je
door jessica007 Jun 9, 2015 om 07:21
Computers & telefonie

Internet op beeldscherm

Ik heb een Samsung galaxys3 telefoon, en die wil ik graag aansluiten, op mijn Samsung televisie. Wie weet hoe ik dit op een eenvoudige manier kan doen.

4565 12 Rapporteer

pi
door pieterwolters - Jun 9, 2015 om 07:35
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Voor de PO kan je de Uitzending Gemist app installeren. Daar zit ook live NPO1, 2 en 3 in.

je
door jessica007 - Jun 9, 2015 om 08:03
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ja die app heb ik al, maar ik wil ook graag op mijn tv scherm de foto's, en andere informatie zien, die ik ook op het schermpje van mijn Samsung s3 zie.

ph
door philip36 - Jun 9, 2015 om 09:15
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Met een Chromecast media streamer draadloos.
Nu €33 bij MM.
Lees eens hoe en wat op https://support.google.com/chromecast/answer/6059461?hl=nl
Als het een smart tv is met wifi kunt u voor foto's en video streamen ook de app AllCast gebruiken.

aurora1
door aurora1 - Jun 9, 2015 om 18:18
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lees ook eens klik hier.

xi
door xion - Jun 10, 2015 om 12:04
16 Antwoorden / 1 Vragen

Staat er niet bij instellingen op je tv? Tizen is de uitgeklede versie van Android voor Samsung tv volgens mijn vriend. Kun je daar iets doen? Wij hebben een Sony en kunnen iets selecteren waardoor onze telefoon kan communiceren met de tv. Heb je de handleiding van je Smart tv van Samsung. Kijk of die te vinden is op internet mocht je doe niet hebben. Anders chromecast gebruiken. Succes

xi
door xion - Jun 10, 2015 om 12:28
16 Antwoorden / 1 Vragen

Kijk op YouTube eens of er een filmpje is over wifi direct type van je tv en type van je smartphone. Of Twitter facebook anders naar Samsung. Kijk ook op allcast in Android store of jouw telefoon software kan samen werken met je tv.

je
door jessica007 - Jun 10, 2015 om 13:21
3 Antwoorden / 1 Vragen

Dank jullie wel voor de reacties, ik ga ermee aan de slag.

endemion
door endemion - Jun 10, 2015 om 14:00
237 Antwoorden / 3 Vragen

Tja je zou ook nog een kabel kunnen trekken.
https://www.youtube.com/watch?v=s6sDmYNi6cw

f.weele
door f.weele - Jun 10, 2015 om 14:49
1085 Antwoorden / 27 Vragen

je kunt ook nog eens op ebay.com kijken. Daar staan een aantal devices die je daar voor kunt gebruiken. Je telefoon moet er wel geschikt voor zijn.

klik hier

m.vr.gr.

ba
door bartsenior - Jun 10, 2015 om 15:51
4 Antwoorden / 0 Vragen

Een moderne Samsung TV heeft Screenmirroring een Samsung S3 heeft dat ook.
alles wat jij op je Smartphone afspeeld zie je ook op de TV, als je een video afspe er ld kun je het beste je telefoon
horizontaal houden om het TV scherm geheel te vullen.
De app imediashare werkt ook heel goed.

ba
door bartsenior - Jun 10, 2015 om 16:00
4 Antwoorden / 0 Vragen

Een moderne Samsung TV heeft "Screenmirroring" een Samsung S3 heeft die optie ook, alles wat jij op je Samsung S3 bekijkt zie je ook op de Samsung TV.
Als je een video afspeeld kun je de Smartphone het beste horizontaal houden zodat je TV scher geheel gevuld word.
De app "imediashare" werkt ook heel goed, je krijgt daar bij gratis een aantal HD zenders.

je
door jessica007 - Jun 10, 2015 om 16:07
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ik ga me er morgen even in verdiepen, hoop at het lukt.
Dank je wel