sy
door sylvia poterman Nov 8, 2016 om 13:18
Computers & telefonie

Is student aan huis betrouwbaar?

Ik heb wat problemen met mijn PC sinds we Windows 10 hebben geinstaleerd. bv instaleerd hij de updates niet....soms problemen om internet op te halen, programma's te openen, dat soort vreemde dingen.
Wij zijn beide digibeten Ik iets brutaler dan mijn man, die raakt gelijk in paniek of gefrustreerd. Wij zoeken iemand die ons kan helpen en ik dacht aan student aan huis......
met vr groet
Mevr Poterman

35068 37 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Nov 8, 2016 om 13:34
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik heb geen idee of student aan huis betrouwbaar is. Ken niemand die daar gebruik van maakt. Maar misschien is het volgende wel iets voor u.

klik hier.

https://www.seniorweb.nl

ltmvz
door ltmvz - Nov 8, 2016 om 13:39
949 Antwoorden / 18 Vragen

Zolang als uw internet het doet, gewoon gratis vragen stellen op allerlei gratis computerforums. Die zitten vol met heel veel behulpzame mensen die zich graag in uw probleem verdiepen. En aldus houdt u vanzelf op om digibeet te zijn. Het is allemaal niet zo moeilijk. Denk aan kleine kinderen die het allemaal zó begrijpen.

marita5
door marita5 Nov 8, 2016 om 14:06
11519 Antwoorden / 15 Vragen

@Ltmvz ,  Het is allemaal niet zo moeilijk. Denk aan kleine kinderen die het allemaal zó begrijpen., makkelijk gezegd , kleine kinderen worden er spelenderwijs mee groot gebracht .

ltmvz
door ltmvz Nov 8, 2016 om 14:12
949 Antwoorden / 18 Vragen

Natuurlijk, Marita5, u heeft gelijk. Maar wat ik juist bij digibeten altijd mis is juist deze speelsheid.

marita5
door marita5 Nov 8, 2016 om 14:33
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Nou leer ik graag , maar er zijn ook problemen die hier voorbij komen die ik niet begrijp , en dan kan ik niet van mezelf zeggen dat ik een digibeet ben . ondanks dat er bij mij wel de speelsheid inzit ;-))

ltmvz
door ltmvz Nov 8, 2016 om 14:49
949 Antwoorden / 18 Vragen

Daar heb je het dus: er zit speelsheid in u en u bent (onder andere daardoor) geen digibeet. Het gaat er om dat mensen zich niet ontredderd voelen en dat is wat er bij de digibeten vaak aan de hand is: ze durven niet te experimenteren.

Overigens was ik zelf ook lange tijd een digibeet. Maar toen had ik nog geen computer.

marita5
door marita5 Nov 8, 2016 om 14:59
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Vroeger kon ik het woord computer nog niet horen , werkte me op mijn zenuwen . nu is er een hele nieuwe wereld voor me open gegaan , bij wijze van spreken , maar ik blijf het een moeilijk apparaat vinden .

ltmvz
door ltmvz Nov 8, 2016 om 16:33
949 Antwoorden / 18 Vragen

Het is vooral een erg onvoorspelbaar apparaat. 's Avonds sluit je het af zonder enig probleem en de volgende morgen word je geconfronteerd met een of ander vreemd verschijnsel. Of je hebt een tijd lang een probleem en opeens is het weg. Sinds kort gaat mijn laptop 's morgens vanzelf aan (nadat ik de stekker heb ingestoken) terwijl ik jarenlang op de aan-/uitknop moest drukken (wat ik ook liever doe). Gisteren hoorde ik een interessante vergelijking op de radio: in onze maatschappij is een lift aangelegd (het digitale gebeuren) en meteen heeft men ook maar de trap weggehaald. Dit zei iemand die aandacht vroeg voor de zeer grote groep mensen die geen computer heeft of wil hebben. Ik ken er genoeg (onder andere mijn eigen vriendin). Ik zou hem zelf ook wel weg willen doen als het apparaat niet zo nodig was om je in de maatschappij te handhaven. Voordat ik een computer had groeide mijn ergernis over de digitalisering met de dag.

