bk
door bklerk May 17, 2005 om 07:30
Computers & telefonie

Kan slecht in mijn hotmail berichten komen msn

Hallo L.S. al ruim een week worden wij ,er zijn zeer veel klachten over de Hotmail. Nu is deze service gratis van MSN Om in mijn hotmail te kunnen komen moet ik steeds  sávonds laat of heel vroeg dan is de server bereikbaar op mijn adressen bestand komen. Door eerst de kookies te verwijderen uit Extra, doe dat niet geen email of hotmail. Dan komt de ledenservice HOE KOM IK AAN HOTMAIL. Als je al een account heb. Dan moet ik mij eerst afmelden bij mn Net Paspoort en me weer aanmelden met mn hotmail account. Dan begint de ellende MSN erkend mijn postcode niet meer . Wat ik ook probeer  ander adres maken  ik krijg steeds weer die melding verwijder ik mn kookies na enige tijd lukt het wel weer . U kan dat alles nalezen in http://groups.msn.com/CommunityFeedbackNL  Dat is een soort vraagbaak voor leden van MSN. Door deze site te openen en je clickt daarna op PRIKBORDEN en ga daar naar de rubriek Algemeen Vind je Hotmail. daar staat genoeg over vermeld vooral om dat deze klacht op grote schaal voorkomt. Dat mensen ineens niet meer goed Hun gratis Hotmail naar behoren kunnen gebruiken. Kassa lost dat eens op voor Ons

                               Vriendelijke Groeten     Sjon

664 5 Rapporteer

hoffie1965
door hoffie1965 - May 17, 2005 om 10:16
126 Antwoorden / 0 Vragen

wat dacht je er van om je computer eerst eens schoon te maken van een hoop zooi die er schijnbaar op staat????

Of is het de bedoeling om reclame te maken voor je site met dit wazige verhaal???????

Hotmail die vraagt om een postcode?????

bk
door bklerk - May 17, 2005 om 10:27
12 Antwoorden / 11 Vragen

Hallo Bedankt voor je reactie computer heb ik opnieuw gedefragmenteerd en alles opnieuw ingesteld. maar ik ben de enigste niet op grote schaall zitten mensen met hetzelfde probleem  wat voornamelijk in het westen voorkomt  al mijn vrienden zitten met een onwillige server, volgens msn weet men er van af en doen ze hun best om het zo spoedig mogelijk op te lossen.

                                                             sjon

hoffie1965
door hoffie1965 - May 17, 2005 om 11:17
126 Antwoorden / 0 Vragen

hoe probeer je eigenlijk je hotmail account te bereiken?

via MSN? of via www.hotmail.com?

aenigma
door aenigma - May 23, 2005 om 23:42
260 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Sjon,

Ik zal u niet vervelen met mijn mening over hotmail. Het enige wat ik u
zou kunnen aanraden is het gebruik van een emailprogramma voor hotmail,
ipv in te loggen via uw browser. Outlook kan hotmail-accounts
verwerken, voor veel andere emailprogramma's zijn plugins verkrijgbaar.
Dit kan schelen, de inlog-procedure verloopt meestal wat soepeler.

Succes

bk
door bklerk - May 23, 2005 om 23:50
12 Antwoorden / 11 Vragen

Hallo bedankt voor je sugestie , de fout lag niet bij mij msn is nl bezig zijn adressen bestand aan de servers aan te passen . Daar zijn ze Landelijk al vanaf begin November 2003 mee bezig. Ze werken via een bepaalde code .Er is daar onder de 5 miljoen bezoekers van die site de met Hotmail werken hinder van. Vorige week waren vooral in Noord en Zuid- Holland hinder van . Je steeds maar weer aanmelden. en wilde je je post nakijken eerst naar Internet Opties toe en je geschiedenis en/of Cookies verwijderen.Dat is bij mij weer tot het verleden en alles werkt weer perfect.                                 groetjes Sjon