sambal
door sambal Feb 15, 2007 om 15:26
Computers & telefonie

ITunes gooit cd/ dvd speler en brander eruit

Hallo!

Kent iemand de volgende klacht en oplossing ervoor:

Telkens als ik iTunes naar mijn pc heb gedownload leest of ziet mijn pc opeens mijn dvd en cd speler en brander niet meer. Ik heb twee keer een systeemherstel gedaan (moest sowieso nodig gebeuren). Ik had dan weer mijn de speler en brander terug maar zodra ik opnieuw iTunes installeer verdween het weer. In 'deze computer' waren ze foetsie....

Nu heb ik wéér systeemherstel gedaan en mn brander & speler terug maar weet niet hoe ik het probleem moet aanpakken. Ik wil dus weer iTunes hebben.

Groetjes,
Sambal

ps Nog gegevens nodig van pc?

592 3 Rapporteer

ijzerbroot
door ijzerbroot - Feb 21, 2007 om 11:06
460 Antwoorden / 6 Vragen

Beste Sambal,

neen: uw klacht ken ik niet. Zoals u het omschrijft veranderd de configuratie van uw pc door het installeren van iTunes... Vragen die dan bij mij bovenkomen: voldoet uw systeem aan de vereisten voor iTunes, heeft u iTunes voor uw besturngssysteem gedowload of voor een ander systeem, kon (ondanks de onvindbare speler/ brander) in iTunes geen cd afspelen/ branden, u heeft de laatste versie van iTunes? Dit probleem heeft alleen te maken met iTunes, niet met het gelijktijdig aankoppelen van een iPod? (In dat laatste geval zit het probleem ergens anders dan in iTunes)

Ik zou zeggen: kijk eens op de apple support pagina’s of u daar mogelijk wat wijzer wordt...

Succes!

IJzerbroot

sambal
door sambal - Feb 21, 2007 om 11:07
2 Antwoorden / 3 Vragen

@Ijzerboot:

Bedankt voor je antwoord. Sorry dat het even duurde maar heb thuis geen internet....
Ik zal idd via Ipod support op zoek gaan naar de oplossing.

Gr Sambal

ijzerbroot
door ijzerbroot - Feb 21, 2007 om 12:21
460 Antwoorden / 6 Vragen

Beter laat dan nooit... succes met het vinden van de oplossing!