hennyb86
door hennyb86 Nov 9, 2016 om 13:47
106 Antwoorden / 5 Vragen

leuk, dat van die trap.  ik snap hem !  ik heb het met smartphones.  ik ben met pensioen en werk op een laptop.  nou moet ik ineens zo'n smartding .  waarom ?  dan kan ik "appen "   en waarom moet ik dat ?  geen idee.  ik ben al blij dat ik met mijn "lappie " overweg kan.  laat me met rust !!   en vraag ook niet elke keer om een uitgeprint iets.  wie zegt dat ik een printer heb ?  daar gaan ze ook maar vanuit, he.  tja.  ik loop ook achter.  ja ?  en dan ??

ltmvz
door ltmvz Nov 9, 2016 om 14:18
949 Antwoorden / 18 Vragen

Nou, HennyB86, ook hier kan ik mij bij u aansluiten: nadat ik bijna noodgedwongen een laptop had aangeschaft besloot ik dat het hier bij moest blijven. Dus ook geen smartphone of printer. Ook hier wordt het ons nu weer moeilijk gemaakt: "betalen met uw smartphone", oprukkende "e-tickets", waardebonnen die je moet uitprinten, foto's van kassabonnen die je moet uploaden, enzovoort. Waarom het moet? Waarschijnlijk zijn er groeperingen die belang hebben bij deze ontwikkelingen.

hennyb86
door hennyb86 Nov 9, 2016 om 14:33
106 Antwoorden / 5 Vragen

wel nee.  we lopen gewoon achter, he.  haha.  mijn kleinzoon van 5 heeft mij pas nog op het strand uitgelegd HOE je nou pokemons kan vangen.  cool, he.  haha.  wat ik niet snap is dat ik nog steeds genoeg mensen ken die helemaal niets hebben op dit gebied.  zelfs geen pc of laptop.  hoe doen die dat ??  of missen ze gewoon een hoop.

ltmvz
door ltmvz Nov 9, 2016 om 14:54
949 Antwoorden / 18 Vragen

Waarschijnlijk maken al deze apparaten ons afhankelijk van de mogelijkheden die ze bieden. Mijn vriendin geeft mij ook altijd het idee dat ze het internet helemaal niet mist, terwijl ik bijna hulpeloos ben als ik een computerstoring heb. Zonder internet ben je waarschijnlijk zelfstandiger in je dagindeling. Triest eigenlijk om zoiets te constateren.

hennyb86
door hennyb86 Nov 9, 2016 om 16:07
106 Antwoorden / 5 Vragen

valt wel mee, joh.  ik heb een heleboel dinntjes op facebook, die het wel weer heel leuk maken , he.  dat mis je dan weer.  denk ik dan.  haha.  het is nooit goed, maar iedereen moet gewoon zijn eigen ding doen.  komt goed !!

marita5
door marita5 - Nov 8, 2016 om 14:01
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Sylvia Poterman ,

Ik heb er geen ervaring mee , maar heeft u wel de tarieven gezien vind ik nog al prijzig , klik op de rode regels

https://support.paradigit.nl/hc/nl/articles/202243292-Wat-zijn-de-tarieven-voor-Studentaanhuis-nl-

Doe de online shopscan , u leest dan meteen ervaringen / en klachten .

https://www.consuwijzer.nl/shopscan/

Lees hier enkele klachten ,

http://www.klachtenkompas.nl/studentaanhuisnl

Heeft u een probleem met uw pc stel de vraag dan hier , kost niks .

jo
door jorisw Nov 9, 2016 om 12:58
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Als jij het goedkoper kan, dan moet je meteen Student aan Huis van de markt gaan concurreren....

marita5
door marita5 Nov 9, 2016 om 13:01
11519 Antwoorden / 15 Vragen

antwoord slaat nergens op , Ts kan een vraag hier stellen en dan is het goedkoop nl gratis ., u verwijst meestal naar het buitenland , misschien is Brussel goedkoper ;-))

reflecs
door reflecs Nov 9, 2016 om 22:20
1859 Antwoorden / 4 Vragen

@jorisw, er zijn vergelijkbare bedrijven die goedkoper zijn.  Ik vraag me af op welke kosten, afgezien van marketing, er bespaard wordt...

