ci
door cif Apr 14, 2006 om 14:34
Computers & telefonie

Is sagem een goeie mobiel ? :S

Heey ..

Ik zoek al lang een goeie mobiel met een goeie provider... laatst zag ik een een folder van t for telecom een pre-paid aanbieding: een sagem myx401 met telfort..

nu is de vraag van mij ... is sagem een goeie mobiel ?

Alvast bedankt en houdoe ...

gr. Cif

669 8 Rapporteer

brynnar
door brynnar - Apr 14, 2006 om 16:48
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Dag Cif,

Ik heb zelf geen ervaring met dit merk, maar kijk eens op kieskeurig.nl. Hier staan diverse reviews van cosumenten en verdere productinfo:

http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/queryreviews?readform&qcode=0&q=sagem&pcode=0

(Link even kopieren en plakken in je adresbalk)

Mvgr - B

ci
door cif - Apr 14, 2006 om 16:49
2 Antwoorden / 1 Vragen

dank je ik zal even gaan kijken :D

heksje49
door heksje49 - Apr 14, 2006 om 22:42
13 Antwoorden / 11 Vragen

Hai Cif,

Ik heb 3 jaar geleden een Sagem-toestel (prepaid)gekocht bij Trekpleister,gebruik hem nog dagelijks.Gewoon simpel zonder toeters of bellen.

Gr. Heksje

ci
door cif - Apr 15, 2006 om 11:27
2 Antwoorden / 1 Vragen

Dank je voor je reactie, maar ik heb ook gehoord dat een accu van een sagem heel snel leeg is , dat zo ?

heksje49
door heksje49 - Apr 15, 2006 om 22:06
13 Antwoorden / 11 Vragen

Valt wel mee , ongeveer om de 5/6 dagen

morrigan
door morrigan - Apr 16, 2006 om 13:58
87 Antwoorden / 0 Vragen

Heb ervaring met heel wat merken en persoonlijk ben ik niet zo weg van Sagem. Kijken op www.kieskeurig.nl en www.nieuwemobiel.nl kan je inderdaad goed op weg helpen. Vraag of je de telefoon in de winkel goed mag bekijken.

il
door ilonka123 - May 8, 2006 om 21:44
1 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hebben ee sagem gekocht bij telfort en deze is al twee keer stuk geweest. Moesten zelfs onderzoekskosten betalen bij Telfort van 39 euro want er zou niets aan gemankeerd hebbn. Niet tevreden over toestel en provider.

bl
door blondy88 - Nov 15, 2006 om 14:47
1 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb zelf ook een sagemX401 maar ik vind het denderende telefoon. als je muziek opneemd bijv. hoor je het heel hard en het lijkt net of het microfoontje dat niet aan kan, ook het filmen is niet helemaal top. de kwaliteit van het filmen vind ik slecht.