pkonings
door pkonings Sep 1, 2012 om 09:47
Computers & telefonie

IPhone en Canon MX140

Mijn iPhone kan mijn Canon MX140 printer niet vinden.

Wie weet hiervoor een oplossing?

390 3 Rapporteer

gsm
door gsm - Sep 1, 2012 om 10:45
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Printen kan alleen met printers die "airprint" compatible zijn. Je router moet er ook nog geschikt voor zijn. HP heeft enkele printers die dat kunnen, maar er wordt veel geklaagd over de kwaliteit van die HP printers

Het schijnt dat printen op andere printers misschien ook mogelijk is met de app Printopia.

Foto's (dus alleen foto's) zou je kunnen printen met de app Easy-PhotoPrint van Canon.

hereistom
door hereistom - Sep 1, 2012 om 12:03
739 Antwoorden / 1 Vragen

Inderdaad moet je een Airprint printer hebben om te kunnen printen via de iPhone.
Deze ePrint printers van HP hebben Airprint en kun je overal vandaan vanaf je mobiele apparaten printen op je eigen printer.

poltol
door poltol - Sep 1, 2012 om 15:05
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Hallo,

Hou uw Iphone omhoog.
En zoom in op de printer.
Maak een duidelijke foto.

Nu ziet uw Iphone de printer toch wel?

Probleem opgelost!!!!!

Vr.gr. poltol (lol)