he
door henry1942 Aug 14, 2008 om 13:46
Computers & telefonie

Juiste tijd instellen bij hotmail

Hoi,

Ik gebruik  windows live messenger ( hotmail) voor het verzenden en ontvangen van mail. Het volgend probleem(pje) Als ik een bericht verstuur geeft het altijd een ander tijd aan ( twee uur eerder) dan de PC tijd .

Hoe kan ik de juiste tijd bij messenger instellen??

alvast bedankt

9885 7 Rapporteer

kiran
door kiran - Aug 14, 2008 om 14:30
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@Henry1942

Alhoewel ik de hotmail heel weinig gebruik, is het mij ook wel eens opgevallen dat de tijden soms niet kloppen. Maar of dat in te stellen is? Bij mijn weten niet, zou gelijk moeten lopen met de pc klok. Ik weet niet of u dit euvel regelmatig tegen komt ..... m.i. is het de ene keer wel en de andere keer niet.

Heb de link van @gerritaltena bekeken, maar kan niets vinden. Als u het een echt probleem zou vinden, zou u de vraag aan 'hotmail' zelf kunnen doorspelen. Of een ander mailprogramma gebruiken?

Groet, kiran

he
door henry1942 - Aug 14, 2008 om 14:33
100 Antwoorden / 28 Vragen

Betse Hr. Altena, uiteraard heb ik eerst bij help gezocht maar kon/ kan niets vindenook niet via uw  gegeven link. dus ... bedankt alvast

edwardus
door edwardus - Aug 14, 2008 om 23:38
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Staat er ook een tijdzone vermelding (bijv. CET, UTC of GMT) bij het verzonden mailtje? Die moet je dan wel meetellen.

Kijk maar eens op http://www.worldtime.com/cgi-bin/wt.cgi bijvoorbeeld, daar geeft hij nu aan: Day/night shown for 21:37, Thu, 14 Aug 2008 UTC, om 23:37 lokale tijd.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 15, 2008 om 09:52
16885 Antwoorden / 202 Vragen

kiran?? waarschijnlijk niet het vakje zoek gezien links boven? Daar even intoetsen tijd instellen en het geheel volgt.

on
door onlyveroxx - May 27, 2009 om 11:28
1 Antwoorden / 0 Vragen

dit probleem heb ik ook gehad, maar ik weet nu hoe je het kunt aanpassen:

bij je postvak in ga je naar rechtsboven naast het vraagteken, klik op 'opties', helemaal onderaan klik je op 'meer opties'.

dan kom je bij account beheren, hier klik je op 'persoonlijke gegevens bekijken en bewerken'.

dan klik je onder je geboortedatum op 'geregistreerde gegevens'

bij het gedeelte thuislocatie kun je je 'tijdzone' invullen..

nadat ik 'Amsterdam, Nederland cet' had gekozen en opgeslagen veranderde de tijd bij mijn postvak in naar de juiste tijd!

succes!

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 29, 2009 om 10:58
16885 Antwoorden / 202 Vragen

U bent echt bij de tijd, echter is dat een beginnersprobleem dat mij ooit ook overkwam. De vraag dateert al van ca 9 maander teug. Datum staat rechts boven,