elenay
door elenay Sep 29, 2007 om 12:27
Computers & telefonie

Is deze url betrouwbaar of niet?

Beste collegae,

voordat ik iets ga doen wat ik niet moet doen, even de volgende vraag. Is onderstaande link betrouwbaar en kan ik dit downloaden of eventuele andere linken op deze site downloaden? Hartelijke groet, Elena

http://www.microsoft.com/netherlands/msn/ondernemers/veiligheid/foutesoftware.aspx

416 6 Rapporteer

labswans
door labswans - Sep 29, 2007 om 12:41
1918 Antwoorden / 10 Vragen

er staat zelfs een uitgebreide handleiding om het goed te kunnen gebruiken om de schadelijke software te verwijderen.

Ben benieuwd waarom u het eigenlijk gebruikt en ook wat eruit is gekomen nadat u het gebruikt heeft.

Mijn advies is als alles gewoon goed draait dan niks nieuws beginnen.

labswans

door labswans - Sep 29, 2007 om 13:15
1918 Antwoorden / 10 Vragen

de link die u hier neerzet is gewoon te vertrouwen. Het is een site van microsoft zelf. Ik heb zelf niet dat programma nodig maar zelf zie ik totaal geen bezwaar om het niet af te raden om te gebruiken

labswans

door labswans - Sep 29, 2007 om 13:16
1918 Antwoorden / 10 Vragen

bedankt :)

elenay
door elenay - Sep 29, 2007 om 13:18
1031 Antwoorden / 142 Vragen

Dag labswans, ik doe het omdat ik bemerkt heb dat Norton ook niet heilig is. Laatst had ik een trojan te pakken en daar kwam ik achter doordat ik altijd uit preventie ook nog eens via trend micro of andere antispyware laat scannen. Ik heb het nu ook laten scannen en het was verder prima. Dus het antwoord op u vraag is uit preventie, groetjes en bedankt, Elena

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 29, 2007 om 13:38
16950 Antwoorden / 202 Vragen

elenay@ of het betrouwbaar is of niet? Het is wel is waar van Microsoft maar microsoft heeft nog wel eens de "aardigheid"om een programma uit te brengen dat andere programma's corrumpeert. Als je preoblemen met Norton hebt, je bent niet de enige, bijv de gratis avast is een goede.

Mijn advies: probeer de nieuwe optie van MS gewoon en zie je dat er problemen zijn: verwijderen en even systeemherstel naar een tijdstip voor de installatie.

de
door den - Oct 11, 2007 om 22:17
8 Antwoorden / 0 Vragen

Virussen zijn kleine programmaatjes die efficient zijn geprogrammeerd. Op microsoft.com vind je voornamelijk grote, inefficiente programma's. Me dunkt dat daarom dat de kans klein is dat je een virus binnenhaalt als je suft naar http://www.microsoft.com/netherlands/msn/ondernemers/veiligheid/foutesoftware.aspx