pr
door prinspils Oct 24, 2010 om 19:41
Computers & telefonie

INTERNET EXPLORER IE9

Vandaag IE9 Beta geïnstalleerd.

Als IE9 een verbetering zou moeten worden t.o.v. IE8, blijf dan lekker IE8 gebruiken. Spijt dat het op mijn systeem staat.

Favorieten staan weer rechts opgesteld t.o.v. IE8 waar het links is opgesteld. Werkbalken zijn zoek! Download gaat anders, onoverzichtelijk! Beeldschermbeelden worden ook anders weergegeven.

Het verwijderen van IE9 Beta blijkt ook (nog) niet te kunnen.

Wat is uw ervaring al met IE9 (Betaversie)?

1173 4 Rapporteer

birdies
door birdies - Oct 24, 2010 om 20:41
6104 Antwoorden / 31 Vragen

......Wat is uw ervaring al met IE9.........

Voor de enkele keer dat ik nog IE gebruik, een hele verbetering t.o.v. IE8: sneller en minimalistischer.

De werkbalk kan je oproepen met de Alt-knop; klik er dan op met je rechtermuisknop, kun je e.e.a. zelf aanpassen.

Favorieten kun je ook naar links verplaatsen.

Je moet natuurlijk wel eerst het e.e.a. zelf uit vogelen voordat je gaat roepen dat je het niks vindt.

pr
door prinspils - Oct 24, 2010 om 22:04
88 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=birdies schreef op zondag 24 okt 2010, 20:41]......Wat is uw ervaring al met IE9.........

Voor de enkele keer dat ik nog IE gebruik, een hele verbetering t.o.v. IE8: sneller en minimalistischer.

De werkbalk kan je oproepen met de Alt-knop; klik er dan op met je rechtermuisknop, kun je e.e.a. zelf aanpassen.

Favorieten kun je ook naar links verplaatsen.

Je moet natuurlijk wel eerst het e.e.a. zelf uit vogelen voordat je gaat roepen dat je het niks vindt.

Volledig scherm stond ingesteld doch desondanks dit is opgelost, vind ik het nog steeds niks IE9! Verwijderen gat niet! Teruggaan naar IE8 met Windows 7 NL 64-bitsversie wordt niet meer geaccepteerd en is zelfs onmogelijk.

Gedoemd om IE9 betaversie te accepteren of de systeemkast opnieuw formatteren en installeren een alternatief? Dat laatste in uiterste nood!

birdies
door birdies - Oct 24, 2010 om 22:18
6104 Antwoorden / 31 Vragen

IE9 kun je gewoon verwijderen, onzin dus wat je schrijft hierover.
info over IE9

pr
door prinspils - Oct 25, 2010 om 02:59
88 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=birdies schreef op zondag 24 okt 2010, 22:18]IE9 kun je gewoon verwijderen, onzin dus wat je schrijft hierover.
info over IE9

@Birdies!

Onzin was het enigzins niet.

Ik had al gezocht in de lijst edoch de lijst met 'updates' niet opgemerkt. Dus bij een volgende keer ook bij de 'geïinstalleerde uodates' kijken.

Desondanks, bedankt voor de wegwijs in dezen.