aurora1
door aurora1 - Nov 8, 2016 om 14:11
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik zou ook eerder Seniorweb kiezen.
Als u een laptop heeft kunt u daarmee eventueel voor hulp gratis naar inloopspreekuren van Seniorweb. Die spreekuren worden in de regel eens per week in de bibliotheek gehouden en/of in een sociaal centrum of buurthuis. Voor uw woonplaats kunt u de informatie daarover op internet vinden. Je hoeft dan, voor zover ik weet, geen lid te zijn van de bibliotheek of van Seniorweb.
Wat u ook kunt doen is wat @lmtvz voorstelt. Dus probleem/problemen omschrijven en reacties afwachten, dat kan op dit forum en diverse andere forums.

eclipse
door eclipse - Nov 8, 2016 om 14:52
1561 Antwoorden / 370 Vragen

sylvia poterman, misschien bent u een beetje verlegen , maar veelal hebben de buren er wel verstand van en met name de  jongere versie ervan, student  aan huis is een commerciele instelling / hoe krijg ik snel geld, voor vaak simpele software oplossingen, tevens  ben je gelijk een abonnement  met student inde kroeg  srry  aan huis   aangegaan,  hulp inroepen van student aan huis verplicht U tot een lidmaatschap van 12 euro pj,  niet dat het veel is, maar ik laat mij niets verplichten door welke student  dan ook, Vraag even de hulp van Fam. vrienden/kennissen/ de buurtjes ? waarom ver zoeken als het naast u woont ? maar uiteraard zijn dat mijn zaken niet,

marita5
door marita5 Nov 8, 2016 om 15:06
11519 Antwoorden / 15 Vragen

€ 12,- p/ jaar dat nog niet alleen , ook afname minimaal is een ½ uur dan ben je € 14,- kwijt , je zult maar een probleem hebben waardoor de oplossing lang duurt , dan betaal je je blauw .

eclipse
door eclipse Nov 8, 2016 om 16:59
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@Marita5, dank j voor de correctie :-) Ja daarom adviseerde ik mevr. om maar eens bij de buurtjes aan te bellen véél goedkoper, stel dat windows gelijk een update doet bij d student, en ze heeft maar een trage bundel

eclipse
door eclipse Nov 8, 2016 om 17:01
1561 Antwoorden / 370 Vragen

O en de voorfietskosten tuurlijk he

ja
door jackyh - Nov 8, 2016 om 15:34
953 Antwoorden / 4 Vragen

Staat er in het plaatselijke sufferdje niemand. Meestal staan in de plaatselijke kranten wel adressen. Je kunt dan eventueel even langs het politiebureau lopen om te vragen of bij hen klachten bekend zijn.

marita5
door marita5 Nov 8, 2016 om 16:13
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Wat is dat voor èèn reactie ? wat moet Ts nu doen bij een politiebureau , vragen of klachten zijn van wat ?

ja
door jackyh Nov 8, 2016 om 16:21
953 Antwoorden / 4 Vragen

Lezen beste Maritas, lezen. Voorkomt veel onzin.

marita5
door marita5 Nov 8, 2016 om 16:23
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Het is beter als u geen onzin schrijft , voorkomt veel waardeloze reacties van uw kant.

ja
door jackyh Nov 8, 2016 om 17:04
953 Antwoorden / 4 Vragen

Auwwwwwwwwwww.

tijger1
door tijger1 Nov 8, 2016 om 19:29
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Alsof de politie mag verklaren dat er bij hen "klachten" zijn over een bedrijf.

ja
door jackyh Nov 8, 2016 om 22:46
953 Antwoorden / 4 Vragen

Het gaat over een persoon.  Vaak staan er personen in die zich aanbieden. De Politie helpt ouderen graag i.v.m. veiligheid.  Ouderen die zich dan veilig voelen geven dat weer door aan anderen.

marita5
door marita5 Nov 8, 2016 om 22:59
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Wat een bullsh*t , als er personen in staan moet je eerst aan de politie vragen of deze betrouwbaar zijn . politie heeft wel iets anders te doen .

ja
door jackyh Nov 8, 2016 om 23:10
953 Antwoorden / 4 Vragen

Waar ik woon hebben wij een wijkagent die 1 x per week spreekuur heeft. Daar maken vooral ouderen gretig gebruik van. Uw negatieve houding t.o.v. de Politie is onterecht.

