ro
door roderakker Sep 19, 2012 om 12:08
Computers & telefonie

Internet explorer

kan ik nog wel Modzilla firefox gebruiken nu er zulke problemen zijn met de Internet Explorer

550 14 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 19, 2012 om 12:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste concierge,

Elke browers is beter dan IE 5,6,7,8 en 9.
Informeer jezelf over de mogelijkheden.
Ik zweer bij Firefox.

Sterkte.

ve
door verwijderd - Sep 19, 2012 om 12:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo concierge,

Ja, waarom zou je die niet kunnen gebruiken?
Gewoon installeren - klik hier - en als je die de eerste maal gebruikt wordt er gevraagd of je deze browser als standaardbrowser wilt hebben. Je kunt IE gewoon op je computer laten staan.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Sep 19, 2012 om 14:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

wat ik heb begrepen is dat Modzilla ook de Internet Explorer gebruikt maar daar zelf dingen aan toevoegt(d?)

ve
door verwijderd - Sep 19, 2012 om 15:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

@concierge,

Nee hoor, er zijn verschillende browsers: IE, Firefox, GoogleChrome, Safari, etc.

Je kunt FF dus rustig downloaden.

Suc6

ve
door verwijderd - Sep 19, 2012 om 15:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op woensdag 19 sep 2012, 15:39: @concierge,

Nee hoor, er zijn verschillende browsers: IE, Firefox, GoogleChrome, Safari, etc.

Je kunt FF dus rustig downloaden.

Suc6

Ik ben ook benieuwd naar wat TS vraagt.
Hoe kan het dan als je firefox gebruikt en je haalt je cookies weg met CCleaner dat er toch cookies staan, met het logo van internet explorer ervoor?
(terwijl die niet gebruikt wordt)
Weet jij dat toevallig?

ve
door verwijderd - Sep 19, 2012 om 16:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

@mousy32,

Is me niet opgevallen.
Maar als je IE wél verwijdert werkt FF gewoon hoor!

ve
door verwijderd - Sep 19, 2012 om 16:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik ben intussen wat wijzer en mijn veronderstelling berust op een vergissing modzilla heeft niets van doen met Explorer

ve
door verwijderd - Sep 19, 2012 om 16:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op woensdag 19 sep 2012, 16:03: @mousy32,

Is me niet opgevallen.
Maar als je IE wél verwijdert werkt FF gewoon hoor!

Bedankt voor je antwoord
Dat dacht ik al , maar vraag me dus nog steeds af wat die cookies met het logo van IE9 daar doen als die niet gebruikt word.
Ik ga dat even ergens anders navragen thx anyway.

ve
door verwijderd - Sep 19, 2012 om 16:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

mousy32 schreef op woensdag 19 sep 2012, 15:54:
(terwijl die niet gebruikt wordt)
Weet jij dat toevallig?

Het kan heel goed zijn dat je hem niet bewust gebruikt. IE staat standaard gekoppeld aan een aantal bestandsextensies. Ook worden help bestanden van sommige programma's automatisch in IE geopend.

ve
door verwijderd - Sep 19, 2012 om 17:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

winterman schreef op woensdag 19 sep 2012, 16:24:
mousy32 schreef op woensdag 19 sep 2012, 15:54:
(terwijl die niet gebruikt wordt)
Weet jij dat toevallig?

Het kan heel goed zijn dat je hem niet bewust gebruikt. IE staat standaard gekoppeld aan een aantal bestandsextensies. Ook worden help bestanden van sommige programma's automatisch in IE geopend.

Dank voor je antwoord, maar dat kan verder geen kwaad dan, in geval met die lek in IE?
Ik heb het nu gewoon uitgeschakeld zo dat ook niet iemand IE even per ongeluk kan gebruiken.
Hoop dat , dat voldoende is.

ve
door verwijderd - Sep 19, 2012 om 17:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

concierge schreef op woensdag 19 sep 2012, 16:12: ik ben intussen wat wijzer en mijn veronderstelling berust op een vergissing modzilla heeft niets van doen met Explorer

Dus ..... kun je FF rustig downloaden en is je probleem opgelost.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Sep 19, 2012 om 17:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

mousy32 schreef op woensdag 19 sep 2012, 17:05:
winterman schreef op woensdag 19 sep 2012, 16:24:
mousy32 schreef op woensdag 19 sep 2012, 15:54:
(terwijl die niet gebruikt wordt)
Weet jij dat toevallig?

Het kan heel goed zijn dat je hem niet bewust gebruikt. IE staat standaard gekoppeld aan een aantal bestandsextensies. Ook worden help bestanden van sommige programma's automatisch in IE geopend.

Dank voor je antwoord, maar dat kan verder geen kwaad dan, in geval met die lek in IE?
Ik heb het nu gewoon uitgeschakeld zo dat ook niet iemand IE even per ongeluk kan gebruiken.
Hoop dat , dat voldoende is.

Kan niet echt kwaad. Het is wel een serieus lek, maar dat wil niet zeggen dat je dan ook gelijk de pineut bent omdat je IE gebruikt. Je moet nog wel eerst een website met malware bezoeken en als jij veilig surft zal dat niet snel gebeuren

HIER vindt je een stukje extra beveiliging.

Ook kan je de beveiliging van internet in de hoogste stand zetten. Het kan dan zijn dat sommige websites die je bezoekt geblokkeerd worden. Die zal je dan individueel permissie moeten geven.

ve
door verwijderd - Sep 19, 2012 om 18:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

winterman schreef op woensdag 19 sep 2012, 17:48:
mousy32 schreef op woensdag 19 sep 2012, 17:05:
winterman schreef op woensdag 19 sep 2012, 16:24:
mousy32 schreef op woensdag 19 sep 2012, 15:54:
(terwijl die niet gebruikt wordt)
Weet jij dat toevallig?

Het kan heel goed zijn dat je hem niet bewust gebruikt. IE staat standaard gekoppeld aan een aantal bestandsextensies. Ook worden help bestanden van sommige programma's automatisch in IE geopend.

Dank voor je antwoord, maar dat kan verder geen kwaad dan, in geval met die lek in IE?
Ik heb het nu gewoon uitgeschakeld zo dat ook niet iemand IE even per ongeluk kan gebruiken.
Hoop dat , dat voldoende is.

Kan niet echt kwaad. Het is wel een serieus lek, maar dat wil niet zeggen dat je dan ook gelijk de pineut bent omdat je IE gebruikt. Je moet nog wel eerst een website met malware bezoeken en als jij veilig surft zal dat niet snel gebeuren

HIER vindt je een stukje extra beveiliging.

Ook kan je de beveiliging van internet in de hoogste stand zetten. Het kan dan zijn dat sommige websites die je bezoekt geblokkeerd worden. Die zal je dan individueel permissie moeten geven.

Bedankt voor je antwoord hier kan ik wel wat mee.

ve
door verwijderd - Sep 19, 2012 om 19:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

@mousy32, heb je FF wel als standaardbrowser ingesteld?