cl
door clementine Jan 14, 2015 om 11:33
Computers & telefonie

Instelling mobiel-facebook

wie weet het!
na fabrieksinstellingen terugzetten galaxy mini s3 met back-up foto's en accounts etc kan ik geen foto's meer via galerij en of foto's of onedrive uploaden...als ik op het camerapictogram op facebook druk krijg ik filmrol en daar staan geen foto's....welke instellingen staan nog verkeerd..heb me zozoetjesaan overal aangemeld en alles laten synchroniseren op mobiel maar nog steeds nada
alvast hartelijk dank

2483 3 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Jan 14, 2015 om 23:58
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Omdat nog niemand gereageerd heeft haal ik de vraag wat naar boven.
Ik begrijp o.a. niet zo goed wat u bedoelt met via Galerij oploaden. De Galerij is een benaming voor een plaats waar bestanden opgeslagen (kunnen) worden.
Heeft u de gsm al eens helemaal uitgezet en na enkele minuten weer opnieuw opgestart?
Op deze klik hier pagina vindt u een uitgebreide handleiding, mocht u die niet hebben en er staat een vraag met antwoordrubriek van meer dan 1 pagina op die site. Mogelijk staat uw probleem daar ergens tussen?
Hoe heeft u de back-up gedaan? Via Kies of gewoon bestanden van de pc met usbkabel naar de sd kaart overgezet?
Als u zelf Onedrive geïnstalleerd had is het misschien een idee om die te verwijderen en opnieuw te installeren.
Is na terug naar de fabrieksinstellingen de besturing wel weer ge-update?

cl
door clementine - Jan 15, 2015 om 00:48
23 Antwoorden / 16 Vragen

dankjewel
uit/aanzetten ja gedaan
in galerij en foto's worden de foto's bewaard [eventueel ook documenten] omdat ik onedrive heb en die auto laat backuppen naar laptop en tablet is dat allemaal;gesynchroniseerd, verder vond ik het niet nodig om nog andere dingen te backuppen.
dus ik heb de foto's nog wel maar het gekke is dat ik met whatsapp en facebook via mobiel geen foto's meer kan meesturen want via whatsapp en facebook kom ik na de harde reset niet meer terecht in de "galerij of foto's of onedrive"maar in iets wat filmrol heet en daar staan geen foto's.
ik heb een paar foto's gemaakt en die staan nu op dat filmrol , dus kan ik die nu meesturen maar je begrijpt het wellicht.....ik wil weer kunnen kiezen en/of gebruik maken van de foto's op"galerij".
besturing is meteen geupdate...ging automatisch
alle accounts laat ik nu synchroniseren; samsung, microsoft,email, facebook, whatsapp,google enfin de hele zooi....maar ut helpt niet.....
ik gebruik geen sd kaart!

aurora1
door aurora1 - Jan 15, 2015 om 01:40
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kijk eens of je met/via deze klik hier site verder komt (als het om "delen met" gaat).
Kijk anders eens bij de instellingen en Faqs van Whatsapp, of verwijder die eventueel en download/installeer die opnieuw.
Is Filmrol niet iets van Apple? Als dat zo is, kun je dat dan niet verwijderen?
Wat je misschien ook nog kunt proberen is de gsm helemaal uitzetten, batterij een paar minuten eruit, terug plaatsen en opnieuw opstarten. Dat wil soms ook nog wel problemen verhelpen.
Anders het probleem misschien nog eens op dat forum voorleggen?