cr
door croese Jul 18, 2007 om 15:55
Computers & telefonie

Items in "archief allemaal"verwijderd

Ben zondag 15/07 met mijn comp. bezig geweest, en ontdekte plotseling dat mijn "archief allemaal" van Email totaal verwijderd was.Ben-als leek-gaan zoeken of die ietems nog ergens anders stonden, maar kan niets vinden, en vindt dit erg jammer, omdat er ook items in staan van jaar 2006.Heeft iemand idee of ik deze items nog ergens kan terugvinden, wel graag in lekentaal.Kan zijn dat ik op de knop gedrukt heb(dat is het enige wat ik voor het eerst gedaan heb)van "internetopties, alles verwijderen inkl.wachtwoorden.Graag iemand die mij kan helpen, of weg is weg.

642 5 Rapporteer

spleetoog
door spleetoog - Jul 18, 2007 om 18:16
130 Antwoorden / 0 Vragen

als je vista hebt kan je via start  bij  zoek opdrachten starten in toetsen wat je zoekt en de pc vind het zo weer.

cr
door croese - Jul 19, 2007 om 15:39
6 Antwoorden / 5 Vragen

Helaas heb Windows XP, dus nog geen oplossing, is er nog hoop?

gsm
door gsm - Jul 20, 2007 om 11:29
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Hallo Croese,

U vermeld helaas niet welk e-mail programma u gebruikt:
Outlook (jaartal vermelden) of
Outlook Express.
Een e-mail archief kan niet verwijderd worden via de Internet-opties van de Internet Explorer. Dus moet er iets anders gebeurd zijn.

Als u in Outlook of in Outlook Express een map verwijderd heeft, dan zit deze map misschien nog in de map Verwijderde items, tenzij u de map Verwijderde items  na 15-07 leeggemaakt heeft.
U kunt de map eventueel nog uit Verwijderde items terugzetten door deze met de linkermuisknop ingedrukt te verslepen naar lokale mappen.

Groet,
GSM

dh
door dhindriks - Jul 29, 2007 om 13:12
1 Antwoorden / 1 Vragen

Welk Internet heeft U,tochniet van het Home zeker,

lees mijn bericht'waarschuwing voor home gebruikers'

cr
door croese - Jul 29, 2007 om 13:25
6 Antwoorden / 5 Vragen

Ik heb geen Home maar KPNPLANET.

Antw. op os ik Outlook of Outlook expres heb,heb ootlook expres.

Het slepen lukt niet, hebmaar 1 map genaamd verwijderen, en 1 map "archief allemaal" en die is plotseling helemaal leeg.Dat is het probleem, waar zitten mijn items die voor 15/07 nog wel in de map "archief allemaal" zaten?