peetje123
door peetje123 Jul 20, 2011 om 11:48
Computers & telefonie

Kapotte mobiel

Beste mensen,

Ik heb sinds 16 juni een abo bij t-mobile met de samsung wave touchwiz S7230.
Wat een bagger toestel.....

Heb m al een keer terug moeten sturen voor reparatie omdat ik niet kan inzoomen met foto´s maken en omdat t toestel steeds uitvalt en ik steeds opnieuw de pincode moet intoetsen om m weer aan de gang te krijgen.
Ben m bijna 2 weken kwijt geweest.
Sinds afgelopen vrijdag heb ik m terug en wat denkt u ???

Er is totaal niets veranderd aan het toestel terwijl zij zeggen in de brief dat ze software er opnieuw opgezet hebben....
Ik kan dus nog steeds niet inzoomen en t toestel schakelt zich weer gewoon uit dus al met al heb ik t gevoel dat ze er misschien 1uurtje mee bezig geweest zijn en verder de tijd van die 1 1/2 week ernaast hebben liggen slapen ofzo.
Ook zit er op de achterkant een stikker met een barcode en t woord "klepje" ...(???)

Wat moet ik hiermee ???
Ik heb alweer mail gestuurd maar tot op vandaag niets gehoord ...

Graag jullie advies en/of tips...

gr. Petra

431 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Jul 22, 2011 om 10:16
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@moortje123
Vervelend dat je Samsung toestel na reparatie nog dezelfde defecten vertoont! Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via webcare@t-mobile.nl, zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?

Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, je adres, je geboortedatum en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Richard & Cindy ' vermelden.

Cindy
T-Mobile Webcare

ve
door verwijderd - Jul 22, 2011 om 13:01
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo Cindy,

Heel erg bedankt voor je reactier maar ik ben gisteren (donderdag 21e-7) teruggebeld door je collega met het verzoek om mn mobiel nogmaals terug te sturen voor reparatie en ik heb een maand tegoed gekregen op mn abonnement.
Ik zal je mailtje bewaren voor de zekerheid voor als ik m weer terug heb.

Fijn weekend en nogmaals bedankt voor je reactie,

gr. Petra

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Jo
Joriend - Oct 31, 2024 om 20:22
Geldzaken & recht

Houtworm in TV meubel

Begin dit jaar via een officiële mango houten winkel een tv meubel gekocht van mango hout. Echter merkte ik op dat er elke keer "zaagsel" lag in de binnenkant van het meubel. Eerst niets achter gezocht maar nu ik ook gaatjes opmerkte ben ik er achter gekomen dat er houtworm in het meubel zit. Ik heb met het betreffende bedrijf contact gezocht hierover en zij kwamen met de volgende oplossing  - ... Lees meer

Ga
Gamba 1950 - Oct 30, 2024 om 20:07
Huishouden & energie
Afpo/Feroli WTW/CV Optifor 3.0 zorgt voor tochtoverlast

Afpo/Feroli WTW/CV Optifor 3.0 zorgt voor tochtoverlast

Ik woon in een appartement met een CV van Feroli dit gekoppeld is aan een WarmteTerugWin unit die de woning ventileert. Om precies 19.00 uur start het ventileren op niveau storm. Je voelt een koude luchtstroom. Dit stop om 23.00uur. De instalateur kan niets vinden. Maar die komt ook niet op het tijdstip dat het gebeurt. Volgens de instalateur zit er geen klok in de WTW en ook buiten de appartement ... Lees meer

Ee
EefjeEerlijk - Oct 31, 2024 om 23:43
Geldzaken & recht

Retourtermijn bij C&A webshop minder dan 28 dagen

C&A adverteert op haar website met een retourtermijn van 28 dagen. Op zich prima, vergelijkbaar met het europese herroepingsrecht - je moet bij een online bestelling binnen 14 dagen na ontvangst schriftelijk melden dat je iets retourneert en hebt dan nog 14 dagen het product te retourneren. Bij elkaar 28 dagen.

C&A hanteert niet 14 dagen voor de herroeping + 14 dagen voor verze ... Lees meer