pr
door profijt Apr 4, 2012 om 20:30
Computers & telefonie

Internet explore 9

Ik heb IE9 geinstalleerd en nu stond er een vinkje bij MSN en Bing
en dat is toen geinstallerd.
Weet iemand ook hoe ik het er weer af kan krijgen
want ik heb nou geen favorieten etc.

653 4 Rapporteer

ro
door rondol - Apr 4, 2012 om 20:55
43 Antwoorden / 5 Vragen

Je had bij het installeren die vinkjes moeten uitvinken. Enigste mogelijkheid die ik zie, is uninstelleren, en opnieuw installeren. Misschien dat het mogelijk is om MSN en Bing afzonderlijk is te verwijderen?

lord king
door lord king - Apr 4, 2012 om 21:11
1 Antwoorden / 0 Vragen

Het beste is om IE9 te deïnstalleren en dat doet u via - Windows 7: "Configuratiescherm > Programma's en Ondderdelen > Geïnstalleerde updates > verwijder dan IE9". U keert dan naar uw vorige IE(8) den kunt dan de IE9 opnieuw installeren.

gsm
door gsm - Apr 4, 2012 om 21:26
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Volgens mij kun je in IE9 gewoon Bing en MSN weer verwijderen of uitzetten.
Dat kan via het menu Extra, Invoegtoepassingen beheren.
Klik bijvoorbeeld op Zoekmachines, selecteer Bing en klik op Verwijderen.

IE9 verwijderen en dan weer installeren is echt niet nodig en veel te omslachtig.
Eenvoudiger is dan nog om via Extra, Internetopties, Geavanceerd, Opnieuw instellen te klikken.

pr
door profijt - Apr 4, 2012 om 21:45
19 Antwoorden / 33 Vragen

Dank je gsm.
Het is opgelost.