meelaansyl
door meelaansyl Apr 16, 2012 om 14:14
Computers & telefonie

Kan niet verhuizen met Hi

Ik ben onlangs verhuisd en wilde ook bij Mijnhi mijn adres wijzigen. Helaas kent het systeem mijn nieuwe adres niet (het is nieuwbouw) en na een paar keer contact gehad te hebben met hi is hun reactie: jammer, we kunnen niets voor u doen.
Kleine moeite toch om even handmatig mijn adres aan te passen?
Bij andere bedrijven is dat ook zo gebeurd, die vonden het geen probleem.
Blijkbaar mag je bij Hi niet verhuizen en als zij een adres niet kennen in hun systeem dan heb je dus pech.........

385 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zwemmer
door zwemmer - Apr 16, 2012 om 14:56
2638 Antwoorden / 35 Vragen
0

Als het adres nog niet door het systeem herkend wordt kan het nog niet door een medewerker geregistreerd worden als zijnde van jou. Dat heeft niets met "niet mogen" te maken -dat weet je zelf ook wel- maar met een aanpassingsvertraging. Ik zie op de site van HI dat een moderator met de naam Tarik die adreswijziging eventueel voor elkaar kan krijgen.


Zwemmer

zwemmer
door zwemmer - Apr 16, 2012 om 14:58
2638 Antwoorden / 35 Vragen
0

Stel je vraag dus eens op het forum van HI. Wellicht wordt deze door Tarik opgemerkt.

meelaansyl
door meelaansyl - Apr 16, 2012 om 15:02
29 Antwoorden / 26 Vragen
0

Hoi, die weg heb ik begaan.........maar op Mijnhi is het niet te wijzigen. In het systeem van Hi zelf wel (niet zichtbaar voor de klanten), heb ik inmiddels vernomen, maar dus niet op de site waar ik kan inloggen.

"In het systeem staat het adres op (..............). Wanneer je het adres op hi.nl in je account niet kan wijzigen dan is dit helaas voor ons ook niet mogelijk."

Jammer, bij andere bedrijven was het wel mogelijk om handmatig de wijziging door te voeren.
Misschien hebben die een iets minder star systeem.



Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer

Martijn van den Ham
Martijn van den Ham - May 7, 2024 om 18:46
Huishouden & energie

LOQED slim slot

Ik ben in het bezit van een slim slot van LOQED waar ik zeer veel plezier van heb krijg ik zojuist een mailt binnen dat ze genoodzaakt zijn de cloud dienst betaald te maken voor een bedrag van € 4,95 per maand. Mag dit zo maar?!!!
Het slot heb ik uitgekozen gezien de functionaliteiten die er op zitten en dat er geen abonnement op zat en nu wordt er toch een abonnement door je strot gedrukt. ... Lees meer