marita5
door marita5 Nov 8, 2016 om 23:48
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Droom maar verder , Ts stelt hier een vraag over student aan huis , u betrekt er de politie / of wijkagent bij wat er totaal niks mee te maken heeft , moet niet gekker worden .

tijger1
door tijger1 Nov 9, 2016 om 12:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ja, ja, kom ik bij de politie om te vragen of Pietje of Jantje betrouwbaar is en de politie mag daar antwoord op geven.:-(( De politie zal ook zeggen, ga naar Seniorweb.

marita5
door marita5 Nov 9, 2016 om 12:08
11519 Antwoorden / 15 Vragen

@Tijger1 , ik ga eens aan de polite / of wijkagent vragen of deze site kassa.vara.nl betrouwbaar is ;-)) dan ben ik ook veilig . Al hoewel ik val voorlopig nog niet onder ouderen , waar sturen ze mij dan heen ?

tenormin
door tenormin Nov 9, 2016 om 12:21
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Naar een crĕche. ;-)

marita5
door marita5 Nov 9, 2016 om 12:30
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Met laptop onder de arm, en luier vol ;-))

akkerdistel
door akkerdistel - Nov 8, 2016 om 15:53
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Bron van het probleem is dat u een "up"grade gedaan heeft, veel beter was het geweest om W10 compleet opnieuw te installeren. Overigens kan dit natuurlijk aslnog.

Gerry1969
door Gerry1969 Nov 8, 2016 om 16:45
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Precies een schone installatie is veel beter

simon55
door simon55 Nov 9, 2016 om 11:59
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Uiteraard n schone installatie is beter , maar zoals topic strarter zegt er zelf niet echt veel van te weten en digibeet is hoe doe je t dan

ekiem
door ekiem - Nov 8, 2016 om 16:03
676 Antwoorden / 100 Vragen

Ik zou ook inderdaad eens her en der rond vragen. Of eens hier op het forum de vraag stellen. Ik ben hier menig maal uitstekend geholpen.
Al doende leert men.
Vragen staat vrij , in het uiterste geval zou u nog altijd een  " mannetje " in kunnen huren. In veel bibliotheeken is ook vaak een I-pad cafee, daar zou u ook vragen kunnen stellen. Of misschien een repair cafee.

ekiem

reflecs
door reflecs - Nov 8, 2016 om 16:26
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Hierboven staan al alternatieven zoals een bekende vragen, dit forum, Seniorweb. Als u zelf Windows 10 hebt geïnstalleerd bent u geen echte digibeet :)

Mocht u toch meer info willen over Student aan huis:
Dit is de website: https://www.studentaanhuis.nl/
Hier staan wat reviews:https://nl.trustpilot.com/review/studentaanhuis.nl
U zou eerst een mail kunnen sturen met een zo uitgebreid mogelijke uitleg met wat de problemen zijn met welke programma's en dan vragen hoeveel tijd het ongeveer zou kosten.
Het maakt natuurlijk wel verschil of het met een uurtje klaar is, of dat iemand een heel dagdeel bezig is.https://www.studentaanhuis.nl/contact/

marita5
door marita5 Nov 8, 2016 om 16:32
11519 Antwoorden / 15 Vragen

@reflecs , op trustpilot zie ik 1 slechte ervaring staan , bij klachtenkompas staat een hele waslijst .

reflecs
door reflecs Nov 8, 2016 om 19:19
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Ik zie meer slechte ervaringen staan. Soms wordt er 3 sterren gegeven en blijkt uit de omschrijving dat men toch niet tevreden is. "Student" wel vriendelijk, correct etc., maar probleem niet naar wens opgelost. Het is in ieder geval positief dat ze reageren op Klachtenkompas. In het ideale geval zou Ts geholpen zijn met een handige buurjongen/nichtje/kennis etc. Dan hoef je je geen zorgen te maken wanneer het wat langer duurt en ben je hoogstens wat geld kwijt aan een aardigheidje voor de moeite.

marita5
door marita5 Nov 8, 2016 om 20:12
11519 Antwoorden / 15 Vragen

De klachten op klachtenkompas liegen er niet om , ik vind het een dure grap , ook wanneer het niet is opgelost moet je betalen .

