ri
door riper Jun 4, 2006 om 21:46
Computers & telefonie

Internetplusbellen

Geachte experts,

Gebruik enige maanden IPB van KPN.

ik heb een probleem, door mij verzonden mails worden niet geregistreerd in "sent items"

Wie helpt mij aan de oplossing van dit probleem, christina

544 6 Rapporteer

gsm
door gsm - Jun 4, 2006 om 23:28
5940 Antwoorden / 47 Vragen

In de Engelse versie Extra= Tools

gsm
door gsm - Jun 5, 2006 om 09:28
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Beste christina,

In Outlook Express:
Klik op Extra en dan op Opties.
Kies tabblad Verzenden.
Zet in het bovenste vakje een V bij:
   Kopie van verzonden berichten opslaan in Verzonden items

Groet,
GSM

ri
door riper - Jun 5, 2006 om 09:33
16 Antwoorden / 40 Vragen

beste GSM,

"verzenden"komt wel voor bij outlook express en daar heb ik geen problemen.

bij I.P.B. kom je via internetopties uit bij een soortgelijk kader maar daar ontbreekt verzenden dan wel tools en  kan dus niets aanvinken.

ik heb het ook bij de KPN aangekaart, wacht echter nog op een reactie.

Ik dank u overigens zer voor uw snelle reactie,

met vriendelijke groet, christina.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 5, 2006 om 14:27
16950 Antwoorden / 202 Vragen

in dat geval is er nog een optie en wel het koppelen van de webbased IPB aan outlook. GSM weet vast wel hoe dat exact gedaan kan worden. Het komt bij meer webbased e-mail faciliteiten voor dat "verzonden" niet wordt geregistreerd.

gsm
door gsm - Jun 5, 2006 om 17:08
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Bij web based e-mail moet bijna altijd een vakje aangevinkt worden om een kopie van de verzonden mail te bewaren.
Meestal moet dat in elk afzonderlijk bericht, nog voor dat verzonden, wordt ergens onderaan aangevinkt worden.

gsm
door gsm - Jun 5, 2006 om 17:30
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Gebruik van Outlook Express, uitgaande van webmail bij KPN: webmail.kpnplanet.nl

U kunt in Outlook Express een nieuw account maken.
Dat kan via het menu Extra, Accounts.
Kies is het nieuwe venster bovenaan het e-mail tabblad.
Start dan de wizard voor het Toevoegen van E-mail.
Vul bij Weergegeven naam iets toepasselijks in.
Klik op Volgende en vul uw e-mail adres in.
Klik op Volgende en vul in (als u bij KPN zelf zit):
 bij POP3:    pop.kpnplanet.nl
 bij SMTP:    mail.kpnplanet.nl
Klik op Volgende en vul nog uw Accountnaam (is Gebruikersnaam) en uw wachtwoord in.
U kunt hierna Outlook Express gebruiken (alleen op uw eigen PC) om de e-mail op te halen van KPN naar uw eigen PC.
Hierna Voltooien

De reeds opgehaalde e-mail kan daarna niet meer via de webmail bekeken worden, tenzij u in de Eigenschappen van het zojuist gemaakte account, bij Bezorging op tabblad Geavanceerd, aangeeft dat u een kopie van de e-mail een aantal dagen op de POP server wilt bewaren.

Zie voor meer informatie ook:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1128111