halfertje
door halfertje Sep 15, 2004 om 21:58
Computers & telefonie

JAVA scripts

Hoi ,

Ik kan geen JAVA-scripts openen . Las ergens op de site dat ik Microsoft Virtual Machine voor Java moest downloaden en inst. maar ook daarna kan ik niks openen ! Weet iemand wat de oorzaak kan zijn ?

Vast bedankt, Halfertje

400 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 15, 2004 om 22:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Enterprise ,

Alles staat aangevinkt . Misschien nog een tip ?

Gr. Halfertje

ve
door verwijderd - Sep 15, 2004 om 22:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

De enige tips die ik nog voor je heb is de volgende:

Ga in Explorer naar Extra > Internetopties > Beveiliging en kies Aangepast niveau.
Scroll naar Microsoft VM en kijk of Java niet per ongeluk uitgeschakeld staat.
Mocht het beveiligingsniveau op Hoog staan zet deze dan eens op Normaal.

Enterprise

ve
door verwijderd - Sep 15, 2004 om 23:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi halfetertje,

Kijk eens in Internet Explorer bij Extra > Internetopties > Geavanceerd of bij Microsoft VM de Java JIT-compiler ingeschakeld staat.

Dat zou de oorzaak kunnen zijn.

Groet,
Enterprise.

ve
door verwijderd - Sep 15, 2004 om 23:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Enterprise,

Ook deze optie staat goed dus helaas .....

ve
door verwijderd - Sep 15, 2004 om 23:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat versta je eigenlijk precies onder Java-scripts...?
Krijg jij ook die inmiddels beroemde hokjes met rode kruisjes te zien?
Heb je de laatste Windows updates? (en daarmee bedoel ik niet Service Pack 2 hoor).

Enterprise.

ve
door verwijderd - Sep 16, 2004 om 09:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Probeer eens de firewall uit te zetten, en kijken of hij het dan wel doet, dat probleem had ik namelijk ook en dan zou het kunnen zijn dat je firewall het java tegenhoudt, de beste oplossing hiervoor is gewoon de firewall opnieuw te installeren en de oude instellingen niet gebruiken dan zou het opgelost moeten zijn.

ve
door verwijderd - Sep 16, 2004 om 18:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi ,

Ik krijg géén hokjes met rode kruisjes - gelukkig .

Met java bedoel ik als voorbeeld: defunhuispagina.com > li-menu:scripts >achtergrond, maar vanaf daar kan ik niets meer activeren!   Denk toch dat er ergens iets "aan- of "uitgevinkt" moet , maar wat ?  Ook de firewall uitzetten helpt niet .

Halfertje

ve
door verwijderd - Sep 16, 2004 om 19:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi halfetertje,

Ik heb zelf ook de versie van Microsoft Virtual Machine voor Java die jij nu gebruikt en ik ben even op die pagina van defunhouse geweest.
Bij mij werkt het dus wél.
Wat je ook nog kan doen is deze 'oude' Java-versie verwijderen via configuratiescherm > software en de laatste nieuwe versie van Java zélf downloaden.
Download Java hier.

Groet,
Enterprise.

ve
door verwijderd - Sep 16, 2004 om 20:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Enterprise ,

Het werkt nu in zoverre dat , als ik een gekozen achtergrond handmatig in de adresbalk tik , ik verder kan . Maar bij bv confetti of vallende bloemen  krijg ik idd de door jou genoemde hokjes met rode kruisjes ..... wat dit ook mag betekenen . Het werkt dus nog niet goed maar ik kan er mee leven .

Groetjes

Halfer