gsm
door gsm - Nov 8, 2016 om 20:16
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Plaatselijke afdelingen van Seniorweb of HCC lijken mij stukken beter en minder commercieel. Student aan huis heeft heel veel reclame op TV gemaakt en dat gaat u betalen.

bullebak
door bullebak - Nov 9, 2016 om 12:07
7 Antwoorden / 1 Vragen

Mijn ervaring met studentaanhuis is heel goed. Na aanmelding met hulpvraag kreeg ik dezelfde dag antwoord en werd ik ingeschaald bij een studente in mijn woonplaats. Zij kwam 2x  stipt op tijd en heeft mijn probleem goed opgelost. Het tarief is heel redelijk. Eerder had ik een slechte ervaring met een andere studenten pc hulpdienst. Een rommeltje vwb ( niet) beantwoorden van mijn mail en niet nakomen van afspraken. Deze hulpdienst heb ik direct opgezegd en ik koos toen voor studentaanhuis. Prima.

marita5
door marita5 Nov 9, 2016 om 12:10
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Fijn voor u , maar als je een probleem hebt wat zij niet kunnen oplossen betaal je je blauw .

ve
door verix - Nov 9, 2016 om 12:11
8 Antwoorden / 10 Vragen

Ik heb geen goede ervaring met student aan huis. Echte problemen konden ze niet oplossen. Heb echter zeer goede ervaring met  Computerzorg.nl  Helpen snel en goed via de telefoon en nemen via het programma Teamviewer je computer over en herstellen wat nodig is.

https://www.computerzorg.nl/

Succes met deze hulpverlener.

Verix

aurora1
door aurora1 Nov 9, 2016 om 18:18
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Voor die hulp moet je toch een abonnement aangaan? Ik vind het nogal duur voor als je een keer hulp nodig hebt, en zomaar wildvreemden met de Teamviewer in je pc laten rommelen vind ik ook minder verstandig.

li
door lillybooms - Nov 9, 2016 om 12:12
43 Antwoorden / 20 Vragen

Een paar weken geleden overleed mijn harde schijf en ik heb toen EenvoudPC gebeld. De man die toen kwam heeft alles netjes opgelost, nieuwe harde schijf erin en alles gedownload wat ik nodig had. Ik was 73 euro kwijt. Dus kijk even op EenvoudPC.nl. Je kunt ook bellen met Microsoft of met PChulp.
Succes.

an
door annie van es - Nov 9, 2016 om 12:14
53 Antwoorden / 4 Vragen

2 jaar geleden heb ik geprobeerd zo'n student te krijgen. Ze maken reclame op tv, dus waarom niet. Eerst hoor je niets en als je dan nog een keer een bericht stuurt krijg je als antwoord dat ze hier niet in de buurt zitten. Ik woon in Zeeland, maar maak dan ook geen reclame dat ze overal zijn.

re
door red1 - Nov 9, 2016 om 12:14
329 Antwoorden / 1 Vragen

kijk op : www.schoonepc.nl .

ma
door manwijf Nov 9, 2016 om 12:54
574 Antwoorden / 1 Vragen

Als je het boek hebt gekocht, kun je Menno Schoone altijd om raad vragen. (Boek is ook begrijpelijk voor mensen zoals u en ik.) Hij reageerde bij mij al na een dag.

whmooij
door whmooij - Nov 9, 2016 om 12:26
3 Antwoorden / 0 Vragen

Meerde keren in huis gehad.alle keren prima geholpen door zeer vriendelijke jongens,
Een AANRADER.  Wim Mooij

Te
door TechTukker - Nov 9, 2016 om 12:31
11 Antwoorden / Vragen

In het verleden heb ik bij SeniorWeb geassisteerd (wegens te drukke soortgelijke vrijwilligersactiviteiten elders inmiddels moeten beëindigen - niet omdat het niet beviel). De inloopspreekuren zijn gratis en ook voor niet-leden (in elk geval bij ons in Enschede). Hulp thuis kan ook, maar dan moet men wel lid zijn en is dan niet gratis. Hulp op afstand is wel gratis, maar ook alleen voor leden.

