zeilvrouw
door zeilvrouw Jan 10, 2010 om 22:56
Computers & telefonie

Kabel of ADSL

Ik sta voor de keuze tussen een 3 in 1 pakket via de kabel of via ADSL. Hier is vast al e.e.a. over geschreven op het Kassa forum. Hoe kan ik die informatie vinden?

389 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Jan 10, 2010 om 23:11
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hier staan wat antwoorden op dit forem.

Zelf heb ik Tele2 en dat bevalt mij prima.

Is goedkoper dan KPN en sneller.

UPC hebben mijn buren, maar tevens de problemen met de klantenservice
of de administratie, dus die hebben alweer spijt.

KPN op zich beviel me wel, maar de telefoon wordt geregeld afgebroken en de snelheid met internet is minder.

Vr.gr.Elena

ve
door verwijderd - Jan 10, 2010 om 23:14
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Als toevoeging lijkt me dit ook handig om te weten, dus

kijk even hierop:

snelheid kabel

ve
door verwijderd - Jan 10, 2010 om 23:24
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hi,

deze link... kan jou misschien opstarten


yours truly
CG

ve
door verwijderd - Jan 11, 2010 om 22:29
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Bedankt mensen, ik kan nu wat verschillende ervaringen bekijken maar het blijft moeilijk vind ik.
Weet iemand misschien nog of er bij al die mooie aanbiedingen van b.v. 39,95 of 51,50 voor 3-in-1 nog andere kosten komen? Ja telefoonkosten natuurlijk, dat snap ik.
Maar b.v. BTW of (bij Ziggo) abonnementskosten?

ve
door verwijderd - Jan 11, 2010 om 22:46
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Kabel is sneller geeft ook wat ze beloven ik heb dus 20 mbtd/sec en het is dus meestal ruim 19 mbts/sec.Eb als ik zo de vragen op kassa leest en de consumenten bond is dat met ADSL voor dit abonnement niet te halen bij lange niet.
Bij zigo komen er geen andere kosten bij btw is inbegrepen, en telfoon met een andere ziggo gebruiker is gratis. Plus als je dus ziggo telefoon hebt kan je gratis met klantenservice bellen met nummer 1200.
Ook als je het besteld kan je dus via de site vragen om terug gebeld te worden.
Met een tevredengebruiker van Ziggo Valerius
Groet Valerius

ve
door verwijderd - Jan 11, 2010 om 22:54
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

zeilvrouw schreef op maandag 11 jan 2010, 22:29:
Weet iemand misschien nog of er bij al die mooie aanbiedingen van b.v. 39,95 of 51,50 voor 3-in-1 nog andere kosten komen? Ja telefoonkosten natuurlijk, dat snap ik. Maar b.v. BTW of (bij Ziggo) abonnementskosten?


Een alles-in-1-plus abonnement kost in totaal 51,50 + eventueel aanvullende digitale pakketten* + gemaakte telefoonkosten. Bellen naar andere Ziggo-abonnees is gratis.

* het standaard digitale pakket (= 60 zenders) zit in de prijs van 51,50.

ve
door verwijderd - Jan 11, 2010 om 22:59
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Het hangt van veel factoren af. Naast prijsverschillen ben je bij adsl vooral afhankelijk van de afstand tot de centrale en de kwaliteit van de koperdraad naar je huis, bij kabel is dat niet het geval, maar ben je overgeleverd aan één enkele provider die kan leveren (geen andere keuze mogelijk) en móet je verplicht het analoge basispakket bestellen, let daar goed op.

Verder zijn er zo'n 12 miljoen verschillende ervaringen, bij elke provider zowel goede als negatieve. Je kunt niet voorspellen hoe het gaat uitpakken. Tip: ga eerst huiswerk doen door bij www.gebruikers.eu naar ervaringen te kijken bij de diverse providers.

ve
door verwijderd - Jan 11, 2010 om 23:04
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

P.S. als je per se tv ook in het pakket wilt hebben, kijk dan extra goed naar de ervaringen met iptv, ik kan me nog niet goed voorstellen dat dat goed werkt (= tikje ongefundeerde uitspraak), Tv heb ik via de schotel, dat bevalt me goed.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

d_
d_dejong - May 10, 2024 om 14:38
Geldzaken & recht

Inning extra bedrag boven op contributie (voetbalvereniging)

Onlangs is er gemeld dat de energiekosten van onze club hoger zijn uitgevallen dan verwacht. Als gevolg hiervan is er naar alle leden een extra rekening gestuurd, bovenop de reguliere contributie, om deze kosten te dekken. Daarnaast is er gedreigd met een spelersblokkade indien deze extra kosten niet worden voldaan. Aan het begin van het seizoen ben ik akkoord gegaan met een verhoging van de cont ... Lees meer

Ida b
Ida b - May 10, 2024 om 12:19
Huishouden & energie

Rolluik

Wij hebben een order geplaatst voor rolluiken aan de voor en achterkant van onze woning. Nu is het bedrijf die we de opdracht hebben gegeven( we hebben ook een handtekening op de overeenkomst geplaatst )failliet gegaan, maar ze proberen een doorstart te maken ( e e a was begin maart) maar we horen niets meer en kunnen met geen mogelijkheid contact opnemen met het bedrijf. Kunnen we nu gewoon een a ... Lees meer

Rienvh
Rienvh - May 10, 2024 om 08:26
Computers & telefonie

Cookies???

Waarom moet Ik op de websites van Kassa en Radar bijna elke week die Rottige cookies accepteren???
Terwijl ik op andere websites dat een keer doe en dan er niet meer lastig gevallen word.
Ik zie het antwoord al komen "dan moet je ze op automatisch accepteren zetten"
Nee dat doe ik niet omdat ik niet alle cookies van andere websites wil accepteren!!!

Graag normale antwoo ... Lees meer