sh
door shan Apr 1, 2013 om 19:06
Computers & telefonie

Ipad synchronisatie

hallo, Ik wil foto's vanaf de pc overbrengen naar de iPad. Ipad aangesloten/ iTunes gestart/ en dan moet je het apparaat kiezen . Ik neem aan : de aangesloten iPad. Maar die kan ik op de pc niet vinden. Waar staat die? Niet bij '' computer''.
Wie helpt?
bvd Shan

7404 13 Rapporteer

gsm
door gsm - Apr 1, 2013 om 20:13
5940 Antwoorden / 47 Vragen
freya
door freya - Apr 1, 2013 om 20:28
10999 Antwoorden / 1 Vragen

En in aanvulling op het demonstratiefilmpje van gsm, als je verschillende mappen met foto's op je computer hebt staan en je hebt die met de iPad gesynchroniseerd, laat die mappen dan op je computer staan. Als je ze van de computer verwijdert, zullen de foto's, de eerstvolgende keer dat je de iPad met de computer synchroniseert, ook van je iPad worden verwijderd.

Freya

sh
door shan - Apr 2, 2013 om 14:32
104 Antwoorden / 37 Vragen

gsm en freya, hartelijke dank.
Twerkt prima, dankjewel. ;-)
gr
Shan

freya
door freya - Apr 2, 2013 om 15:25
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=shan schreef op dinsdag 2 apr 2013, 14:32]gsm en freya, hartelijke dank.
Twerkt prima, dankjewel. ;-)
gr
Shan
Dat is mooi. Bedankt voor het terugmelden.

Freya

hereistom
door hereistom - Apr 5, 2013 om 00:43
736 Antwoorden / 1 Vragen

Tip om heel makkelijk en snel draadloos foto's over te zetten van en naar de iPad of naar een andere iPad of iPhone is met de App PhotoSync.
Voor op de PC en laptop kun je hier een gratis programma downloaden; PhotoSync Companion.
PhotoSync behoud bij het overzetten ook de originel EXIF data van je foto's en kan ook worden gebruikt met o.a. Facebook, Picasa en Dropbox.

Voor meer informatie kun je ook hier eens kijken; www.iPadforum.tk
.

hereistom
door hereistom - Apr 5, 2013 om 00:55
736 Antwoorden / 1 Vragen

P.S. Met PhotoSync kun je ook heel makkelijk zelf mappen aanmaken op de iPad.
Hier nog een Demofilmpje.

polleke1945
door polleke1945 - Apr 5, 2013 om 12:45
76 Antwoorden / 2 Vragen

Het ideale programma om foto's vise versa en boeken over te zetten is itools.
Te vinden via Google.

jk
door jkoops - Apr 5, 2013 om 14:13
51 Antwoorden / 9 Vragen

Gelden deze bewerkingen ook voor een tablet ? (android)

pr
door prelaat - Apr 5, 2013 om 14:24
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik kan me aardig redden en stel dus nooit 'n vraag. Maar ik lees wel steeds wat op computergebied wordt uitgewisseld. En of dat in deze rubriek mag, weet ik niet, maar ik wil Freya van harte complimenteren met haar altijd prima raadgevingen die mijns inziens voor ondeskundigen goed te begrijpen zijn. Hulde!

kr
door kroon19 - Apr 5, 2013 om 15:49
5 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=gsm schreef op maandag 1 apr 2013, 20:13]Instructievideo (klik) De instructie video is zeer behulpzaam. zijn er nog meer videos bv. hoe om te gaan met een ipad (mini). Ik heb nl. toch wel veel moeite om te synchroniseren en een itunescard te activeren en nog wel een aantal zaken.
vrgr. B. Kroon

hereistom
door hereistom - Apr 5, 2013 om 20:48
736 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=kroon19 schreef op vrijdag 5 apr 2013, 15:49]Ik heb nl. toch wel veel moeite om te synchroniseren en een itunescard te activeren en nog wel een aantal zaken.
vrgr. B. Kroon
Een iTunes kaart activeren is niet moeilijk, ga op je iPad naar de App Store > Uitgelicht en daar helemaal naar beneden tik je op Wissel in, daar vul je de code in die op de iTunes kaart staat en dan op Wissel in tikken en het saldo staat bij je iTunes tegoed.

Voor meer informatie over de iPad kun je hier ook kijken en evt. vragen stellen; www.iPadforum.tk

kr
door kroon19 - Apr 8, 2013 om 13:50
5 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=hereistom schreef op vrijdag 5 apr 2013, 20:48][quote=kroon19 schreef op vrijdag 5 apr 2013, 15:49]Ik heb nl. toch wel veel moeite om te synchroniseren en een itunescard te activeren en nog wel een aantal zaken.
vrgr. B. Kroon
Een iTunes kaart activeren is niet moeilijk, ga op je iPad naar de App Store > Uitgelicht en daar helemaal naar beneden tik je op Wissel in, daar vul je de code in die op de iTunes kaart staat en dan op Wissel in tikken en het saldo staat bij je iTunes tegoed.

Voor meer informatie over de iPad kun je hier ook kijken en evt. vragen stellen; www.iPadforum.tk

hartelijk dank deze info is zeer gewaardeerd
vrgr. kroon

hereistom
door hereistom - Apr 8, 2013 om 19:30
736 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=kroon19 schreef op maandag 8 apr 2013, 13:50]
hartelijk dank deze info is zeer gewaardeerd
vrgr. kroon
Graag gedaan!