door willem1960_1 Mar 13, 2009 om 13:20
Computers & telefonie

Internet + bellen + TV kijken van hetnet

Ik loop erover te denken om mijn pakket internet + bellen bij HetNet uit te breiden met TV kijken. Ik ben zeer tevreden over HetNet, dus waarom niet. Wie heeft er ervaring met het pakket Internet+Bellen+Tv kijken bij HetNet.

Willem

749 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 14, 2009 om 20:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Ik persoonlijk heb geen ervaring met het net, behoudens het internet. Wel heb ik ervaring met Ziggo die ongeveer hetzelfde pakket aanbied, dus tv, internet en telefoon. Ervaring is niet het juiste woord maar het komt er op neer dat ziggo wel eens verbindingsverlies heeft. Zo viel het tv signaal van de digitale televisie uit bij mijn moeder. Ik had gebeld met de vraag wat er aan hand was. Er was een storing zo leekt het. Ik moest ook bij de buren even kijken of zij tv hadden. Achteraf bleek dat de buren alles in een pakket hadden en dus ook niet konden bellen en/of internetten!

Met andere woorden, ik zou er heel goed over nadenken of dit een goede stap is. Want als de verbinding weg valt dan kun je dus ook niet meer bellen, internetten of tv kijken.

ve
door verwijderd - Aug 21, 2009 om 01:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

de meer je op een lijntje stopt de spannender het wordt. op zich een betrouwbaar pakket (96%). ik moet zeggen of je het nou bij het net pakt, kpn, ziggo of wat dan ook het niet echt uitmaakt. het is een digitaal signaal en zeer afhankelijk van zaken buiten je huis. infta van je isp. het is moeilijk te zeggen wat beter is. alle adsl providers zitten op netwerk van kpn. en kabel providers zitten op de kabel netwerk. dus je hebt eigelijk 2 draaden binnen je huis komen, en op ieder draadje wel 5 providers. dus kijk naar de prijs of huidige contracten om te kijken wat beste voor je is.

ve
door verwijderd - Jan 5, 2010 om 15:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Willem, ik heb hier geen ervaring mee omdat het op mijn adres nog niet leverbaar is. Ik zou dus voor je gaat overstappen op de site van je provider in dit geval dus www.kpn.com een postcodecheck te doen om te zien of het op jouw adres wel kan.