Als u in uw kennissenkring geen whizkids kent om bv. Teamviewer de problemen op te lossten, dan zou ik eerst een bezoek aan een plaatselijk SeniorWeb Leercentrum overwegen en daar advies inwinnen. Misschien dat er daar iemand ook met Teamviewer kan/wil assisteren. Overigens is het meestal handiger als u direct uw computer meeneemt, maar dat gaat wat lastiger als het geen laptop is...

r.
door r.vijlbrief - Nov 9, 2016 om 12:32
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb wel ervaring met student aan huis,moet je doen.
ROB.

ansie49
door ansie49 - Nov 9, 2016 om 12:32
1 Antwoorden / 2 Vragen

Het enige dat ik er van weet dat ik wel eens informatie heb gevraagd, maar ik vond het knap duur ze vroegen me 15 euro per kwatier dat is dus wel eventjes 60 euro per uur. Ik zou het eerst eens zo proberen. Stel je vraag van hetgeen je wilt weten in google en dan krijg je vaak hele goed antwoorden, zo los ik heel veel problemen op. Ik zou zeggen succes ermee

Di
door Dirk W - Nov 9, 2016 om 12:57
4 Antwoorden / Vragen

Heb al een jaar of 3 regelmatig hulp via stuent aan huis, bevalt mij goed.

ma
door manwijf - Nov 9, 2016 om 12:58
574 Antwoorden / 1 Vragen

Alles valt en staat met wie je in huis krijgt. Ook onder jongeren is er een groot verschil in kennis tussen de een en de ander. Bij een computerspeciaalzaak kost het overigens ook je kop niet als 'm even wegbrengt. Voor een paar tientjes is het meestal wel opgelost. Maar goed, voor dat geld kun je natuurlijk ook het boek van Menno Schoone kopen. Kun je de informatie rustig doorlezen. Prima geschreven voor digibeten. Google zijn naam maar eens.

lu
door lucyl - Nov 9, 2016 om 13:06
18 Antwoorden / 1 Vragen

Seniorweb helpt goed op afstand maar ook aan huis, student aan huis is best prijzig,€12,00 per jaar- €28,00 per uur en
€9,00 voorfiets kosten,dan zou ik toch liever seniorweb hebben die is €29,50 per jaar gratis hulp per mail of telefoon
wekelijks nuttige tips en 4x per jaar het blad enter,ik weet niet of hulp aan huis gratis is maar de uitleg via mail of telefoon is zeer duidelijk.

ko
door koneldia - Nov 9, 2016 om 13:08
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb hier al eens gebruik van gemaakt en kan niet anders zeggen dan dat ik zeer goed en attend ben geholpen. Binnen korte tijd heeft deze man alles geheel nagezien en alles weer goed ingesteld. Alleen moet je hievan lid worden en de uurkosten betalen.
Ik was voor 35 eyro helemaal klaar. Dus het reld meer dan waard.

Pe
door Petra-81 - Nov 9, 2016 om 13:19
1 Antwoorden / Vragen

Student aan huis is echt een uitvinding ben er erg tevreden over.
Er is wel verschil tussen de een en de ander.
De een is er toch wat vlugger in als de ander, als er eenmaal een student bij je thuis is geweest
en die bevalt goed kun je de volgende keer weer nasr hem/haar vragen.
het is wel prettig als er niet steeds een vreemde komt vind ik.
Met vr groet
petra

pa
door pamel - Nov 9, 2016 om 13:28
1 Antwoorden / 0 Vragen

Mevrouw Poterman,
kent u Seniorweb? Daar kunt u voor ± 25,00 per jaar lid worden. Zij kunnen via PChulp antwoorden geven via hun site maar eventuel ook een vrijwilliger aan huis laten komen. Kijkt u hier maar eens:  https://www.seniorweb.nl/pchulp/algemene-voorwaarden
Succes met e.e.a.

fa
door fairman - Nov 9, 2016 om 13:30
22 Antwoorden / 3 Vragen

In de afgelopen vijf jaar vier keer een beroep gedaan op Student aan huis (na problemen elders niet opgelost te kunnen krijgen/te weinig 'achtergrond' van oplossing te ontvangen). Geholpen door drie verschillende studenten. Twee ervan waren keigoed, eentje kon 'slechts' vier van mijn vijf probleempjes oplossen, zou het vijfde elders onderzoeken, maar belde me nooit meer terug.
Conclusie: Best goede hulpinstelling. Je moet wat geluk hebben met welke student er komt.
Commercieel of niet, SaH is de 12.oo euro contributie en de voorfiets- en uurkosten best waard en ....... je leert er nog wat van!

