Cl
door ClarkDuBuque Nov 18, 2021 om 14:43
Computers & telefonie

Kan YouTube op geen van mijn pc-browsers afspelen

Dag iedereen. Ik kan YouTube in geen van mijn browsers afspelen. Vroeger kon ik YouTube afspelen, maar sinds een paar dagen kan ik het niet meer afspelen. Heeft iemand enig idee wat het probleem hierachter kan zijn? Help me alsjeblieft om het op te lossen. Elke vorm van feedback wordt zeer op prijs gesteld.

6193 10 Rapporteer

ju
door juliomariner - Nov 18, 2021 om 14:52
1330 Antwoorden / 2 Vragen

Misschien helpt het de geschiedenis en cookies in de browsers te wissen?

Donuts
door Donuts - Nov 18, 2021 om 14:55
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Ook niet met Google Chrome browser? Soms recent een blocker geïnstalleerd?

Thecla58
door Thecla58 - Nov 18, 2021 om 15:08
862 Antwoorden / 3 Vragen

Heb het even geprobeerd met mijn browsers, maar ik heb dat probleem niet.

Inderdaad zoals @Juliomariner zegt je cookies en zo wissen. Als je verstandig bent stel je in al je browers in dat de cookies automatisch gewist worden als je de browser afsluit,

Nog een tiop: installeer ook ublock origin als extensie, dan kun je op je pc of laptop zonder die vervelende reclame jijbuis bekijken.

rj
door rjw Nov 18, 2021 om 16:44
3280 Antwoorden / 5 Vragen

Maar en achteraf niet komen klagen als YouTube op een gegeven moment alleen maar met een abonnement is te bekijken

va
door vanlotjegetikt - Nov 18, 2021 om 15:16
809 Antwoorden / Vragen

Wat is er sinds vorige week anders.
Instellingen aangepast?Ergens een update voor binnengehaald?

Ag
door Agamemnon - Nov 18, 2021 om 15:20
82 Antwoorden / 7 Vragen

Had dat ook met mijn favoriete browser, Iron, laatste versie, 94. Zodra ik Youtube opstartte crashte de browser. Voorgaande versies en andere browsers geen probleem. Sinds vorige week dinsdag of woensdag. Blijkbaar heeft Youtube toen iets geïntroduceerd waar niet alle browsers goed mee omgaan. Enige oplossing is de cookies van Youtube (www.youtube.com) in de instellingen van de browser blokkeren. Je kunt dan wel geen abonnementen op kanalen meer zien maar wel alles afspelen. Wachten op de volgende versie. Wat is jouw browser?

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Nov 18, 2021 om 15:21
2095 Antwoorden / Vragen

Als u het in verschillende browsers heeft geprobeerd, en er geen storing bij YouTube zelf of bij uw provider is, is het wel een héél bijzondere storing. Sterker, het is dat u dit hier plaatst anders zou ik zeggen dat uw internet niet werkt. Vreemd verhaal.

va
door vanlotjegetikt Nov 18, 2021 om 16:06
809 Antwoorden / Vragen

Mwahh, mijn youtube op mijn TV doet het niet terwijl op mijn laptop er niets aan de hand is. Ben al een tijdje met de provider hierover aan het sparren. Dus vraagstelling van Ts is niet zo vreemd.

rj
door rjw Nov 18, 2021 om 16:46
3280 Antwoorden / 5 Vragen

YouTube op je tv is in feite hetzelfde als proberen met 1 browser. Als het met meerdere browsers niet werkt is het een totaal ander probleem.

va
door vanlotjegetikt Nov 18, 2021 om 17:02
809 Antwoorden / Vragen

Laat dat ook wel het verhaal zijn: nog FireFox nog Chrome....
Terwijl bij beiden het foutloos gaat op mijn laptop en desktop.
Zelfde IP adres en alles nagelopen met gebruik van Zyxel.
Wil niet kapen.. maar dit klinkt als een wat groter YouTube probleem wat zich in meerdere varitaties laat zien.

Cl
door ClarkDuBuque Nov 19, 2021 om 12:23
Antwoorden / 1 Vragen

Ja, ik heb het probleem gedeeltelijk opgelost. Ik was ook online naar dit probleem aan het zoeken en vond enkele artikelen en Google-ondersteuningspagina's. Dit artikel heeft me geholpen om het gedeeltelijk op te lossen. Ik heb hardwareversnelling in Firefox eenvoudig uitgeschakeld en nu kan ik YouTube alleen in Firefox afspelen. Andere browsers (Chrome, Edge, Brave) kunnen YouTube nog niet afspelen. Ik begrijp gewoon niet waarom dit op mijn pc gebeurt.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Nov 19, 2021 om 12:35
2095 Antwoorden / Vragen

Conclusie, het is dus een probleem op uw pc, die alle browsers die u hebt geprobeerd dus delen, en het is iets in de hardware matige ondersteuning van beeldweergave. De hamvraag is dan waarom een computer die dit altijd gewoon goed heeft gedaan er ineens mee ophoudt. Drie opties; Een er is een driver van uw videokaart geüpdatet, mogelijk en simpel te controleren. Twee er is iets in Windows geüpdatet dat dit heeft veroorzaakt, mogelijk, niet héél waarschijnlijk, maar soms worden drivers bijvoorbeeld rechtstreeks via Windows geüpdatet. Drie u heeft iets aangepast in de instellingen of zelf software geïnstalleerd die dit heeft veroorzaakt, raadpleeg het analoge geheugen en kijk of je de start van dit fenomeen kunt correleren met eigen aanpassingen aan de computer.

marita5
door marita5 - Nov 18, 2021 om 15:22
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Clarkdubuque ,

Lees hier eens , klik op de rode regel .

https://support.google.com/youtube/answer/3037019?hl=nl

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 18, 2021 om 16:46
16885 Antwoorden / 202 Vragen

U geeft aan alle brwosers en dit kan u in iedergeval m.b.t. chrome van nut zijn: https://support.google.com/youtube/troubleshooter/3219097?hl=nl

Laat a.u.b. aan ons weten of het hiermee ook lukt (of al andere aangegeven wijze, ook via google help).

sjjoppy
door sjjoppy - Nov 18, 2021 om 17:13
7210 Antwoorden / 3 Vragen
richardvw
door richardvw - Nov 19, 2021 om 17:15
5 Antwoorden / Vragen

Probeer het eens met deze browsers:
Edge

Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera

1 van deze zou toch moeten werken. Anders is er iets mis met uw internet verbinding.