gs
door gscager Jul 4, 2023 om 14:00
Computers & telefonie

Kan gesciedenis opeens niet meer wissen?

hallo  ik kan opeens mijn geschiedenis niet meer wissen ,hoe komt dit als ik op wissen klik gebeurt er niks .
hoe dit op te lossen?
groet

1110 8 Rapporteer
ju
door juliomariner - Jul 4, 2023 om 14:04
1329 Antwoorden / 2 Vragen

Welke browser gebruikt u?

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Jul 4, 2023 om 14:07
2069 Antwoorden / Vragen

Wat gaat er mis als u uw geschiedenis niet wist?

Ja
door JannyBoe Jul 4, 2023 om 15:10
520 Antwoorden / Vragen

Het is veiliger om het wel te doen.

Ozymandias
door Ozymandias Jul 4, 2023 om 17:06
168 Antwoorden / Vragen

KPN weet ze ook mooi te verzinnen. Daar staat echt een hoop onzin...

Vooral dat inbrekers dan weten wanneer je op vakantie bent. Knappe inbreker die aan een URL kan zien welke dagen jij hebt geboekt. En daarnaast is dat een beetje mosterd na de maaltijd want blijkbaar heeft hij op dat punt een van je duurste eigendommen in zijn bezit anders kan hij je geschiedenis ook niet zien.

En als je alleen je cache verwijderd dan kunnen ze nog steeds aan de cookies zien welke site je bezoekt. En als je ook je cookies verwijdert, dan kunnen ze nog steeds zien aan de hand van de bewaarde wachtwoorden welke sites je bezoekt.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Jul 4, 2023 om 21:09
2069 Antwoorden / Vragen

Ik lees dat de geschiedenis gewist is, we kunnen weer rustig slapen ;-)

pe
door pebk - Jul 4, 2023 om 14:49
581 Antwoorden / 0 Vragen

Is de geschiedenis soms al gewist? Als er niets is om weg te gooien, werkt soms het knopje ook niet.

En anders: Computer/laptop/telefoon terug in de doos en terug sturen naar verkoper.

JMA2
door JMA2 Jul 5, 2023 om 00:20
117 Antwoorden / 2 Vragen

Die verder stelt dat het een gebruikersfout is en hem met een rekening terug stuurt.

rj
door rjw Jul 5, 2023 om 08:56
3267 Antwoorden / 5 Vragen

Wat heeft de verkoper dan fout gedaan?

pe
door pebk Jul 5, 2023 om 10:59
581 Antwoorden / 0 Vragen

Niets. Maar de gebruiker is blijkbaar niet in staat om te gaan met de apparatuur.

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 4, 2023 om 14:51
7195 Antwoorden / 3 Vragen

Hebt u geslecteerd welk gedeelte u wilt wissen?
Het kan natuurlijk ook alles zijn.

Thecla58
door Thecla58 - Jul 4, 2023 om 15:14
857 Antwoorden / 3 Vragen

bij chrome werkt het als volgt:

klik op de drie verticale stippen
dan kies je je geschiedenis f ctrl H, je ziet dan een lijst (als het goed is) met sites die tot en met vandaag bezocht hebt.

Links in beeld zie je dan de mogelijkehid om je geschiedenis te wissen.

Staat er geen lijst? Dan is er niets te wissen.

Bij firefox zijn het drie horizontale streepjes en daar verschijnt een pop up menu en daar kun je zien wat er in je geschiedenis staat.

heb je Brave... dat werkt hetzelfde als chrome.

gs
door gscager - Jul 4, 2023 om 15:28
200 Antwoorden / 110 Vragen

gaat nog steeds niet ,heb firefox eerst ging dit altijd gewoon direct ,maar het verdwijnt niet

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 4, 2023 om 15:58
7195 Antwoorden / 3 Vragen

Misschien staat geschiedenis wissen als ik Firefox afsluit aan, anders kunt u deze link er nog op nazien.

https://support.mozilla.org/nl/kb/navigatie-zoek-en-downloadgeschiedenis-verwijderen#w_hoe-wis-ik-mijn-geschiedenis

gs
door gscager - Jul 4, 2023 om 16:41
200 Antwoorden / 110 Vragen

ik heb nu maar alles gewist ,lijkt gelukt voor nu
dank voor reacties