ja
door janusje Nov 28, 2008 om 00:34
Computers & telefonie

Kan online facturen niet inzien

Ik kan bij Ziggo mijn facturen niet inzien, omdat mijn wachtwoord niet wordt herkend. De helpdisk gaf het advies om een nieuw wachtwoord aan te maken. Geprobeerd maar nu wordt evenmin mijn klantnummer herkend. Op mijn verdere klacht bij Ziggo met de toevoeging dat ik het essentieel vind om de rekeningen die automatisch worden afgeschreven te controleren. Geen antwoord. Na nog weer een bericht naar de helpdesk, dat mijn geduld niet oneindig is WEER geen antwoord. Ik zit zo in vicieuze cirkel en Ziggo maar lekker grabbelen van mijn rekening. Kunt u wat voor mij bereiken?




444 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Nov 28, 2008 om 10:23
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Om te beginnen: als u de afschrijvingen niet vertrouwd, meteen de automatische incasso stoppen. Kan telefonisch bij uw bank. Afschrijvingen terug laten boeken

.. verder: kan bij het invoeren van het password de capslock toets aangestaan hebben. Vaak zijn passwords hoofdlettergevoelig

.. dan blijft de helpdesk over: hoe kunnen ze u het password laten veranderen als u met het oude password niet binnenkomt. Wijs ze daar ook even op..



ve
door verwijderd - Nov 28, 2008 om 14:23
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

ik herken het probleem , ook ik kan niet inloggen bij ziggo maar ik krijg welke elke maand een mail van ze met de mededeling : u kunt nu uw faktuur online bekeken, contact zoeken heeft geen enkele zin.


wat ben ik blij dat ik aan het eind van de maand van ziggo af ben !!!!


groetjes van Karin.

ve
door verwijderd - Nov 28, 2008 om 15:46
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

ook wij hebben dat problee na veel vragen om hulp .krijgen wij het niet voor elkaar,zit te denken aan overstappen ,maardat ziet vrouw lief niet zo zitten,omdat we een hoop problemen vroeger hebben gehad door overstap van nuon naar nem (ook z,n klooten troep daar) 

ve
door verwijderd - Jan 2, 2009 om 21:52
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

ook ik heb dezelfde probleem .vraag het aan tessa kom je jer ook niet geef mij maar casema snelhelp terug

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Pu
Pumuckl_NL - Sep 16, 2024 om 10:36
Auto & vervoer

Waarom is groeps ticket ns duurder dan dagretour

Waarom heeft de ns zoiets als groepsticked daluren bedacht, is meer dan 2x zo duur dan gewoon kaartje.
Mijn vraag is, wat is nu de goedkoopste optie om van Wijchen naar Den Bosch te reizen?




 



... Lees meer

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

Ho
Houtwerf10 - Sep 21, 2024 om 19:40
Auto & vervoer

OV saldo verlopen card online terugvragen

OV saldo verlopen card online terugvragen lukt van geen kant. Je komt in een cirkel terecht, steeds kom je weer uit aan het begin. Lees meer