ma
door max Dec 17, 2003 om 19:51
Computers & telefonie

Internet dubbel betalen !!

Ik probeer zo kort mogelijk te zijn, 3a 4 maanden geleden is een medewerker van de kpn een fout begaan waar honderden misschien wel duizenden pardoes van internet waren verstoken ( je had dus geen adsl ver binding meer) na vele uren telefoon is mij belooft een nieuwe plannet abbonnement te geven ( planet is een dochter van kpn ) ik moest dus alles opnieuw aanvragen, tot mijn schrik zie ik nu pas dat er van die tijd ( 4 md )iederemaand 2 x 14,95 € wordt gehaald, heb geschreven, opzeggen, afvoeren, ect niks helpt ze gaan gewoon door, door iemands anders de schuld, moet ik daarvoor boeten, ik vindt het schandalig dat ze oudere mensen zo voor de gek houden, ik ga binnenkort naar de bank om een rooikaart te halen en het bewuste abbonnement op te zeggen ,,,,vraag doe ik dit goed zo, beginnen ze dan weer niet te zeuren ect vraag 1 zijn er meer mensen die dit hebben mee gemaakt maakt u dan bekend en de andere vraag doe ik het zo goed, of moet ik nog meer ondernemen. vriendelijke gr max

291 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:20
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wat belangrijk is, is dat u zelf kopiën heeft van al uw correspondentie. Ik weet niet wie er is blijven incasseren? Maar als dit de KPN is dan kunt u beter geen gewraakte acties ondernemen. Het is voor hun een kwestie van 1 schakelaar omhalen en u word verstoken van alles wat met telefoon en ADSL te maken heeft. Gaat het hier om Planet Internet dan kunt u gerust een rode kaart insturen. Maar vermeld dan ook bij uw bank dat Planet Internet niet meer mag incasseren. Uw bank kan dit in hun systeem vermelden! Suc6

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:20
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Zet dit verhaal duidelijk uiteen en stuur die brief naar zowel KPN als Internet. Vraag hun om binnen 10 dgn. een voorstel te doen hoe het teveel betaalde zal worden verrekend. Zeg dat je tot nu toe nog niets hebt ondernomen omdat je niet van kwader trouw wilt uitgaan, maar dat er nu toch snel een oplossing moet worden gevonden. Doe dit in een aangetekende brief en stuur een kopie daarvan aan (niet aangetekend) de Consumentenbond, Kassa, kieskeurig, enz.
Laat vervolgens de machtiging blokkeren naar beide accounts (zowel KPN als Internet), laat de laatste overboekingen terufboeken en wacht gewoon af. Ik hoop dat je administratie verder in orde is. Dan kun je gewoon wachten op hun voorstel.

Succes! Henk

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Pu
Pumuckl_NL - Sep 16, 2024 om 10:36
Auto & vervoer

Waarom is groeps ticket ns duurder dan dagretour

Waarom heeft de ns zoiets als groepsticked daluren bedacht, is meer dan 2x zo duur dan gewoon kaartje.
Mijn vraag is, wat is nu de goedkoopste optie om van Wijchen naar Den Bosch te reizen?




 



... Lees meer

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

Ho
Houtwerf10 - Sep 21, 2024 om 19:40
Auto & vervoer

OV saldo verlopen card online terugvragen

OV saldo verlopen card online terugvragen lukt van geen kant. Je komt in een cirkel terecht, steeds kom je weer uit aan het begin. Lees meer