kreeg ik geen reactie's meer dus vandaar de ze extra vraag.
Alvast bedankt voor het advies Winterman

344 10 Rapporteer

zwemmer
door zwemmer - Oct 24, 2012 om 12:34
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Het is misschien handig om dit onder de antwoorden op het betreffende topic te zetten.

trend spray
door trend spray - Oct 24, 2012 om 12:51
217 Antwoorden / 5 Vragen

De topic waar deze vraag eerder werd gesteld klik hier

We missen Winterman al vanaf vrijdag.
Ik vermoed dat hij een ban heeft gekregen.

Wie weet hoelang een ban kan duren bij Kassa?

tenormin
door tenormin - Oct 24, 2012 om 12:56
16844 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=nonna schreef op woensdag 24 okt 2012, 10:45]Op mijn vraag hoe ik mijn externe schijf kon beveiligen , kreeg ik van Winterman de tip om Folder Hidden te proberen.
Nu wil de download installeren maar ik had in dat topic nog gevraagd waar ik het moest installeren in die betreffende externe schijf of juist niet.
Helaas kreeg ik geen reactie's meer dus vandaar de ze extra vraag.
Alvast bedankt voor het advies Winterman

Omdat u expliciet vraagt om een antwoord van een bepaald panellid, legt u deze post even neer bij contact redactie, misschien kunnen zij u verder helpen.

valerius-2
door valerius-2 - Oct 24, 2012 om 13:48
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=tenormin schreef op woensdag 24 okt 2012, 12:56][quote=nonna schreef op woensdag 24 okt 2012, 10:45]Op mijn vraag hoe ik mijn externe schijf kon beveiligen , kreeg ik van Winterman de tip om Folder Hidden te proberen.
Nu wil de download installeren maar ik had in dat topic nog gevraagd waar ik het moest installeren in die betreffende externe schijf of juist niet.
Helaas kreeg ik geen reactie's meer dus vandaar de ze extra vraag.
Alvast bedankt voor het advies Winterman

Omdat u expliciet vraagt om een antwoord van een bepaald panellid, legt u deze post even neer bij contact redactie, misschien kunnen zij u verder helpen.

Hoe moeten zij dat doen?
misschien kunnen zij u verder helpen volgens mij wordt daar niet op gerageert

trend spray
door trend spray - Oct 24, 2012 om 14:01
217 Antwoorden / 5 Vragen

Nee, denk het ook niet.
Maar Nonna, er zijn wellicht ook andere forumleden, die weten wat U moet doen.

zwemmer
door zwemmer - Oct 24, 2012 om 14:02
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Het lijkt mij verstandig om met het gedeelte van de vraag dat nog antwoord nodig heeft een nieuwe vraag te posten.

Zwemmer

zwemmer
door zwemmer - Oct 24, 2012 om 14:06
2638 Antwoorden / 35 Vragen

... dat heb je dus in zekere zin al gedaan. Het is dan te hopen dat een ander de vraag oppakt.

trend spray
door trend spray - Oct 24, 2012 om 14:08
217 Antwoorden / 5 Vragen

Alweer??
Heeft Nonna toch net gedaan. Gewoon even geduld a.u.b.

freya
door freya - Oct 24, 2012 om 14:25
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo nonna,

Programma's moet je gewoon installeren in de daarvoor bestemde map(pen) en dus niet op de externe schijf. Ik ken het betreffende programma niet, maar als je dat programma start kun je ongetwijfeld aan gaan geven welke mappen je wil verbergen.

Kortom, dat programma hoeft (lees: moet) dus niet op die externe schijf te staan.

m.vr.gr. Freya

nonna
door nonna - Oct 24, 2012 om 18:00
45 Antwoorden / 23 Vragen

Dank je voor het antwoord Frya, ik vond het namelijk nogal verwarrend.

Vr gr nonna