li
door lisa123 - Nov 9, 2016 om 13:37
134 Antwoorden / 53 Vragen

Ik wilde precies hetzelfde antwoord geven als Tijger1. Lid worden voor rond de 30 euro per jaar, je kunt hen alles vragen, ze helpen op afstand als je dat beiden wilt en er kan ook iemand langskomen die advies geeft en achter je pc kruipt met jou ernaast.
Ben toevallig op hun website terecht gekomen, geloof nu voor het tweede of derde jaar lid en heb er nog geen spijt van gehad.
Is vertrouwd en erg goed vind ik.
Succes ermee!!

ab
door absiman - Nov 9, 2016 om 13:41
3 Antwoorden / 1 Vragen

Twee ervaringen met Student aan huis, allebei negatief. Van te voren aangegeven, wat het probleem was; twee keer een student die van niks wist. Problemen niet opgelost, geen geld terug. Geen aanrader.

clio23
door clio23 - Nov 9, 2016 om 14:03
49 Antwoorden / 0 Vragen

Ben al jaren lid van student aan huis en word altijd prima geholpen. Als je iets niet weet krijg je rustig uitleg en het insteken van een nieuw apparaat of het opschonen van een apparaat doen ze ook prima. Ja het kost geld maar als je hulp wilt is het dat ook waard.

de
door denotto - Nov 9, 2016 om 14:15
66 Antwoorden / 17 Vragen

Heb een x gebruik gemaakt van student aan huis, was tevreden, maar best duur, heb nu een kleinzoon die t voor me doet bij problemen..

ha
door harryromijn - Nov 9, 2016 om 14:32
272 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk eens op Internet: HCC = Hobby Computer Club. Vaak open dagen, help desks, enz.

https://www.hcc.nl/

J.
door J.Rozendal - Nov 9, 2016 om 14:48
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb student aan huis een paar maal gehad . Dit was erg goed. Ze leggen alles duidelijk uit en alles werkt weer als van ouds.
Ik kan het u aanraden

af
door afarensis - Nov 9, 2016 om 15:55
14 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb zelf heel goede ervaringen met het forum van Helpmij.nl. Hier zit enorm veel kennis....
Het is wel zaak om je bescheiden op te stellen; dus niets eisen of vervelende opmerkingen maken, want dan zijn ze snel klaar met je...

jo
door joke392 - Nov 9, 2016 om 16:32
1 Antwoorden / 0 Vragen

Wil wel komen kijken naar Uw computer, ik heb ook Windows 10
als U in Rotterdam woond.
groetjes Joke
mail mij maar joke392@hotmail.com

markers
door markers - Nov 9, 2016 om 16:40
3 Antwoorden / 2 Vragen

Ik heb ervaring met student aan huis en ben er zeer tevreden over. Het zijn keurige jonge mensen, die mij met problemen snel en deskundig helpen.
Als je geen kennissen en of vrienden hebt die helpen, dan kan ik dit met een gerust hart aanbevelen. De kosten valllen al met al mee en daar wil ik een ander niet voor lastig vallen.

corv
door corv - Nov 9, 2016 om 19:54
41 Antwoorden / 1 Vragen

Ik zal uw vraag beantwoorden zonder allerlei andere optie's te geven kan me voorstellen dat U ddor de bomen het bos niet meer kan zien.

Zowel prive als bij een vrijwilligersorganisatie waar ik vrijwilligerswerk doe hebben ik  goede ervaringen met student aan huis !

mi
door mick_jagger - Nov 9, 2016 om 22:59
4 Antwoorden / 1 Vragen

Hi mevrouw Potterman, Ik snap er ook totaal niets van. Ook ik ben een echte gebruiker. Ik weet niet waar jullie wonen. In Amsterdam heb ik een man, die echt alles van pc's afweet. hij heeft al van alles bij mij opgelost. Ook Windows 10. je kunt hem bereiken op pcreparaties2@gmail.com . Succes.